• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2021 09:46
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2021 11:50

Detail zákazky Z20219980

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2021 09:46
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2021 11:50

Základné údaje

Z20219980

OF-235626

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5756935

Objednávateľ

00304832

Mesto Svätý Jur

Prostredná 29/92, Svätý Jur, 90021, SVK

Dodávateľ

37218379

Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier

Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické potreby

čistiace prostriedky, dezinfekčné prostriedky, toaletný papier

  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a hygienické potreby
Funkcia
čistiace a hygienické potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Mydlo toaletné Fa 100 g. ks 5
2. Indulona Original modrá, bal. 100 ml ks 8
3. Toaletný papier Jumbo 2 vrstvový biely Ø 26cm, 80% belosť ks 6
4. Sanytol na podlahy dezinfekčný, bal. 1 liter ks 4
5. Katrin skladané utierky ZZ papierové biele dvojvrstvové 80% belosť, 150 ks/bal. bal. 60
6. Pronto proti prachu, sprej na odstraňovanie prachu, objem 250 ml ks 2
7. Osviežovač vzduchu GLADE BY BRISE 5 v 1 s vôňou Zvodná pivónia a višňa, 300 ml ks 3
8. Mr. Proper Clean & Shine Lemon univerzálny čistič,objem 1 l/ks ks 4
9. Savo WC Levandula 3v1 gél, objem 750 ml. ks 4
10. Cif krém tekutý piesok, 720g/ks ks 3
11. Toaletný papier Harmony MAXIMA 2 vrstvový, biely zvýšená belosť, dĺžka návinu 69 m ks 10
12. Jar, prostriedok na umývanie riadu, objem 900 ml ks 5
13. Pur, prostriedok na umývanie riadu, objem 500 ml ks 4
14. Vrecia 120 l v rolke, TYP 100, farba čierna, 15ks/rolka rolka 10
15. Univerzálne antibakteriálne vlhčené utierky na ruky, 99,9 % ničenie baktérii, balenie 120 ks, balenie s uzáverom bal. 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
5. Skladané utierky ZZ papierové biele dvojvrstvové, belosť 80% balenie obsahuje 150 kusov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Cena zahŕňa poštovné, balné a dopravné náklady vrátanie doručenia a vyloženia predmetu plnenia na miesto plnenia - kancelária na zvýšenom prízemí (10 schodov)
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny + DPH
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Tovar bude dodaný naraz. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru nespĺňajúceho špecifikáciu tovar neprevziať.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že tovar nebudú spĺňať všetky požiadavky v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prostredná 29, Mestský úrad - útvar ekonomického oddelenia č.d. 1, Svätý Jur, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

31.05.2021 08:00 — 01.06.2021 15:00

1,00 Podľa technickej špecifikácie. Dodávka ako celok.

200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.05.2021 09:46

20.05.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.05.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 697
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.05.2021 17:41 - Vstupná ponuka 199,99 € Cena s DPH
19.05.2021 17:41 - Najvýhodnejšia ponuka 199,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS