• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2021 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2021 10:20

Detail zákazky Z20219793

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2021 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2021 10:20

Základné údaje

Z20219793

OF-235094

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5754643

Objednávateľ

36061701

Národný bezpečnostný úrad

Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK

Dodávateľ

35954612

Slovanet, a. s.

Galvaniho 19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie a rozšírenie licencií antivírusového softvéru ESET

softvér, ochrana pred vírusmi, licencie, predĺženie a rozšírenie licencií

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie a rozšírenie licencií antivírusového softvéru ESET
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1) Vernostná licencia ESET Endpoint Protection Standard pre 250 endpointov s platnosťou na obdobie 1 rok (33C-CV9-3V3)_EEPS ks 250
2) Vernostná licencia ESET Endpoint Protection Standard pre 40 endpointov s platnosťou na obdobie 1 rok (33C-CV9-3XE) (prechod z ESET File Security for Microsoft Windows Server)_EEPS (EFS) ks 40
3) Vernostná licencia ESET Endpoint Protection Standard pre 30 endpointov s platnosťou na obdobie 1 rok (33C-CV9-39X) (prechod z ESET File Security for Microsoft Windows Server)_EEPS (EFS) ks 30
4) Vernostná licencia ESET Endpoint Protection Standard pre 20 endpointov s platnosťou na obdobie 1 rok (33C-CV9-33C) (prechod z ESET File Security for Microsoft Windows Server)_EEPS (EFS) ks 20
5) Vernostná licencia ESET Endpoint Protection Standard pre 10 zariadení s platnosťou na obdobie 1 rok (33C-CV9-353) (prechod z ESET Endpoint Security pre Android)_EEPS (EESA) ks 10
6) Vernostná licencia ESET Endpoint Protection Advanced pre 400 endpointov s platnosťou na obdobie 1 rok (33B-B9P-X57)_EEPA ks 400
7) Rozšírenie licencie ESET Endpoint Protection Advanced zo 10 na 80 endpointov s platnosťou na obdobie 1 rok (33C- CV9-4AU)_EEPA ks 80
8) Vernostná licencia ESET Endpoint Protection Advanced pre 10 endpointov s platnosťou na obdobie 1 rok (33C-CV9-34A)_EEPA ks 10
9) Vernostná licencia ESET Endpoint Protection Advanced pre 10 endpointov s platnosťou na obdobie 1 rok (3AC-HCM-43H)_EEPA ks 7
10) Vernostná licencia ESET Mail Security for Microsoft Exchange na 400 mailboxov s platnosťou na obdobie 1 rok (33B-B9P-X3E)_EMS Exc ks 400
11) Vernostná licencia ESET Mail Security for Microsoft Exchange na 25 mailboxov s platnosťou na obdobie 1 rok (33B-3AB-EAX)_EMS Exc ks 25
12) Vernostná licencia ESET Mail Security for Microsoft Exchange na 10 mailboxov s platnosťou na obdobie 1 rok (33C-CV9-323)_ENS Exc ks 10
13) Nová licencia ESET Endpoint Protection Advanced pre 200 endpointov s platnosťou na obdobie 1 rok_EEPA ks 200
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len "zmluva").
Vrátane dopravy inštalačných médií na miesto plnenia (požaduje sa len v prípade dodania ekvivalentného antivírusového softvéru na kompletnú ochranu koncovej stanice vrátane firewalu, HIPS, vzdialenej správy, antivírusovej ochrany a iné).
Vrátane odinštalácie pôvodného a inštalácie nového antivírusového softvéru v mieste plnenia na koncových zariadeniach v rozsahu podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky (požaduje sa len v prípade dodania ekvivalentného antivírusového softvéru na kompletnú ochranu koncovej stanice vrátane firewalu, HIPS, vzdialenej správy, antivírusovej ochrany a iné).
Vrátane zaškolenia 3 správcov objednávateľa v rozsahu inštalácia a konfigurácia antivírusového softvéru (požaduje sa len v prípade dodania ekvivalentného antivírusového softvéru na kompletnú ochranu koncovej stanice vrátane firewalu, HIPS, vzdialenej správy, antivírusovej ochrany a iné).
Požaduje sa registrácia predĺžených/rozšírených licencií u výrobcu s pôvodným licenčným prihlasovacím menom (požaduje sa len v prípade dodania ekvivalentného antivírusového softvéru na kompletnú ochranu koncovej stanice vrátane firewalu, HIPS, vzdialenej správy, antivírusovej ochrany a iné).
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktným osobám objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpis ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. Rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj v preberacom protokole alebo dodacom liste, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť technické špecifikácie (podrobný opis jednotlivých častí predmetu zákazky (zaslať e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa).
Dodávateľ je povinný preukázať Objednávateľovi, že v čase uzavretia zmluvy je oficiálnym partnerom spoločnosti ESET v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť ESET), ktorý je oprávnený predávať licencie.
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér.
Kontaktné osoby objednávateľa posúdia parametre ponúkaných predmetov zákazky a max. do 2 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky:
- preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo
- nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy.
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
V kúpnej cene bude zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb (doprava, vyloženie predmetu zákazky na miesto dodania určené objednávateľom - v rámci SR a pod.)
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, nedodržanie termínu dodania je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu.
Zachovať pôvodné prihlasovacie údaje k produktom ESET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

25.05.2021 10:00 — 31.05.2021 15:00

1,00 celá zákazka

9 700,87

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.05.2021 13:59

19.05.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.05.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 525
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.05.2021 14:40 - Vstupná ponuka 9 700,80 € Cena s DPH
18.05.2021 11:07 - Najvýhodnejšia ponuka 8 815,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS