• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 10:05
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2021 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2021 12:00

Detail zákazky Z20219748

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 10:05
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2021 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2021 12:00

Základné údaje

Z20219748

OF-235452

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5756867

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

36807478

ELRON s.r.o.

Popradskej brigády 747/23, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pulzný oximeter

Zdravotnícke prístroje, vyšetrovacie prístroje, záznamové systémy

  • 33120000-7 - Záznamové systémy a vyšetrovacie prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pulzný oximeter
Funkcia
zariadenie na meranie a zobrazovanie nasýtenosti arteriálneho hemoglobínu kyslíkom a zobrazenie srdcovej frekvencie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. pulzný oximeter, prstový ks 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.2 určenie pre dospelých a deti; s hrúbkou prstov 8 až 26 mm, bez výpadov merania pri pohybe pacienta
1.3 rozsah merania SpO2 35 - 100 %
1.4 presnosť merania SpO2 80 - 100 %, ± 2 %; 70 – 80 %, ± 3 %; < 70 % nešpecifikované
1.5 rozsah merania tepovej frekvencie 30 - 240 bpm (úderov za minútu)
1.6 presnosť merania tepovej frekvencie ± 2 bpm
1.7 PR (Pulse Rate) 2 bpm
1.8 PI (Perfusion Index) 1 %
1.9 RR (Respiratory Rate) 2 nádychy
1.10 Napájanie AAA batérie
1.11 hmotnosť 30 - 60 g (vrátane batérií)
1.12 balenie vrátane puzdra na odloženie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena vrátane dopravy a vyloženia tovaru na mieste plnenia a všetkých ostatných nákladov súvisiacich s dodaním predmetu kúpnej zmluvy (KZ).
2. Dodávateľ sa zaväzuje  dodať Kupujúcemu predmet zákazky  nový, nepoužitý, nerepasovaný.
3. Požaduje sa dodať predmet zákazky v lehote podľa bodu 3.2. zmluvy, do 10 dní od účinnosti kúpnej zmluvy.
4. Od Dodávateľa sa požaduje do 3 dní odo dňa účinnosti kúpnej zmluvy predložiť rozpis ceny predmetu zmluvy v  rozsahu: cena v EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a cenu v EUR s DPH, taktiež uviesť obchodnú značku, typ, parametre  výrobku, aj s jeho vyobrazením.
5. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – Dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Fakturácia a úhrada plnenia bude uskutočnená až po kompletnom dodaní celého predmetu zmluvy.
6. Dodanie tovaru do miesta dodania potvrdzuje Objednávateľ písomne a to podpísaním preberacieho protokolu, kde sa potvrdí  druh, množstvo a kompletnosť dodaného tovaru podľa špecifikácie.
7. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť  svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry. Faktúra musí byť vystavená najneskôr do 5. pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bol predmet KZ dodaný.
8. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných  náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH .
9. Objednávateľ požaduje záručnú dobu na predmet kúpnej zmluvy min. 24 mesiacov.
10. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu kúpnej  zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej Objednávateľom.
11. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
12. Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
13. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
14. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto KZ vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy  alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek  práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto KZ alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby  bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného  súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

31.05.2021 07:00 — 03.06.2021 15:30

70,00 ks

3 854,48

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.05.2021 10:05

20.05.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.05.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 41
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.05.2021 11:29 - Vstupná ponuka 3 854,47 € Cena s DPH
14.05.2021 15:14 - Najvýhodnejšia ponuka 3 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS