• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2021 13:26
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2021 08:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2021 08:55

Detail zákazky Z20219669

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2021 13:26
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2021 08:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2021 08:55

Základné údaje

Z20219669

OF-235243

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5752294

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

46685693

CLIMAPORT s.r.o.

Levická 7, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvlhčovače vzduchu

elektrické spotrebiče, odvlhčovač vzduchu, sušič, úprava vzduchu

  • 39700000-9 - Spotrebiče pre domácnosť
  • 42113161-0 - Odvlhčovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvlhčovače vzduchu
Funkcia
Vysušovanie priestorov, zabezpečovanie požadovanej vlhkosti v miestnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
Napájanie V/Hz 220/50 240/50
Príkon W 370 420
Odvlhčovací výkon za 24 hod. l 20 24
Prietok vzduchu m³/hod. 150
Hlučnosť dB(A) 48
Hmotnosť kg 10 13
Objem nádrže na kondenzát l 5 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vlastnosti odvlhčovača možnosť kontinuálneho odvodu kondenzátu, prachový filter, uhlíkový filter, kontinuálny režim, vypnutie pri naplnení nádrže, zobrazenie teploty / vlhkosti, časovač
Uvedeným parametrom zodpovedá napríklad zariadenie Master DH720P
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z.z.“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
3. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia, vynesenia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke , montáže, likvidácie prepravných obalov a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Jednotkové ceny sú dohodnuté ako ceny maximálne a platné počas trvania vzťahu založeného touto zmluvou.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností,
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
- prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkovej ceny, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny.
2. V prípade, ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu II.1 tejto zmluvy, kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie.
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky alebo listinne) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
4. Ak dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu II.2 tejto zmluvy na predloženie dokumentov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť.
5. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty do 5 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo listinne), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
6. Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent však musí mať minimálne porovnateľné, alebo lepšie technické parametre.
7. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať len po odsúhlasení objednávateľom.
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 pracovných hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
IV. Záruka a reklamácia:
1. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku na tovar v rozsahu minimálne 24 mesiacov odo dňa dodania tovaru.
2. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
3. Dodávateľ je povinný bezplatne vybaviť reklamáciu a odstrániť reklamované vady tovaru, na ktoré sa vzťahuje záruka, dodaním náhradného tovaru bez vád v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia reklamácie tovaru dodávateľovi, ak sa strany dohody nedohodnú inak.
4. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie minimálnej všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. Opakované nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve, v dohodnutom náhradnom termíne bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Park Angelinum 9, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

20.05.2021 14:00 — 27.05.2021 12:00

1,00 kpl

781,30

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.05.2021 13:26

17.05.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.05.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 372
 35
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.05.2021 13:53 - Vstupná ponuka 781,30 € Cena s DPH
17.05.2021 12:44 - Najvýhodnejšia ponuka 765,09 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS