30853915
Národná transfúzna služba SR
Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK
34123415
Bio G, spol. s r.o.
Elektrárenská 12092, Bratislava, 83104, SVK
Chladiace a mraziace zariadenia na skladovanie diagnostík, transfúznych liekov a plazmy
chladnička, mraznička, skladovanie diagnostík, skladovanie transfúznych liekov , skladovanie plazmy
Tovar, Služba
1. Chladnička na laboratórne účely 130 l
|
|
---|---|
Funkcia |
Chladiace zariadenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet kusov | ks | 1 | ||
Úžitkový objem | Liter | 130 | ||
Teplotný rozsah | °C | +4 až +12 | ||
Bezpečnostný termostat zabraňuje poklesu teploty pod hodnotu | °C | +2 | ||
Stabilita teploty pri výpadku elektrického prúdu | min | 45 | ||
Drôtené poličky | ks | 2 | ||
Príkon | W | 260 | ||
Spotreba el. energie | kWh/24 hod | 2,0 | ||
Hlučnosť | dBA | 45 | ||
Vonkajšie rozmery | mm | 1700*600*700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zariadenie spĺňajúce smernicu o ZP 93/42/EEC pre triedu ZP I a/alebo normu DIN 58345 | Áno |
Trieda čistoty priestorov min. ISO 6 / EC GMP B (určené pre laboratóriá a zdravotníctvo) | Áno |
Jednodverové skriňové prevedenie | Áno |
Mikroprocesorové ovládanie | Áno |
Plne digitálne zariadenie s možnosťou ovládania a zmien v nastavení a zobrazenia prevádzkových parametrov | Áno |
Displej so zobrazením aktuálnej teploty v chladničke | Áno |
Nútená cirkulácia vzduchu | Áno |
Vizuálna a zvuková signalizácia alarmu i v prípade výpadku elektriky | Áno |
Kompatibilita k aktuálnemu monitorovaciemu systému teploty DMN (Data monitoring network) pre sledovanie a zaznamenávanie všetkých činností (zmena nastavenia zariadenia, otváranie dverí atď.) a situácií (výpadky napájania, teplotný alarm) vnútri zariadenia | Áno |
Nový, nepoužitý prístroj | Áno |
Záruka minimálne 2 roky odo dňa dodania zariadenia | Áno |
2. Chladnička na laboratórne účely 300 l
|
|
---|---|
Funkcia |
Chladiace zariadenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet kusov | ks | 7 | ||
Úžitkový objem | Liter | 300 | ||
Teplotný rozsah | °C | +4 až +12 | ||
Bezpečnostný termostat zabraňuje poklesu teploty pod hodnotu | °C | +2 | ||
Stabilita teploty pri výpadku elektrického prúdu | min | 45 | ||
Drôtené poličky | ks | 5 | ||
Príkon | W | 360 | ||
Spotreba el. energie | kWh/24 hod | 2,1 | ||
Hlučnosť | dBA | 50 | ||
vonkajšie rozmery | mm | 2000*700*1100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zariadenie spĺňajúce smernicu o ZP 93/42/EEC pre triedu ZP I a/alebo normu DIN 58345 | Áno |
Trieda čistoty priestorov min. ISO 6 / EC GMP B (určené pre laboratóriá a zdravotníctvo) | Áno |
Jednodverové skriňové prevedenie | Áno |
Mikroprocesorové ovládanie | Áno |
Plne digitálne zariadenie s možnosťou ovládania a zmien v nastavení a zobrazenia prevádzkových parametrov | Áno |
Displej so zobrazením aktuálnej teploty v chladničke | Áno |
Nútená cirkulácia vzduchu | Áno |
Vizuálna a zvuková signalizácia alarmu i v prípade výpadku elektriky | Áno |
Kompatibilita k aktuálnemu monitorovaciemu systému teploty DMN (Data monitoring network) pre sledovanie a zaznamenávanie všetkých činností (zmena nastavenia zariadenia, otváranie dverí atď.) a situácií (výpadky napájania, teplotný alarm) vnútri zariadenia | Áno |
Nový, nepoužitý prístroj | Áno |
Záruka minimálne 2 roky odo dňa dodania zariadenia | Áno |
3. Chladnička na laboratórne účely 360 l
|
|
---|---|
Funkcia |
Chladiace zariadenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet kusov | ks | 1 | ||
Úžitkový objem | Liter | 360 | ||
Teplotný rozsah | °C | +4 až +12 | ||
Bezpečnostný termostat zabraňuje poklesu teploty pod hodnotu | °C | +2 | ||
Stabilita teploty pri výpadku elektrického prúdu | min | 45 | ||
Drôtené poličky | ks | 5 | ||
Príkon | W | 360 | ||
Spotreba el. energie | kWh/24 hod | 2,3 | ||
Hlučnosť | dBA | 50 | ||
Vonkajšie rozmery | mm | 2000*700*1100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zariadenie spĺňajúce smernicu o ZP 93/42/EEC pre triedu ZP I a/alebo normu DIN 58345 | Áno |
Trieda čistoty priestorov min. ISO 6 / EC GMP B (určené pre laboratóriá a zdravotníctvo) | Áno |
Jednodverové skriňové prevedenie | Áno |
Mikroprocesorové ovládanie | Áno |
Plne digitálne zariadenie s možnosťou ovládania a zmien v nastavení a zobrazenia prevádzkových parametrov | Áno |
Displej so zobrazením aktuálnej teploty v chladničke | Áno |
Nútená cirkulácia vzduchu | Áno |
Vizuálna a zvuková signalizácia alarmu i v prípade výpadku elektriky | Áno |
Kompatibilita k aktuálnemu monitorovaciemu systému teploty DMN (Data monitoring network) pre sledovanie a zaznamenávanie všetkých činností (zmena nastavenia zariadenia, otváranie dverí atď.) a situácií (výpadky napájania, teplotný alarm) vnútri zariadenia | Áno |
Nový, nepoužitý prístroj | Áno |
Záruka minimálne 2 roky odo dňa dodania zariadenia | Áno |
4. Chladnička na skladovanie transfúznych liekov 250 l
|
|
---|---|
Funkcia |
Chladnička na skladovanie transfúznych liekov 250 l |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet kusov | ks | 1 | ||
Úžitkový objem | Liter | 250 | ||
Skladovacia kapacita vakov s objemom 350 ml | ks | 200 | ||
Skladovacia zásuvka na teleskopických nosičoch s priehľadným predným panelom | ks | 4 | ||
Plastový stojan na vaky v každej zásuvke | ks | 4 | ||
Pevne nastavená teplota | °C | + 4 | ||
Bezpečnostný alarm pri teplote | °C | +2 a +6 | ||
Stabilita teploty pri výpadku elektrického prúdu | min | 120 | ||
Príkon | W | 300 | ||
Spotreba el. energie | kWh/24 hod | 2,0 | ||
Hlučnosť | dBA | 55 | ||
Vonkajšie rozmery | mm | 2000*1000*1100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zariadenie spĺňajúce smernicu o ZP 93/42/EEC pre triedu ZP I a/alebo normu DIN 58345 | Áno |
Trieda čistoty priestorov min. ISO 6 / EC GMP B (určené pre laboratóriá a zdravotníctvo) | Áno |
Jednodverové skriňové prevedenie | Áno |
Dvere s izolačným sklom s povrchom zabraňujúcim zahmlievaniu | Áno |
Mikroprocesorové ovládanie | Áno |
Plne digitálne zariadenie s možnosťou ovládania a zmien v nastavení a zobrazenia prevádzkových parametrov | Áno |
Displej so zobrazením aktuálnej teploty v chladničke | Áno |
Nútená cirkulácia vzduchu | Áno |
Vizuálna a zvuková signalizácia alarmu i v prípade výpadku elektriky | Áno |
Kompatibilita k aktuálnemu monitorovaciemu systému teploty DMN (Data monitoring network) pre sledovanie a zaznamenávanie všetkých činností (zmena nastavenia zariadenia, otváranie dverí atď.) a situácií (výpadky napájania, teplotný alarm) vnútri zariadenia | Áno |
Nový, nepoužitý prístroj | Áno |
Záruka minimálne 2 roky odo dňa dodania zariadenia | Áno |
5. Chladnička na skladovanie transfúznych liekov 600 l
|
|
---|---|
Funkcia |
Chladiace zariadenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet kusov | ks | 5 | ||
Úžitkový objem | Liter | 600 | ||
Skladovacia kapacita vakov s objemom 350 ml | ks | 600 | ||
Skladovacia zásuvka na teleskopických nosičoch s priehľadným predným panelom | ks | 5 | ||
Plastový stojan na vaky v každej zásuvke | ks | 5 | ||
Pevne nastavená teplota | °C | + 4 | ||
Pevne nastavený alarm | °C | +2 a +6 | ||
Bezpečnostný termostat zabraňujúci poklesu teploty pod | °C | +2 | ||
Stabilita teploty pri výpadku elektrického prúdu | min | 120 | ||
Príkon | W | 360 | ||
Spotreba el. energie | kWh/24 hod | 2,0 | ||
Hlučnosť | dBA | 55 | ||
Vonkajšie rozmery | mm | 2000*1000*1100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zariadenie spĺňajúce smernicu o ZP 93/42/EEC pre triedu ZP I a/alebo normu DIN 58345 | Áno |
Trieda čistoty priestorov min. ISO 6 / EC GMP B (určené pre laboratóriá a zdravotníctvo) | Áno |
Jednodverové skriňové prevedenie | Áno |
Presklené dvere s 3-itým izolačným sklom s povrchom zabraňujúcim zahmlievaniu | Áno |
Mikroprocesorové ovládanie | Áno |
Plne digitálne zariadenie s možnosťou ovládania a zmien v nastavení a zobrazenia prevádzkových parametrov | Áno |
Displej so zobrazením aktuálnej teploty v chladničke | Áno |
Zobrazenie vstupného napätia a stavu internej batérie na displeji | Áno |
Nútená cirkulácia vzduchu | Áno |
Vizuálna a zvuková signalizácia alarmu i v prípade výpadku elektriky | Áno |
Kompatibilita k aktuálnemu monitorovaciemu systému teploty DMN (Data monitoring network) pre sledovanie a zaznamenávanie všetkých činností (zmena nastavenia zariadenia, otváranie dverí atď.) a situácií (výpadky napájania, teplotný alarm) vnútri zariadenia | Áno |
Nový, nepoužitý prístroj | Áno |
Záruka minimálne 2 roky odo dňa dodania zariadenia | Áno |
6. Mraznička na skladovanie plazmy 400 l
|
|
---|---|
Funkcia |
Mraziace zariadenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet kusov | ks | 1 | ||
Úžitkový objem | Liter | 400 | ||
Police | ks | 5 | ||
Zásobník na plazmu z nehrdzavejúcej ocele | ks | 15 | ||
Teplotný rozsah | °C | -41 až -32 | ||
Bezpečnostný alarm pri teplotách | °C | -41 až -32 | ||
Stabilita teploty pri výpadku elektrického prúdu | min | 120 | ||
Príkon | W | 1300 | ||
Spotreba el. energie | kWh/24 hod | 10 | ||
Hlučnosť | dBA | 60 | ||
Vonkajšie rozmery | mm | 2000*700*1100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zariadenie spĺňajúce smernicu o ZP 93/42/EEC pre triedu ZP I a/alebo normu DIN 58345 | Áno |
Trieda čistoty priestorov min. ISO 5 / EC GMP A (určené pre laboratóriá a zdravotníctvo) | Áno |
Jednodverové skriňové prevedenie | Áno |
Samostatné vnútorné dvierka | Áno |
Automatické vypnutie pri otvorení dverí | Áno |
Mikroprocesorové ovládanie | Áno |
Plne digitálne zariadenie s možnosťou ovládania a zmien v nastavení a zobrazenia prevádzkových parametrov | Áno |
Displej so zobrazením aktuálnej teploty v mrazničke | Áno |
Nútená cirkulácia vzduchu | Áno |
Vizuálna a zvuková signalizácia alarmu i v prípade výpadku elektriky | Áno |
Pamäť na zaznamenávanie alarmov (výpadok napájania; nezatvorené dvere; minimálna, maximálna, priemerná teplota; doba trvania alarmu) | Áno |
Automatické rozmrazovanie | Áno |
Kompatibilita k aktuálnemu monitorovaciemu systému teploty DMN (Data monitoring network) pre sledovanie a zaznamenávanie všetkých činností (zmena nastavenia zariadenia, otváranie dverí atď.) a situácií (výpadky napájania, teplotný alarm) vnútri zariadenia | Áno |
Nový, nepoužitý prístroj | Áno |
Záruka minimálne 2 roky odo dňa dodania zariadenia | Áno |
7. Mraznička na skladovanie plazmy 600 l
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet kusov | ks | 6 | ||
Úžitkový objem | Liter | 600 | ||
Police | ks | 5 | ||
Zásobník na plazmu z nehrdzavejúcej ocele | ks | 20 | ||
Teplotný rozsah | °C | -41 až -32 | ||
Bezpečnostný alarm pri teplotách | °C | -46 a -32 | ||
Stabilita teploty pri výpadku elektrického prúdu | min | 120 | ||
Príkon | W | 1300 | ||
Spotreba el. energie | kWh/24 hod | 10 | ||
Hlučnosť | dBA | 60 | ||
Vonkajšie rozmery | mm | 2000*1000*1100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zariadenie spĺňajúce smernicu o ZP 93/42/EEC pre triedu ZP I a/alebo normu DIN 58345 | Áno |
Trieda čistoty priestorov min. ISO 5 / EC GMP A (určené pre laboratóriá a zdravotníctvo) | Áno |
Jednodverové skriňové prevedenie | Áno |
Samostatné vnútorné dvierka | Áno |
Automatické vypnutie pri otvorení dverí | Áno |
Mikroprocesorové ovládanie | Áno |
Plne digitálne zariadenie s možnosťou ovládania a zmien v nastavení a zobrazenia prevádzkových parametrov | Áno |
Displej so zobrazením aktuálnej teploty v mrazničke | Áno |
Nútená cirkulácia vzduchu | Áno |
Vizuálna a zvuková signalizácia alarmu i v prípade výpadku elektriky | Áno |
Pamäť na zaznamenávanie alarmov (výpadok napájania; nezatvorené dvere; minimálna, maximálna, priemerná teplota; doba trvania alarmu) | Áno |
Automatické rozmrazovanie | Áno |
Kompatibilita k aktuálnemu monitorovaciemu systému teploty DMN (Data monitoring network) pre sledovanie a zaznamenávanie všetkých činností (zmena nastavenia zariadenia, otváranie dverí atď.) a situácií (výpadky napájania, teplotný alarm) vnútri zariadenia | Áno |
Nový, nepoužitý prístroj | Áno |
Záruka minimálne 2 roky odo dňa dodania zariadenia | Áno |
Názov |
1. Predmet Rámcovej dohody |
1.1 Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "Zmluva") je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi chladiace a mraziace zariadenia (ďalej len „tovar") v predpokladanom množstve, druhu a cene v súlade so špecifikáciou podľa Technickej špecifikácie tovaru tejto Zmluvy pre pracoviská Objednávateľa a previesť na Objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok Objednávateľa prevziať tovar a zaplatiť dojednanú kúpnu cenu, a to všetko za podmienok uvedených v tejto Zmluve. |
Pokračovanie 1.1: Súčasťou predmetu Zmluvy je aj doprava tovaru na jednotlivé miesta plnenia, inštalácia na mieste plnenia a zaškolenie odborného personálu. |
1.2 Objednávateľ doručí Dodávateľovi do dvadsaťštyri (24) hodín po uzatvorení Zmluvy v zmysle čl. XIX OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) tabuľku na nacenenie tovaru (ďalej len "Cenová tabuľka"). Cena uvedená v Cenovej tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady a iné poplatky súvisiace s dodaním tovaru po dobu platnosti Zmluvy. Dodávateľ je povinný vyplnenú Cenovú tabuľku zaslať Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní od jej doručenia. |
1.3 Špecifikácia tovaru vrátane jednotkových cien a obchodného názvu tovaru bude po jej doručení zo strany Dodávateľa tvoriť neoddeliteľnú súčasť Zmluvy. Predmet Zmluvy bude v priebehu platnosti Zmluvy realizovaný plneniami zmluvných strán v rozsahu podľa potrieb Objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto Zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané. |
1.4 V prípade, že budú objednané nižšie množstvá tovaru, ako sú predpokladané množstvá tovaru, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu tovaru tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácii tovaru tejto Zmluvy. |
1.5 Tovar podľa tejto Zmluvy bude dodávaný na základe písomných objednávok Objednávateľa, vrátane objednávok zaslaných faxom alebo e-mailom alebo prostredníctvom elektronického objednávkového systému Dodávateľa. V každej objednávke Objednávateľ uvedie typ (názov) tovaru, počet kusov aj označenie pracoviska alebo pracovísk Objednávateľa, na ktoré má byť tovar dodaný (Zoznam pracovísk kupujúceho - miesta plnenia). Faktúry budú vystavené podľa uskutočnených dodávok. |
1.6 V prípade, že Dodávateľ nemôže Objednávateľovi dodať niektorý z tovarov uvedených v Cenovej tabuľke z dôvodu jeho nedostupnosti pre ukončenie jeho výroby, Dodávateľ je povinný Objednávateľovi dodať ekvivalentný druh takéhoto tovaru. Právne vzťahy medzi Dodávateľom a Objednávateľom sa aj v takom prípade budú spravovať ustanoveniami tejto Zmluvy a Objednávateľ bude povinný zaplatiť za takýto tovar nahrádzajúci tovar uvedený |
Pokračovanie 1.6: v Cenovej tabuľke cenu podľa aktuálneho cenníka Dodávateľa s tým, že táto nesmie byť vyššia ako cena ekvivalentného tovaru uvedená v Cenovej tabuľke a celková zmluvná cena za dodávku predmetu Zmluvy nesmie prekročiť celkovú cenu plnenia podľa Cenovej tabuľky tejto Zmluvy. |
1.7 Počas plnenia predmetu Zmluvy bude Dodávateľ na požiadanie informovať Objednávateľa o postupe pri plnení predmetu Zmluvy a upozorní Objednávateľa na prípadné zistené nepredvídateľné skutočnosti, pričom súčasne navrhne ich možné riešenie. |
2. Doba platnosti Zmluvy |
2.1 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, 12 mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. na dobu do vyčerpania finančného limitu použitého postupu verejného obstarávania vo výške uvedenej po uzatvorení tejto Zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska EUR (s DPH), podľa toho, čo nastane skôr. |
2.2 Zmluvný vzťah založený touto Zmluvou je možné, pred uplynutím doby na ktorú bol dohodnutý, ukončiť: |
a) písomnou dohodou zmluvných strán, |
b) odstúpením od Zmluvy z dôvodov uvedených v zákone alebo tejto Zmluve. Odstúpenie je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od Zmluvy druhej zmluvnej strane. V prípade pochybností sa má za to, že oznámenie o odstúpení bolo doručené na tretí deň odo dňa jeho zaslania poštou doporučene na adresu sídla druhej zmluvnej strany uvedenú v záhlaví tejto Zmluvy, pričom deň odoslania sa do tejto lehoty nepočíta. |
3. Kúpna cena a platobné podmienky |
3.1. Kúpna cena tovaru je stanovená ako jednotkové ceny za tovar v eurách, ktoré budú uvedené v Cenovej tabuľke v zmysle bodu 1.2 tejto Zmluvy. |
3.2 V kúpnych cenách uvedených v Cenovej tabuľke je (v zmysle bodu 1.2 tejto Zmluvy) zahrnutá DPH, prípadné clo, náklady na dopravu na určené pracoviská Objednávateľa, inštalácia zariadení v miestach plnenia, zaškolenie odborného personálu, náklady balenia a akékoľvek iné náklady Dodávateľa súvisiace s dodávkou tovaru vrátane zabezpečenia ekologickej likvidácie použitých obalov, ktoré Dodávateľ dodal Objednávateľovi. Dodávateľ garantuje pevnú cenu podľa cenníka, ktorý tvorí Cenová tabuľka, po celú dobu platnosti Zmluvy, ak sa zmluvné strany písomným dodatkom k tejto Zmluve nedohodnú inak. |
3.3 Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru najskôr v deň úplného splnenia záväzku Dodávateľ dodať tovar v zmysle bod 4.5 tejto Zmluvy (ďalej aj "dodanie tovaru"). Dodávateľ je po každej dodávke tovaru, v rozsahu podľa bodu 4.5 Zmluvy, povinný vystaviť faktúru v papierovej forme a doručiť ju Objednávateľovi na adresu jeho sídla najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po dni dodania tovaru. |
pokračovanie 3.3: Každá faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj tovar, katalógové číslo výrobcu, množstvo, cenu podľa Cenovej tabuľky, ktorú má k dispozícii Objednávateľ, dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom vyskladnenia tovaru a dátumom uvedeným na dodacom liste ako sprievodným dokladom k príslušnej dodávke tovaru, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry. |
3.4 Dodávateľ je povinný doručiť faktúru s dodacím listom pri dodaní tovaru na základe jednotlivých objednávok elektronicky v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na emailovú adresu. Faktúra je splatná v lehote 60 dní od jej doručenia Objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený na faktúre. |
pokračovanie 3.4: Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami. |
3.5 V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry má Dodávateľ právo na uplatnenie zákonného úroku z omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. |
4. Miesto plnenia a dodacie podmienky |
4.1 Miestom plnenia sú pracoviská Objednávateľa v rámci Slovenskej republiky uvedené v Zozname pracovísk Objednávateľa - miesta plnenia, tejto Zmluvy, ktorý bude po jeho doručení Objednávateľom Dodávateľovi podľa bodu 8.1 tejto Zmluvy tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto Zmluvy". Konkrétne miesto plnenia bude špecifikované v jednotlivých objednávkach Objednávateľa. |
4.2 Objednávku tovaru oznamujú oprávnené osoby Objednávateľa Dodávateľovi telefonicky alebo v písomnej forme, faxom alebo emailom. Zmluvné strany sa môžu pred termínom dodania tovaru dohodnúť na zmene obsahu už doručenej objednávky. |
4.3 Dodávateľ je povinný dodať tovar do siedmich (7) týždňov odo dňa doručenia objednávky Objednávateľa. Dodávateľ musí bez meškania oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania tovaru najneskôr 1 pracovný deň pred dňom dodania tovaru na miesto plnenia. Dodávku tovaru je nutné realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. |
4.4 Dodávateľ je povinný predložiť manuál resp. užívateľskú príručku na obsluhu ponúkaného tovaru v slovenskom resp. českom jazyku, môže byť aj na CD nosiči najneskôr 1 pracovný deň pred dňom dodania tovaru. |
4.5 Záväzok Dodávateľa dodať tovar na základe objednávky sa považuje za splnený okamihom inštalácie objednaného a bezvadného tovaru v mieste dodania určenom v objednávke, jeho uvedením do prevádzky a zaškolením personálu Objednávateľa, čo bude potvrdené preberacím protokolom podpísaným oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. Momentom uvedenia tovaru do prevádzky v mieste dodania prechádza nebezpečenstvo škody na tovare a vlastnícke právo k tovaru na Objednávateľa. |
4.6 V prípade nedodržania dodacej lehoty Dodávateľom podľa Čl. 4 bod 4.3 tejto Zmluvy má Objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči Dodávateľovi vo výške 5 % z ceny nedodaného, resp. neskoro dodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú Objednávateľ obstaral tovaru u iného Dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa. |
4.7 Opakované omeškanie Dodávateľa s dodaním tovaru sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. |
5. Záruka a zodpovednosť za vady |
5.1 Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v objednanom množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady. |
5.2 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar iného druhu ako bol uvedený v objednávke. |
5.3 Vady dodaného tovaru, ktoré sú zjavné (vady v množstve, porušenie či neúplnosť dodávky) je Objednávateľ oprávnený písomne reklamovať u Dodávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od prevzatia tovaru. |
5.4 Vady v akosti tovaru je Objednávateľ oprávnený písomne reklamovať bez zbytočného odkladu po tom, ako ich kupujúci zistil, najneskôr však do konca záručnej doby. |
5.5 Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu faxom, resp. e-mailom. |
5.6 Dodávateľ poskytuje na tovar záručnú dobu v trvaní 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa uvedenia tovaru do prevádzky mieste dodania podľa objednávky, a ktoré je uvedené v preberacom protokole. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené Objednávateľom neodbornou manipuláciou s tovarom alebo jeho nevhodným skladovaním. |
5.7 Dodávateľ sa zaväzuje, že v záručnej dobe zabezpečí nástup servisného technika na opravu tovaru maximálne do 24 hodín od nahlásenia poruchy do servisného strediska. |
5.8 V prípade výmeny vadného tovaru za nový začína plynúť nová záručná doba podľa bodu 5.6 tohto článku Zmluvy. |
5.9 k má tovary vady, za ktoré zodpovedá Dodávateľ, Objednávateľ si môže uplatniť nárok na odstránenie vady opravou/dodaním náhradného tovaru alebo na vrátenie kúpnej ceny za tovar, pričom právo voľby medzi jednotlivými nárokmi patrí Objednávateľovi. Pokiaľ si Objednávateľ neuplatní konkrétny spôsob odstránenia vady, ktorý je najefektívnejší a najviac zodpovedá potrebám Objednávateľa. V prípade, ak Objednávateľ oznámi Dodávateľovi vady na tovare, Dodávateľ je povinný odstrániť vadu v primeranej lehote podľa povahy vady, najneskôr však do 30 dní odo dňa jej oznámenia. |
Pokračovanie 5.9: V prípade, ak nebude možné vadu odstrániť do 3 pracovných dní odo dňa jej nahlásenia, Dodávateľ je povinný v tejto lehote poskytnúť Objednávateľovi na čas nevyhnutný na odstránenie vady bezodplatne náhradný tovar s porovnateľnými parametrami určený na použitie na rovnaký účel ako vadný tovar. V prípade, ak bude vada odstránená dodaním nového tovaru za vadný tovar, Dodávateľ je povinný dodať nový tovar najneskôr do 7 týždňov odo dňa oznámenia vady. Na odovzdanie nového tovaru sa použijú ustanovenia tejto Zmluvy. |
5.10 V prípade, že Dodávateľ poruší niektorú z povinností podľa bodu 5.9 tohto článku Zmluvy, má Objednávateľ voči nemu právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % z ceny vadného tovaru za každý deň omeškania so splnením povinnosti. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú Objednávateľ obstaral tovaru u iného Dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa so splnením uvedených povinností. |
5.11 Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá vznikne Objednávateľovi alebo tretím osobám v dôsledku toho, že tovar mal vady. |
6. Ďalšie Osobitné ustanovenia |
6.1 Dodávateľ je povinný dodať tovar v dohodnutom rozsahu, v akosti a vyhotovení, ktoré zodpovedá účelu použitia a spĺňa technické a kvalitatívne parametre podľa platnej výrobnej dokumentácie a príslušných platných noriem, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie. |
6.2 Zmluvné strany sa zaväzujú oznámiť si navzájom všetky zmeny údajov (zmena názvu, sídla, fakturačných a odberných miest, bankového účtu, IČO, DIČ a pod.) dôležitých pre bezproblémové plnenie Zmluvy. |
6.3 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak Dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto Zmluvy, z dôvodov na strane Dodávateľa, dodať tovar podľa objednávky, Objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si dodanie tovaru zodpovedajúcej kvality od iného Dodávateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie jeho časovej potreby a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu. V prípade opakovaných problémov s dodaním tovaru podľa vyššie uvedeného je Objednávateľ oprávnený od tejto Zmluvy odstúpiť. |
6.4 Z dôvodu zákonných obmedzení na strane Objednávateľa, dodatkom k Zmluve nie je možné dohodnúť rozšírenie sortimentu/druhu tovaru, ktorý bol hodnotený Objednávateľom ako verejným obstarávateľom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
6.5 Pokiaľ výrobca konkrétny druh tovaru v priebehu platnosti tejto Zmluvy akostne inovuje tak, že sa ním nahradzuje pôvodný druh tovaru, ktorý bol predmetom verejného obstarávania, pri zachovaní funkčnosti a základných technických parametrov tovaru, takáto inovácia nie je považovaná za rozšírenie sortimentu tovaru podľa tejto Zmluvy. |
6.6 Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu Zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. V prípade použitia subdodávateľa resp. subdodávateľov použije Dodávateľ postup podľa Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.1.8 OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska). |
6.7 Dodávateľ garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu Zmluvy. |
6.8 Dodávateľ má právo na zmenu subdodávateľa podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vo vzťahu k predmetu tejto Zmluvy. |
6.9 Dodávateľ má právo na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k plneniu, ktorého sa táto Zmluva týka. |
6.10 Dodávateľ je povinný do piatich (5) pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy so subdodávateľom, alebo v deň nástupu subdodávateľa (podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr), oznámiť Objednávateľovi, že tento subdodávateľ bude dodávať tovar. |
6.11 Porušenie povinností Dodávateľa uvedených v bodoch 6.6, 6.7 alebo 6.10 tohto článku sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. |
7. Záverečné ustanovenia |
7.1 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „ nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto Zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto Zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou |
Pokračovanie 7.1: podľa tejto Zmluvy a nižšou cenou. |
7.2 Dodávateľ je povinný v momente uzavretia Zmluvy mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, ak sa táto povinnosť na neho vzťahuje. V prípade ak Dodávateľ nemá v RPVS zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, podľa bodu 18.2 písm. v) OPET má Objednávateľ právo od Zmluvy odstúpiť. Táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov. |
8. Objednávateľ po uzavretí Zmluvy: |
8.1. Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Zoznam určených odberných miest Objednávateľa (miesta plnenia) s presnými adresami a Zoznam oprávnených osôb Objednávateľa ohľadne objednávok a komunikácie. |
8.2 Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Tabuľku na nacenenie tovaru s mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou tovaru a počas 12 mesačnej doby resp. v zmysle bodu 1.2 tejto Zmluvy. |
9. Dodávateľ po uzatvorení Zmluvy: |
9.1 Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe - zástupcu Dodávateľa, ktorá bude konať v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) pracovných dní po uzatvorení zmluvy. |
9.2 Oznámi Objednávateľovi rozsah práv a povinností každého zástupcu oprávneného konať v mene Dodávateľa s presným vymedzením jeho kompetencií v jednom vyhotovení vo forme písomného plnomocenstva doručí objednávateľovi najneskôr v lehote podľa bodu 9.1 tejto Zmluvy. |
9.3 Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr do troch (3) pracovných dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby. |
9.4 Predloží Objednávateľovi vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, pripadne aj certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia a to najneskôr do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy. |
9.5 Doručí Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy zoznam známych subdodávateľov (k momentu uzatvorenia Zmluvy) s uvedením identifikačných údajov subdodávateľov a uvedením podielu, ktorým sa budú podieľať na realizácií predmetu Zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Pokiaľ Dodávateľ nebude využívať k plneniu predmetu Zmluvy subdodávateľov, táto povinnosť je v tomto prípade bezpredmetná. |
9.9 Ak predložené doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami Objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa. |
10. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou tovaru a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu Zmluvy. |
11. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
12. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ nie je, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, oprávnený postúpiť akúkoľvek pohľadávku voči Objednávateľovi na tretiu osobu. Písomný súhlas Objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa. Zmluvné strany sa tiež dohodli, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa voči Objednávateľovi v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
Miestami plnenia sú pracoviská objednávateľa podľa Zoznamu určených odberných miest - miesta plnenia., Slovenská republika
12
1,00 súbor
141 922,75
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.05.2021 09:45
24.05.2021 09:00
24.05.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.05.2021 09:09 - Vstupná ponuka | 141 900,00 | € | Cena bez DPH |
24.05.2021 07:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 141 450,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: