30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
48079707
WASCO - družstvo
Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK
Pranie, chemické čistenie a žehlenie bielizne a textilu, jeho odvoz a dovoz podľa požiadaviek objednávateľa
pranie a chemické čistenie, žehlenie, bielizeň, textil
Služba
1. Pranie, chemické čistenie a žehlenie bielizne a textilu, jeho odvoz a dovoz podľa požiadaviek objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Pranie a chemické čistenie bielizne a súčiastok výstroja (ďalej len "materiál") |
Predmetom zákazky je pranie, chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, dopravu, viazanie, triedenie spojené s touto službou v zmluvnom období. |
Konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu. |
Dodávateľom zabezpečiť riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov. |
Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie. |
Pri čistení materiálov vyžadujúcich špeciálnu údržbu je potrebné vykonať súčinnosť medzi dodávateľom a objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia manipulácie s jednotlivými materiálmi. |
Poškodené materiály dodávateľ vytriedi. |
Vypraný a vyčistený materiál dodávateľ zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC sáčkov alebo vriec. |
Dodávateľ zabezpečí dovoz vypraného a vyčisteného materiálu objednávateľom. |
Materiál po vypraní a vyčistení sa odovzdáva osobne objednávateľovi. |
Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na dvoch výtlačkoch dodacieho listu dodávateľovi. |
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/ OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4 a STNEN 12241 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Povlak na prikrývku | ks | 200 | ||
Povlak na vankúš | ks | 200 | ||
Plachta biela | ks | 200 | ||
Plachta farebná | ks | 80 | ||
Uterák biely | ks | 100 | ||
Utierka | ks | 50 | ||
Uterák froté | ks | 50 | ||
Osuška froté | ks | 50 | ||
Obrus biely | ks | 20 | ||
Obrus farebný | ks | 20 | ||
Prikrývka na kreslo, gauč | ks | 10 | ||
Vankúš rôzny | ks | 12 | ||
Paplón | ks | 10 | ||
Prikrývka vlnená | ks | 5 |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje odoberať znečistený materiál na pranie a chemické čistenie v mieste plnenia - Vlkanová osobne alebo splnomocnenou osobou, vlastným dopravným prostriedkom u objednávateľa. |
Prevzatie materiálu bude vykonané do 5 pracovných dní od doručenia objednávky vystavenej objednávateľom. Objednávky budú doručené dodávateľovi elektronicky a následne poštou. |
Prevzatie materiálu bude vykonané na základe dodacieho listu a spracovanej objednávky vystavenej objednávateľom a to vo dvoch výtlačkoch pre objednávateľa a v jednom výtlačku pre dodávateľa. |
Objednávateľ pri každom odovzdávaní znečisteného materiálu spíše na výdajku-prevodku názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu, lehotu dodania materiálu, ktorú podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistého materiálu do jednotlivých miest plnenia objednávateľa, vystaví dodávateľ dodací list, v dvoch výtlačkoch, s presným množstvom z každého materiálu, ktorý pri prevzatí materiálu potvrdí svojím odpisom. |
V prípade bežného poskytnutia služby, dodávateľ zrealizuje vyčistenie a vrátenie materiálu najneskôr do 2 týždňov od odberu znečisteného materiálu (t.j. 10 pracovných dní). |
Dodanie materiálu vykoná dodávateľ vlastnými prostriedkami, pričom sa požaduje balenie materiálu po 10 ks zviazané podľa druhu (povlak na prikrývku, povlak na vankúš, plachta...) alebo podľa požiadaviek objednávateľa. |
Prevzatie materiálu bude vykonané poverenými zástupcami objednávateľa uvedenými v zmluve o poskytovaní služieb a potvrdené uvedenou osobou na dodacom liste. |
V prípade riešenia mimoriadnych úloh je objednávateľ oprávnený objednať u dodávateľa na základe dohovoru (objednávky) „mimoriadne“ poskytnutie služby. Dodávateľ sa zaväzuje, že vyčistenie tohto materiálu vykoná v tomto prípade v lehote najneskôr do 48 hodín od odberu znečisteného materiálu, a to vrátane dní pracovného voľna (pokoja) a bez uplatnenia expresnej prirážky. |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehotách: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiále. |
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené dodávateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, súprav, m2 uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
Voľbu nároku z vád uvedie dodávateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Dodávateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
Dodávateľ nemôže poveriť plnením predmetu zmluvy inú osobu. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že praním a chemickým čistením nespôsobí neprimerané zmeny vlastností a farebnosti materiálu vzhľadom na dobu jeho životnosti. |
Postupné plnenie zmluvy podľa potrieb objednávateľa s následnou fakturáciou. |
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobratej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
Dodávateľ musí zabezpečiť prepravné kontajnery. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Cena diela je splatná na základe faktúry dodávateľa, ktorej splatnosť nesmie byť kratšia ako 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu a musí byť vystavená prehľadne. |
Faktúru vystavuje dodávateľ vždy ku konkrétnej objednávke v lehote 5 dní od realizácie posledného výkonu objednávky v príslušnom mesiaci. |
Ako prílohu faktúry dodávateľ priloží: kópiu objednávky objednávateľa so zoznamom položiek na poskytnutie služby, na základe, ktorej je fakturácia realizovaná; podpísaný doklad (obsahový list, dodací list, preberací zápis) so zoznamom položiek, ktorých sa týka poskytnutá služba. |
Prílohy k faktúre musia byť opatrené pečiatkou dodávateľa a podpisom zodpovednej osoby dodávateľa. |
Každá zmluvná strana je povinná určiť kontaktnú osobu, ktoré bude oprávnená a povinná zabezpečiť plnenie tejto zmluvy; táto osoba nie je oprávnená meniť alebo dopĺňať túto zmluvu za dodávateľa alebo objednávateľa. |
Cena musí obsahovať všetky náklady na pranie a chemické čistenie vrátane dopravy z a do objektu, bezplatné vypožičanie prepravných kontajnerov. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre) |
Vlkanová, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
27.05.2021 10:00 — 10.12.2021 11:00
1,00 Podľa technickej špecifikácie
1 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.
14.05.2021 08:38
20.05.2021 09:00
20.05.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.05.2021 10:55 - Vstupná ponuka | 999,90 | € | Cena s DPH |
20.05.2021 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 990,81 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: