• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2021 16:09
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2021 16:59
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2021 17:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2021 17:50

Detail zákazky Z20219687

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2021 16:09
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2021 16:59
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2021 17:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2021 17:50

Základné údaje

Z20219687

OF-234970

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5752308

Objednávateľ

31755194

Pamiatkový úrad Slovenskej republiky

Cesta na Červený most 6, Bratislava, 81406, SVK

Dodávateľ

35810734

DATALAN, a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Standard - Podklady pre dodávku IKT

rozvádzač, server, switch, zálohovanie

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48800000-6 - Informačné systémy a servery

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Podklady pre dodávku IKT
Funkcia
Rozvádzač 19" 24U s UPS napájaním
Zálohovanie dát
LAN pripojenie, manažovateľný sieťový switch
Server 1U - popis časť 1.
Server 1U - popis časť 2.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozvádzač: samo stojací rozvádzač, montážna hĺbka min. 1050mm, perforovane predne a zadné dvere, chladiace ventilátory min.2 ks, UPS montovateľná do rozvádzača 1,5kVA vrátane management karty, rozhranie RJ45, USB, výška max. 2U, 230V, 40-70 Hz, IEC-302 C14, 230V, 50/60Hz +/- 3 Hz, skreslenie výstupného napätia, technológia napájania online s dvojitou konverziou, rack mount PDU 10 ks pripojení, záruka min. 3 roky ks 1
Zálohovanie dát: 19" montovateľné do rozvádzača, kit pre montáž do ponúkaného rozvádzača, výška zariadenia 1U, 4ks x 4TB HDD rozšíriteľné na min. 8 ks, min. 4ks, 7200 rpm, min. 256MB cache, určené pre prevádzku v NAS, podporované výrobcom NAS, kapacita úložiska rozšíriteľná nad 100 TB, 1 x CPU 4 jadra, min. 1,4 GHz, RAM min 2 GD pre DDR4, pripojenie min. 2ks 1 Gb RJ-45, s podporou funkcií Link Aggregation / Failover, spotreba elektrickej energie max. 30W za chodu, max. 11W pri hybernácii diskov, 1 x napájací zdroj, Záruka min. 3 roky ks 1
LAN pripojenie, manažovateľný sieťový switch: 19" montovateľné do rozvádzača, kit pre montáž do ponúkaného rozvádzača. výška zariadenia 1U, porty min. 24 ks 1 Gbps RJ-45 PoE+, min. 4ks 1Gbps SFP portov, kapacita prepínania min. 55 Gbps, MAC adresovanie na min. 16000 položiek, napájací zdroj, spotreba max. 250W, PoE+ min 195W,, záruka min. 3 roky ks 1
Server 1U č1: 19" montovateľný do rozvádzača, kit pre montáž do ponúkaného rozvádzača, 1 x CPU 8 jadra, min. 2,1 GHz s výkonom min. 91 bodov podľa testu CPU2017 Floating Point Rates, min. 32GB RAM s možnosťou rozšírenia až na 1 TB, osadené min. 4ks 1,2TB HDD/SSD min 10krpm, rozšírenie pre max. 8ks, 2,5", hot-plug HDD/SSD, požadujeme HW RAID radič, disponujúci minimálne 2 GB cache zálohovanou batériou, alebo obdobnou technológiou, min. 2ks redundantné, za chodu vymeniteľné zdroje ks 1
Server 1U č2: servisný procesor alebo karta pre systémový manažment poskytujúca podporu vzdialeného manažmentu servera, vzdialený prístup na grafickú konzolu servera, možnosť pripojenia vzdialených médií - CD-ROM, DVD-ROM, možnosť štartu, reštartu a shutdown servera cez sieť LAN, nezávisle od OS, resp. softvér potrebný na prevádzku, konfiguráciu a správu servera, 1 x licencia MS Windows server VM-standard, licencia OS pokrývajúca licenčne prevádzku min. 2ks virtuálnych serverov s OS Microsoft Windows Server 2019, záruka a podpora výrobcu 3 roky on-site, odozva najneskôr nasledovný pracovný deň ks 0
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom tejto zákazky  sú štyri (4) definované položky s označením: 1. Rozvádzač 19" 24U s UPS napájaním;  2. Zálohovanie dát; 3. LAN pripojenie, manažovateľný sieťový switch; a 4.  Server 1U.  Iba z dôvodu obmedzeného rozsahu kapacity znakov v rámci Položiek opisného formulára - časti Technické vlastnosti bola štvrtá položka v poradí " Server 1U" rozdelená do dvoch častí s rozlišovacím označením -  Server 1U - popis časť 1/č1 a Server 1U - popis časť 2/č2.
Vrátane dopravy požadovaných komponentov na miesto plnenia, vrátane inštalácie na mieste plnenia - pričom uvažovaná práca na 1 celok/položku zahŕňa:  analýzu stavu infraštruktúry; montážne a inštalačné práce; úpravu rozvodov (slaboprúd/silnoprúd); implementáciu , migráciu a nastavenie v IS verejného obstarávateľa; a dopravu, odovzdanie dokumentáciu a zaškolenie. Takto definované práce na 1 celok/položku predstavujú cca 8 pracovných dní. Čiže konkrétna doba plnenia na celý predmet zákazky bude viac ako jeden (1) mesiac.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Komponenty pre poskytnutie požadovanej služby v predmete plnenia zákazky musia byť nové, doposiaľ nepoužité, dodávateľ dodá každý kus zabalený, kompletný v originálnom obale od výrobcu nevybalený, s príslušnou dokumentáciou v slovenskom jazyku, čiže Dodávateľ je povinný dodať tovar nový, nerepasovaný a nepoužívaný.
Za zákazku ako celok sa považujú štyri položky definované v Položkách Opisného formulára  a to vrátane vyššie požadovaných, definovaných prác na každej položke.
Nedodanie položky alebo prác sa považuje za porušenie zmluvy a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy
Termín plnenia zákazky dohodnúť s kontaktnou osobou v pracovných dňoch, spolu s tovarom, požaduje sa doručiť aj faktúru a dodací list v dvoch výtlačkoch, pričom sa požaduje predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať požadované komponenty-predmet zákazky - či v plnom rozsahu zodpovedá definovanému technickému zadaniu/vlastnostiam tejto zákazky a v prípade ak tomu tak nie je tak je oprávnený komponenty neprevziať. PODMIENKY Predloženia dokladov: úspešný dodávateľ do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi fotokópiu potvrdenia vydaného výrobcom, alebo autorizovanou certifikačnou autoritou na zabezpečenie preverenia kvality.
PODMIENKY - a) dodaný tovar je nakúpený v rámci štandardných obchodných kanálov výrobcu b) dodávateľ má status autorizovaného obchodného partnera v oblasti predaja serverov c) dodávateľ je autorizovaný servisný partner , alebo výrobca garantuje vykonanie odbornej implementácie a odborného záručného z pozáručného servisu na zariadenia dodané prostredníctvom dodávateľa aj v prípade zániku dodávateľa, alebo ukončenia jeho pôsobnosti na trhu, a to v zmysle všeobecných záručných podmienok výrobcu zariadení
PODMIENKY - Predloženie dokladov: objednávateľ na zabezpečenie preverenia kvality požaduje predložiť do troch pracovných dní doklady a) platný certifikát špecialistu pre servery na úrovni minimálne Server Solutions Architekt V4, alebo jeho ekvivalent b) platný certifikát špecialistu pre manažment softvér c) platný certifikát špecialistu pre OS MS Windows server na úrovni minimálne „MCSE Core Infrastructure“
PODMIENKA -  Kompatibilita - objednávateľ požaduje plnú kompatibilitu s existujúcim nástrojom pre monitorovanie a management serverového prostredia HPE OneView a Windows monitoring nástroja
PENALIZÁCIA  za nedodržanie podmienok objednávateľom - Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, nedodanie tovaru podľa popisu, neposkytnutie služieb v termínoch dodania uvedených v objednávkovom formulári je 5% z predpokladanej hodnoty zákazky
ZÁRUČNÁ DOBA -3 roky v mieste inštalácie, odozva v nasledujúci pracovný deň  a POŽADOVANÉ ŠTANDARDY-certifikáty Energy Star/ EPEAT
V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním aj plnením definovaného predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa.
Platí, že Uznesením vlády Slovenskej republiky č. 92 z februára 2020 bola uložená povinnosť od júla 2020 uplatňovať popri ďalších produkt. skupinách - aj pri obstarávaní tovarov a služieb pri produktovej skupine „počítače a monitory“- podľa ich CPV kódov vhodné environmentálne charakteristiky. V prípade tejto zákazky sa vyžaduje v rámci inštitútu zeleného verejného obstarávania položky Rozvádzač alebo Server ekologický certifikát Energy Star/EPEAT. Dodávateľ musí spĺňať danú požiadavku zeleného VO.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Vrátane dopravy požadovaných komponentov na miesto plnenia, vrátane inštalácie na mieste plnenia - pričom uvažovaná práca na 1 celok/položku zahŕňa:  analýzu stavu infraštruktúry; montážne a inštalačné práce; úpravu rozvodov (slaboprúd/silnoprúd); implementáciu , migráciu a nastavenie v IS verejného obstarávateľa; a dopravu, odovzdanie dokumentáciu a zaškolenie. Takto definované práce na 1 celok/položku predstavujú cca 8 pracovných dní. Čiže konkrétna doba plnenia na celý predmet zákazky bude viac ako jeden (1) mesiac.
Navrhnutá hodnota Vrátane dopravy požadovaných komponentov na miesto plnenia, vrátane inštalácie na mieste plnenia - pričom uvažovaná práca na 1 celok/položku zahŕňa: analýzu stavu infraštruktúry; montážne a inštalačné práce; úpravu rozvodov (slaboprúd/silnoprúd); implementáciu , a dopravu, odovzdanie dokumentáciu a zaškolenie. Takto definované práce na 1 celok/položku predstavujú do cca 8 pracovných dní. Čiže konkrétna doba plnenia na celý predmet zákazky bude viac ako jeden (1) mesiac.

Pre naplánovanie migračných a SW inštalačných prác je potrebné doplniť oveľa viac informácií o IS. Predmetom tohto EKS by mali byť preto základné práce a ostatné špecifické práce s IS by mali byť predmetom inej samostatnej EKS. Inak je tento postup krajne netransparentný a zvýhodňuje doterajšieho dodávateľa IS.

Názov
Pôvodná hodnota PODMIENKY - Predloženie dokladov: objednávateľ na zabezpečenie preverenia kvality požaduje predložiť do troch pracovných dní doklady a) platný certifikát špecialistu pre servery na úrovni minimálne Server Solutions Architekt V4, alebo jeho ekvivalent b) platný certifikát špecialistu pre manažment softvér c) platný certifikát špecialistu pre OS MS Windows server na úrovni minimálne „MCSE Core Infrastructure“
Navrhnutá hodnota PODMIENKY - pre dodanie HW a sieťových/elektrokomponentov sa vyžaduje kvalifikácia 1/ Serverový inžinier 2/ Technický pracovník s kvalifikáciou pre inštaláciu elektrorozvodov.

Pre dodanie HW /server,rozvádzač,rozvody/ sú požadované požiadavky postačujúce. Pre migrovanie a novú inštaláciu SW IS by mala byť vyhlásená druhá súťaž spolu s osobitnými požiadavkami.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta na Červený most 6, 814 06 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

30.06.2021 16:04

4,00 ks

17 832,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.05.2021 16:09

18.05.2021 16:59

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.05.2021 17:14

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 725
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.05.2021 11:35 - Vstupná ponuka 17 832,00 € Cena s DPH
18.05.2021 11:35 - Najvýhodnejšia ponuka 17 832,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS