• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.05.2021 14:58
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2021 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2021 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2021 16:05

Detail zákazky Z20219955

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.05.2021 14:58
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2021 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2021 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2021 16:05

Základné údaje

Z20219955

OF-235557

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5764773

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

48124419

VERDI, s. r. o.

Beňovského 1165/6, Bratislava, 84101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drogéria - spotrebný materiál

mydlo, savo , rukavice,

  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný materiál
Funkcia
Spotrebný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Umelohmotná fľaša 1L číra s vrchnákom ks 1000
2. Prenosný Box na príslušenstvo ks 10
3. Zásobník pre skladane ZZ utierky ks 20
4. Mydlo s dávkovačom/500 ml ks 500
5. Hubka na riad veľká 10ks bal. 300
6. Termo taška ks 30
7. Košík nákupný 2 držadlo ks 20
8. Vrecká rýchlouzatváracie180x270/100 bal 80
9. kefka na skumavky priemer 6cm ks 50
10. kefka na skumavky priemer 3cm ks 50
11. Termoizolačná fólia, ( Izofólia ) ks 50
12. PVC Obrusy s Textilným Podkladom rol 2
13. Gumičky vážené pr.80mm / 1kg ks 50
14. Mydlo tuhe, 90 g ks 200
15. Cerva Pracovná zástera PE (100 ks) jednorazová biela UNI bal. 10
16. Páska samolepiaca obojstranná ks 30
17. Zápalky 47mm bal 20
18. Nabíjačka batérií – pre A/AA/AAA/C/SC a D akumulátory ks 10
19. Pracovné rukavice BUNTING Original biele ČERVA psr 48
20. Pracovne bezšvové rukavice z polyesteru s PVC terčíkmi v dlani. par 48
21. Pracovné rukavice máčané ARDON BLADE par 48
22. Špagát jutový, 2200x2/500 g ks 100
23. Mikro batéria AAA, 4 ks/bal litiová bal 200
24. Mikro batéria AA, 4 ks/bal litiová bal 200
25. Alobal 30cm x 150m rol 20
26. Čistiaci tekutý prášok CIF/750 ml ks 500
27. Príbor jedálenská súprava sada 5
28. sklenene pohare z tvrdeného skla 0,2 L / 6 ks bal 10
29. sklenene pohare z tvrdeného skla 0,3 L / 6 ks bal 10
30. Potraviná folia dlha 45/300 ks 50
31. Šálka s podšálkou 170ml. ks 20
32. Baterka LR20 - D ks 200
33. Pracovné rukavice Červa Eider par 30
34. Utierka FROTÉ biela, 40x40xcm 100% bavlna ks 800
35. Ochranný krém 500ml ks 500
36. Osviežovač sprej/ 300 ml, mix vôní ks 500
37. Osviežovač gélový 150 g ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2. Rozmery: 29 x 19 x 18 cm ARGI Box na príslušenstvo
3. Plastový zásobník KATRIN na skladané ZZ utierky.  Podporné rebrovanie udržuje balík utierok v dávkovači rovnomerne. Vyrobený z odolného ABS plastu. Kapacita 3 balíky utierok. Zámok je možné používať s kľúčom alebo bez kľúča.
4. Mydlo s dávkovačom/500 ml mix
5. PROFILOVANÁ - 120mm x 80mm Hubka na umývanie riadu s drôtenkou - veľká 10ks/bal
6. rozmer: 52x54cm materiál: PE + Al isotermická taška k prechodnému uchovávaniu chladeného, mrazeného alebo teplého tovaru viď. príloha
7. Košík má dve držadlá. Rozmery:  30 x 44 x 23 Materiál: plast farba modrá / nosnosť 30kg
8. praktické priehľadné rýchlouzatváracie vrecká s vyrazeným otvorom, ktorý slúži na ich zavesenie • rozmery: 180 x 270 cm • 100 ks v balení Hrúbka: 40 mic. Materiál: LDPE
9. Kefka na skúmavky, pozinkovaný drôt, priemer 6mm - dĺžka 27cm osadzovací materiál: štetina- držadlo: PH- vhodná aj pre pipety a byrety
10.  Kefka na skúmavky, pozinkovaný drôt, priemer 3mm - dĺžka 27cm osadzovací materiál: štetina- držadlo: PH- vhodná aj pre pipety a byrety
11. 200 x 150 cm (rozbalená), 7 x 13 x 1 cm (zbalená) Hmotnosť: 50 g
12. PVC ubrusy s textilním podkladem: stolové voskované plátno na textilnom podklade v závitoch šírky 160 cm, dĺžky 20 m. Zloženie: potlačená fólia 100% PVC na podklade zo 100% PP tkaniny. Oeko-Tex Standard 100. 160cm x 20m/rol
13. Vážené gumičky v balení po 1 kg. priemer: 80 mm balenie obsahuje vždy jeden priemer gumičiek. červené
14. Plastové vedro s objemom 5 L - rôzne farby plastová rukoväť
15. Jednorazová plastová zástera CERVA VYARA s náprsenkou je vyrobená z PE fólie ako výsek s otvorom na zavesenie na krk a pásikmi na zaviazanie na páse. Balenie vo vrecúšku po 100 ks. Farba je biela, zástera má jednotnú veľkosť s rozmermi 71 x 136 cm.
16. Páska samolepiaca obojstranná 50x10 - bez textilného nosiča
17. Zápalky SOLO 240ks 47mm
18. Nabíjačka batérií – pre A/AA/AAA/C/SC a D akumulátory, nabíjací prúd 2A (max), režim nabíjania, vybíjania, obnovy a testovania, 4Safe – ochrana proti skratu, prepätiu, preťaženiu a prehriatiu, funkcia aktivácie 0V (pre dlhodobo nepoužívané batérie), funkcia powerbanku, podpora rýchleho nabíjania a inteligentného nabíjania, spotreba 10W (max), 1× kábel USB na USB-C v balení, nabíjacia batéria tužková AA, NiMH článok, 500 nabíjacích cyklov, napätie 1.2V, kapacita 2500mAh, 4 ks v balení
19.  Pletené bezšvové nylonové rukavice s tenkou vrstvou polyuretánu v dlani a na prstoch a pružnou manžetou. EN388, 4131,  M/L
20. BUSTARD EVO LIGHT HS-04-015 rukavice - 9/10 Pracovne bezšvové rukavice z polyesteru s PVC terčíkmi v dlani.
21. polomáčané pracovné rukavice máčané na dlani a prstoch v latexe L/XL materiál: polyester + bavlna máčanie: latex norma: EN 388 2121X
22. Špagát jutový, 500 g, 2200 x 2 dtex, 115 m
25. Alobal – hliníková fólia 150m/30cm Hrúbka: 10,5 mic.
26. Mikrokryštály sú vyrobené z prírodného vápenca, neobsahujú mikroplasty.
27. nôž, 21,5 cm x 2 cm 69 g vidlička, 18,3 cm x 2,7 cm 34 g lyžica, 19,5 cm x 4 cm 40 g kávová lyžička, 13,7cm x 2,9 cm 20 g Nerez - chrómová, leštená oceľ - 1sada / 24 ks
30. Potravinová fólia dlha 45/300
31. Šálka s podšálkou farba biela - porcelan
33. Kombinované pracovné rukavice Červa Eider majú dlaň vyrobenú z jedného kusu silnej hovädzej štiepenky s podšívkou, bavlnenú tkaninu na chrbte, bavlnenú vystuženú manžetu, celokožené palce a ukazováky a prekryté špičky prstov.
34. hrubá látka - dvojočková priadza, gramáž 400 g/m2. 100% bavlna okraj uteráka je spevnený lemovaním, každá utierka musí mať etiketu s vyznačenými symbolmi (žehlenie, pranie, % bavlna, sušenie)
35. SILONDA - Ochranná a regeneračná emulzia s obsahom včelieho vosku. Ošetruje a chráni najmä citlivú a namáhanú pokožku. Rýchlo sa vstrebáva do pokožky a reguluje jej vlhkosť. Dermatologicky testované. Ochranný krém 500ml
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia - bez EURO palety
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 11:00 hod. a od 13:00 do 15:00
Pri vykladaní a manipulácii s tovarom nebude poskytnutá pomoc druhej osoby ( manipulácia s paletami pri vykládke )
Pri preberaní tovaru budú jednotlivé položky prepočítane za prítomností osoby ktorá tovar dopravila.
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu:
- dodanie ekvivalentu pri dodržaní všetkých kvalitatívne preukázateľných podmienok.
- vzorky ekvivalentu musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem, zloženie) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená.
- výber čistiacich a dezinfekčných prípravkov a ich zloženie a typ pracovného náradia je v súlade s hygienickým plánom
Dodávateľ do dvoch dní od uzatvorenia zmluvy dodá vzorky jednotlivých položiek na vyžiadanie.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní.
Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra ( Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár) a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

6

1,00 celok

11 686,84

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.05.2021 14:58

25.05.2021 15:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.05.2021 15:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 515
 13
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.05.2021 18:47 - Vstupná ponuka 11 686,00 € Cena bez DPH
25.05.2021 13:53 - Najvýhodnejšia ponuka 11 683,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS