00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
37212931
Henrich Sonnenschein - ITSK
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Umývačka riadu
elektrické spotrebiče, umývačka riadu
Tovar, Služba
|
1. Vstavaná umývačka riadu
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Umývačka riadu vstavaná. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 1 | ||
| spotreba energie | kW/rok | 231 | ||
| príkon | W | 1850 | ||
| výška | cm | 80 | 81,1 | |
| šírka | cm | 59 | 59,6 | |
| hĺbka | cm | 54 | 55 | |
| hlučnosť | dB | 47 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| energetická trieda | A |
| vlastnosti - kapacita pre 12 súprav riadu, výškovo nastaviteľný horný kôš, nastavitelný spodý koš, kôš na príbor, veľký LED displej, indikátor doplnenia soli a leštidla, ovládacie tlačidlá, zvukový signál ukončenia programu, zmäkčovadlo vody, odložený štart až o 24 hodín, detská poistka, AquaStop zaistí automatické zastavenie prívodu vody v prípade poruchy, zvukový signál ukončení programu | |
| 6 programov | intenzívny, ECO, rýchloprogram, predumytie, šetrný, hodinový, |
| Názov |
| I. Zmluvná cena: |
| 1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z.z.“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 2. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
| 3. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia, vynesenia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke , montáže, likvidácie prepravných obalov, odvozu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Jednotkové ceny sú dohodnuté ako ceny maximálne a platné počas trvania vzťahu založeného touto kúpnou zmluvou. |
| II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
| 1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
| - obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu, |
| - funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností, |
| - rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
| - prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkovej ceny, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny. |
| 2. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu II.1 tejto zmluvy, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie. |
| 3. Kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak Dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa |
| a súčasne kontaktná osoba Objednávateľa vyzve Dodávateľa (elektronicky alebo listinne) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
| 4. Ak Dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu II.2 tejto zmluvy na predloženie dokumentov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť. |
| 5. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty do 5 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo listinne), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. |
| 6. Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa. Ekvivalent však musí mať minimálne porovnateľné, alebo lepšie technické parametre. |
| 7. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže Dodávateľ tento produkt dodať len po odsúhlasení Objednávateľom. |
| 8. Dodávateľ zabezpečí v rámci recyklačného poplatku vynesenie, odvoz a likvidáciu vyradeného starého zariadenia. |
| III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
| 1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 pracovných hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
| 2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| 3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
| 4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
| IV. Záruka a reklamácia: |
| 1. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku na tovar v rozsahu minimálne 24 mesiacov odo dňa dodania tovaru. |
| 2. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| 3. Dodávateľ je povinný bezplatne vybaviť reklamáciu a odstrániť reklamované vady tovaru, na ktoré sa vzťahuje záruka, dodaním náhradného tovaru bez vád v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia reklamácie tovaru dodávateľovi, ak sa strany dohody nedohodnú inak. |
| 4. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu. |
| V. Odstúpenie od zmluvy: |
| 1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
| 2. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
| 3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa. |
Kováčska 26, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
25.05.2021 08:00 — 15.06.2021 11:00
1,00 súbor
400,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.05.2021 10:48
21.05.2021 09:00
21.05.2021 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.05.2021 08:37 - Vstupná ponuka | 400,00 | € | Cena s DPH |
| 21.05.2021 08:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 400,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: