• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 08:28
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2021 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2021 13:55

Detail zákazky Z20219703

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 08:28
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2021 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2021 13:55

Základné údaje

Z20219703

OF-167447

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5756861

Objednávateľ

00179663

Správa telovýchovných a rekreačných zariadení Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy

Junácka 4, Bratislava, 83104, SVK

Dodávateľ

00685852

Messer Tatragas, spol. s r.o.

Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka technických plynov a nájom za tlakové oceľové fľaše

technický chlór, kvapalný amoniak, plynný kyslík, technický acetylén, nájom oceľovej fľaše

  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka technických plynov a nájom za tlakové oceľové fľaše a sudy
Funkcia
technické plyny na úpravu bazénových vôd plavárne a kúpalísk, dopĺňanie chladiacich médií na zimných štadiónoch, údržba a oprava zariadení zvarovaním
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlór technický 50 kg/fľaša ks 114
Kyslík plynný 6,43 m3/fľaša ks 1
Acetylén technický 6 kg/fľaša ks 1
Príplatok spolu za flašu ( mýtne, palivový, ADR, iné ) ks 116
Nájomné za fľašu/deň flašodeň 6960
Prepravné za fľašu ks 116
Recyklačný príspevok ks 116
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pol. č. 1 Chlór technický 50 kg/fľaša 50 kg/fľaša oceľová tlaková v zmysle platnej STN č. 07 8304 a STN č. 07 8305. Chlór technický v zmysle platnej EU č. 2015/830, EU č. 453/2010&830/2015, ES č. 1907/2006-REACH a ES č. 1272/2008-EINECS
Kyslík plynný 6,43 m3/fľaša 6,43 m3/fľaša, oceľová, tlaková v zmysle platnej STN č.07 8304 a STN č.07 8305 v SR. Kyslík plynný v zmysle platnej EU č. 2015/830,EU č.453/2010&830/2015,ES č.1907/2006-REACH a ES č.1272/2008-EINECS
Acetylén technický 6 kg/fľaša 6 kg/fľaša, oceľová, tlaková v zmysle platnej STN č . 07 8304 a STN č. 07 8305 v SR. Acetylén v zmysle platnej EU č. 2015/830, EU č. 453/2010&830/2015, ES č. 1907/2006-REACH a ES č. 1272/2008-EINECS
Príplatok spolu za flašu ( mýtne, palivový, ADR, iné ) jedna cena zahŕňajúca všetky príplatky ( mýtne, palivový, ADR, iné )
Nájomné za fľašu/deň jedna cena nájomné za fľašu/deň
Prepravné za fľašu vrátane vyloženia tovaru
Recyklačný príspevok Recyklačný príspevok na obaly v zmysle zákona č. 79/2015 Zb. v novelizovanom znení
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Miesta plnenia budú upresnené po uzatvorení zmluvy v zmysle OPET, všetky odberné miesta sú v katastri mesta Bratislava
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať, prevziať a zaplatiť tovar po častiach, podľa potreby Objednávateľa
Objednávateľ požaduje neodobrať celé uvedené množstvá tovaru ale v rámci celkovej ceny umožniť odobrať vyššie množstvo z iného tovaru.
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvneného množstva technických plynov alebo zazmluvnenej ceny.
Dodanie tovaru bude vykonávané priebežne počas lehoty plnenia na základe objednávky do 7 dní odo dňa objednávky.
Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy a vyložnia na mieste plnenia.
Cena pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb objednávateľovi, pokrýva najmä v všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním technických plynov objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Dodanie tovaru na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Podanie objednávky na dodanie tovaru môže Objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom, prostredníctvom e-mailu
Objednávateľ požaduje na faktúre uvádzať cenu za tovar položkovite s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, DPH, vrátane DPH, zaokrúhlenej na maximálne dve desatinné miesta a konkrétne miesta plnenia.
Celková cena na úhradu za dodané technické plyny bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu ks a celkovej celkovej ceny technických plynov, vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v Eur bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Súčasťou faktúry je preberajúcim podpísaný dodací list s položkovitým zoznamom dodaného tovaru a uvedením konkrétneho miesta a dňa dodania
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa  na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
V prípade nedodržania ktorejkoľvek podmienky alebo uplatnenia reklamácie si Objednávateľ vyhradzuje právo vrátiť konkrétny predmet dodania tovaru.
Dodávateľ po dohode s objednávateľom zabezpečí odber a ekologickú likvidáciu prázdnych obalov.
Objednávateľ požaduje možnosť vratné obaly fľaše, sudy vrátiť aj po termíne ukončenia zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého Dodávateľom.
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v jednomesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor položiek

10 961,16

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.05.2021 08:28

20.05.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.05.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 154
 355
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.05.2021 06:46 - Vstupná ponuka 10 961,16 € Cena bez DPH
20.05.2021 09:25 - Najvýhodnejšia ponuka 10 961,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS