• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2021 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2021 09:50

Detail zákazky Z20219937

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2021 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2021 09:50

Základné údaje

Z20219937

OF-235655

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5756895

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

47574291

Painthouse, s. r. o.

Turie 539, Turie, 01312, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kanalizačné rúry - Brvnište

kanalizácia, potrubie, rúra

  • 44163130-0 - Kanalizačné rúry
  • 44141000-0 - Potrubie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kanalizačné rúry
Funkcia
Zabezpečenie odtoku dažďovej vody z cesty v celkovej dĺžke 240 metrov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Polypropylénová rúra, SN10, DN400, v dĺžke 6m/ks, vrátane tesniaceho krúžku 400 ks 40
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku, t.j. za ks predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane nákladky a vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní rizika a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami týkajúcich sa predmetu zákazky.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

24.05.2021 09:00 — 11.06.2021 11:00

40,00 ks

6 444,92

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.05.2021 08:04

20.05.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.05.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 296
 10
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.05.2021 08:53 - Vstupná ponuka 6 444,92 € Cena bez DPH
18.05.2021 15:07 - Najvýhodnejšia ponuka 5 319,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS