• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 12:00
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2021 12:50

Detail zákazky Z20219773

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 12:00
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2021 12:50

Základné údaje

Z20219773

OF-235584

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5756875

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

36582051

EQUILIBRIA, s.r.o.

Krásnohorská 82, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiarenské služby - tlač vizitiek

tlač, tlačiarenské služby, vizitky

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač vizitiek + 37 krabičiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmer vizitky: mm 90x50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
37 druhov x 50 ks, líšiť sa budú v texte mena a verzie jazyka
Vizitky balené do bielych kartónových krabičiek
Farebnosť: 4+4 - obojstranne farebné
Kvalita papiera: 300 g matný
Grafický návrh: nie
Tlačové podklady: pdf, e-mailom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje vystavenie 5 faktúr.
Objednávateľ v prípade tejto zmluvy dodá návrhy na tlač posterov najskôr 3 dni pred termínom dodania.
Objednávateľ preddavky neposkytuje.
Objednávateľ vyžaduje dodržanie správnej kvality papiera, farebnosť.
Na dodacie listy a faktúry uviesť číslo zmluvy z EKS.
Objednávateľ vyžaduje opravu chybnej tlače do 1 pracovného dňa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade dodania nekvalitnej tlače, preukázateľne spôsobenej vadou tlače, odstúpiť od zmluvy.
Konečná cena obsahuje všetky náklady (tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke t.j. do kancelárie, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky).
Objednávateľ je oprávnený pri nedodržaní termínu dodania predmetu zákazky fakturovať sankciu vo výške 0,5% z ceny zákazky a to do 5 dni od dodania predmetu zákazky.
Objednávateľ vyžaduje zaslať pred tlačou náhľad tlačeného tovaru na kontrolu a odsúhlasenie.
Do 1 dňa od uzatvorenia zmluvy (pred samotným plnením zmluvy) dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s jednotkovou a celkovou cenou bez DPH a s DPH, zaokr.  na 2 desatinné miesta, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe vo formáte PDF.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. 17.novembra č.15, ÚRJK CJKNM, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

04.06.2021 12:00 — 21.06.2021 10:00

1 850,00 ks

440,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.05.2021 12:00

20.05.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.05.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 214
 9
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.05.2021 12:51 - Vstupná ponuka 432,00 € Cena s DPH
14.05.2021 13:01 - Najvýhodnejšia ponuka 126,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS