30853915
Národná transfúzna služba SR
Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK
47899948
X logistics, s.r.o.
Dvorčianska 815, Nitra, 94905, SVK
Skener A3
skener, výpočtová technika
Tovar, Služba
1. Skener A3
|
|
---|---|
Funkcia |
Dokumentačný plochý skener |
Grafický |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skener A3 - Dokumentačný plochý skener | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozlíšenie skenovania optické | 600 DPI |
Rozsah skenovania | min. A3 |
Rýchlosť skenovania | 120 str./min. a 200 obr./min. (čiernobielo); Až 120 str./min. a 200 obr./min. (farebne) |
Výstupné formáty | PDF, JPEG, TIFF, MTIFF, XPS, PDF/A, TEXT (OCR), Unicode TEXT (OCR), RTF (OCR), prehľadávateľný dokument PDF (OCR), prehľadávateľný dokument PDF/A (OCR), HTML (OCR), CSV (OCR); |
Pripojenie | 10/100/1000 Ethernet; USB port ; |
Ovládací softvér | súčasť dodávky |
Ovládač | súčasť dodávky |
Kompatibilné operačné systémy k pripojeniu | Mac OS 10.10.x, Mac OS 10.11, Mac OS 10.7.x, Mac OS 10.8.x, Mac OS 10.9.x, Windows 10, Windows 7, Windows 7 x64, min. Windows Server 2016 (64bit), |
Príslušenstvo | Skener zariadenie, Elektrický kábel, Návod na montáž, Softvér (CD), USB kábel, Záručný list, |
Záručná doba: | 2 roky, opravy na mieste inštalácie nasledujúci pracovný deň |
Vstupno/výstupné porty | 10/100/1000 Ethernet; 1 vysokorýchlostný hostiteľský USB port 1 vysokorýchlostný hostiteľský USB port; 1 vysokorýchlostný USB port s rozhraním pre integráciu hardvéru (HIP); 1 port pre zariadenie USB |
Automatický podávač – počet strán | 200 strán A4 |
Požaduje sa dodať nový, nepoužitý a nerepasovaný tovar. | Áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu. |
Termín dodania tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00, pričom Dodávateľ je povinný dodať Kupujúcemu predmet plnenia do 2 týždňov odo dňa uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku pri dodaní tovaru. |
Oprávnená osoba kupujúceho a jeho e-mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy. |
V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
Kupujúci požaduje dodať nový, nepoužitý a nerepasovaný tovar v originálnom obale. |
Kupujúci je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, alebo tovaru nespĺňajúceho požiadavky Kupujúceho na predmet zákazky tento tovar neprevziať. |
Kupujúci požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. |
Kupujúci upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v Registri partnerov verejného sektora vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR zapísaných svojich konečných užívateľov výhod, pričom v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora má povinnosť sa do registra zapísať, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Kupujúci v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Kupujúceho ako dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné. |
Ďumbierska 3/L, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
20.05.2021 08:00 — 02.06.2021 14:00
1,00 súbor
3 074,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.05.2021 13:16
18.05.2021 13:20
18.05.2021 13:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.05.2021 13:08 - Vstupná ponuka | 3 074,33 | € | Cena bez DPH |
18.05.2021 13:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 074,31 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: