• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2021 10:50

Detail zákazky Z20219723

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2021 10:50

Základné údaje

Z20219723

OF-235467

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5754601

Objednávateľ

00691721

Obec Smižany

Námestie M. Pajdušáka 1341/50, Smižany, 05311, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné lístky

Stravné lístky, stravné poukážky, gastrolístky a dodanie stravných lístkov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné lístky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne tromi zariadeniami v obci Smižany.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky EUR 4,50
Predpokladané množstvo odobratých stravných lístkov po dobu platnosti zmluvy ks 20000,00
Výška provízie % 0,00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky r. 2021, 2022
Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravného lístka
Odoberanie stravných poukážok od 01.08.2021 do 31.07.2022
Stravná poukážka nie elektronická karta
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie stravných poukážok sa bude uskutočňovať priebežne v priebehu platnosti zmluvy, na základe mesačných objednávok  podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, nie jednorázovo.
Množstvo odobratých stravných poukážok sa môže meniť podľa počtu zamestnancov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť celkový počet stravných poukážok podľa potreby.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit a celkový počet stravných poukážok.
Dodanie stravných poukážok v pracovných dňoch od 08.00 - 12.00 hod.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 5 kalendárnych dní od podania objednávky.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom alebo prostredníctvom e-mailu.
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v EUR a výškou poplatku za poskytnuté služby v EUR vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, dodanie na miesto plnenia, a všetky ďalšie náklady.
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Prípadné zmeny nominálnej hodnoty stravných poukážok je objednávateľ oprávnený vykonať v súvislosti so zmenami ku ktorým dôjde v oblastiach, ktoré hodnotu podmieňujú (výška cestovných náhrad, tvorba a použitie sociálneho fondu a pod.). Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky bude odkomunikovaná telefonicky, resp. e-mailom a následne oznámená prostredníctvom vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané do odmeny dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov (odmeny) aj pri zmene nominálnej hodnoty stravnej poukážky po celú dobu trvania zmluvy.
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať:
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok,
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby,
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravné poukážky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných poukážok.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu minimálne s tromi zariadeniami v obci Smižany.
Dodávateľ do 5 pracovných dní po podpísaní zmluvy predloží objednávateľovi aktualizovaný rozpočet, ktorý bude obsahovať: výšku odmeny z ceny stravnej poukážky v %; výšku odmeny z ceny stravnej poukážky v EUR bez DPH a s DPH; celkovú cenu za 1 ks stravnej poukážky vrátane odmeny v EUR bez DPH a s DPH. Cena bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. Cena celkom za stravné poukážky bude tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v EUR a výšky poplatku za služby v EUR a do výpočtu vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží zoznam zariadení v obci Smižany, s ktorými má uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok.
Zmluvná cena musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Vrátane dopravy na miesto plnenia - do sídla objednávateľa.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné lístky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0,00% z hodnoty takto vrátených stravných poukážok.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede.
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nemá právo akýmkoľvek spôsobom nakladať s pohľadávkou voči odberateľovi, vzniknutou z právneho vzťahu z tejto zmluvy, najmä túto postúpiť na tretiu osobu, alebo ju jednostranne započítavať. Akékoľvek postúpenie pohľadávky na tretiu osobu sa považuje za neplatné.
Zmluvné strany sa dohodli že max. množstvo odobratých stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva zanikne bez akýchkoľvek nárokov zmluvných strán, uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral maximálne množstvo.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných lístkov minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie M. Pajdušáka 1341/50, Smižany, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

01.08.2021 07:00 — 31.07.2022 15:00

20 000,00 ks

90 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.05.2021 10:00

19.05.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.05.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.05.2021 10:31 - Vstupná ponuka 90 000,00 € Cena bez DPH
17.05.2021 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 89 999,98 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS