• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2021 08:50

Detail zákazky Z20219729

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2021 08:50

Základné údaje

Z20219729

OF-235447

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5762001

Objednávateľ

00166260

Úrad geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiky

Chlumeckého č. 2, Bratislava , 82012, SVK

Dodávateľ

31605052

SYNCHRONIX, a.s.

Mlynské nivy 71, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie štandardného licenčného maintenancu pre CA licencie

CA, softvér, licencia, program, maintenance, podpora

  • 72267000-4 - Služby na údržbu a opravu softvéru

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. CA Identity Manager for Business Users
Funkcia
CA Identity Manager for Business Users
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CA Identity Manager for Business Users Ks 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kód produktu CAIDBS99000
 2. CA Unified Infrastructure Management Server and Application Pack- On Prem
Funkcia
CA Unified Infrastructure Management Server and Application Pack- On Prem
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CA Unified Infrastructure Management Server and Application Pack- On Prem ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kód produktu CNMSAP99000
 3. CA Unified Infrastructure Management Service Response Time Advanced Pack- On Prem
Funkcia
CA Unified Infrastructure Management Service Response Time Advanced Pack- On Prem
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CA Unified Infrastructure Management Service Response Time Advanced Pack- On Prem ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kód produktu CNMSRP99000
 4. CA Spectrum Device Based Suite
Funkcia
CA Spectrum Device Based Suite
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CA Spectrum Device Based Suite ks 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kód produktu SPDVCP99000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
• Na základe tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje zabezpečovať predmet zákazky- podporu pre licencie CA (ďalej len „maintenance“) objednávateľa. Objednávateľ požaduje plnenie pre položky č.1 až č.4 kompletne, pričom sa neumožňuje čiastkové plnenie len na niektoré položky. Porušenie týchto povinností dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, objednávateľ je oprávnený od zmluvy okamžite odstúpiť a dodávateľ nemá nárok na úhradu odplaty.
• Požaduje sa plnenie predmetu zákazky autorizovaným partnerom CA pre Slovenskú republiku. Dodávateľ sa v mene výrobcu zaväzuje poskytovať štandardné služby údržby softvérových produktov počas celého obdobia platnosti a účinnosti tejto zmluvy.
• Poskytovanie maintenance pre licencie CA sa vyžaduje na základe štandardných podmienok výrobcu uvedených na web stránke výrobcu https://www.ca.com/us/services-support/ca-support/maintenance.html
• Objednávateľ si vyhradzuje právo overiť skutočnosť, že dodávateľ je autorizovaným partnerom CA počas plnenia tejto zmluvy. Ak Dodávateľ nie je autorizovaným partnerom CA, zaplatí dodávateľ pokutu vo výške 5 000 EUR a objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia zmluvy.
• Dodávateľ zodpovedá za kompatibilitu maintenance so softvérmi Objednávateľa.
• V prípade, ak bude mať počas plnenia zmluvy Dodávateľ záujem uzavrieť zmluvu so subdodávateľom, ktorý sa bude podieľať na realizácii predmetu plnenia tejto rámcovej dohody, každý Subdodávateľ musí byť schopný realizovať príslušnú časť predmetu zákazky v rovnakej kvalite ako Dodávateľ. S ohľadom na výkony pridelené Subdodávateľovi, dodávateľ zaviaže subdodávateľa všetkými zmluvnými povinnosťami, ktoré Dodávateľ má voči Objednávateľovi.
• Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť od svojich zamestnancov a/alebo subdodávateľov realizujúcich plnenie Predmetu zmluvy, plnenie nasledovných povinností:
• dodržiavanie záväzku mlčanlivosti o informáciách, s ktorými počas výkonu prác pre Objednávateľa prišli do styku, a to aj po ukončení pracovného alebo obdobného pomeru,                • zachovávať mlčanlivosť o údajoch, vrátane osobných údajoch, s ktorými počas výkonu prác pre Objednávateľa prišli do styku. Údaje, vrátane osobných údajov, ku ktorým počas plnenia tejto zmluvy prišiel Poskytovateľ do styku, nesmie ďalej spracúvať ani ich využiť pre vlastnú potrebu.
Poskytovateľ je povinný oznámiť Objednávateľovi na kontaktnú adresu objednávateľa  najmenej dvadsaťštyri(24)hodín vopred,že sa jeho zamestnanci a/alebo zamestnanci subdodávateľa dostavia do priestorov objednávateľa za účelom poskytovania služieb súvisiacich s touto zmluvou, pričom v rovnakej lehote je povinný predložiť Objednávateľovi písomný zoznam týchto osôb,pričom zo zoznamu musí byť zrejmé,že tieto osoby spĺňajú kvalifikačné predpoklady na plnenie Predmetu zmluvy(uvedenie pracovnej pozície)a boli poučení o povinnostiach podľa tejto Zmluvy(preukazujú svojim podpisom).
• Celková cena za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady, vrátane priamych i nepriamych nákladov dodávateľa na plnenie predmetu zákazky vrátane nákladov prípadných subdodávateľov alebo tretích strán. Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny za predmet zmluvy.
• Poskytovanie služieb zabezpečenia štandardného maintenance pre licencie CA na 2. rok je podmienené záväzným písomným pokynom Objednávateľa vydaným v závislosti od pridelenia finančných prostriedkov v rámci rozpočtovej kapitoly Objednávateľa.
• Poskytovanie služieb zabezpečenia štandardného maintenance pre licencie CA na 3. rok je podmienené záväzným písomným pokynom Objednávateľa vydaným v závislosti od pridelenia finančných prostriedkov v rámci rozpočtovej kapitoly Objednávateľa.
• Cena bola dohodnutá ako paušálna platba za kalendárny rok.
• Cenu za poskytnutie služby podpory bude dodávateľ fakturovať maximálne v troch platbách vo forme ročných paušálnych poplatkov. Prvá faktúra bude vystavená za dodávku ročného maintenance. Druhá faktúra bude vystavená za služby maintenance na 2. rok, za predpokladu vydania záväzného pokynu objednávateľa. Tretia faktúra bude vystavená za služby maintenance na 3. rok, za predpokladu vydania záväzného pokynu objednávateľa.
• Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade prístupu do prostredia Objednávateľa, Dodávateľ nebude inštalovať v prostredí Objednávateľa odlišný predmet plnenia a/alebo nevyžiadané plnenia. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, objednávateľ je oprávnený od zmluvy okamžite odstúpiť a dodávateľ nemá nárok na úhradu odplaty.
• Dodávateľ predloží údaje o kontaktnej osobe/zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy v rozsahu min. meno a priezvisko, telefonický a emailový kontakt.
• Ak dátum uvedený v "lehota plnenia" ako "od" nastane pred dátumom nadobudnutia účinnosti Zmluvy, dátumom začiatku plnenia bude dátum nadobudnutia účinnosti Zmluvy.
• Ustanovenia tejto zmluvy majú prednosť pred ustanoveniami jej príloh.
• Porušenie akejkoľvek povinnosti osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.
• Zmluvu môže ktorákoľvek zo Zmluvných strán písomne vypovedať bez udania dôvodu s 1- mesačnou výpovednou lehotou. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu 36 (tridsaťšesť) mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Clumeckého, 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.06.2021 07:30 — 01.06.2024 07:48

1,00 Celok

118 035,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.05.2021 08:04

21.05.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.05.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 438
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.05.2021 12:12 - Vstupná ponuka 75 960,00 € Cena s DPH
19.05.2021 12:12 - Najvýhodnejšia ponuka 75 960,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS