35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
51046725
LumaCorp, s.r.o.
A. H. Škultétyho 351/56, Veľký Krtíš, 99001, SVK
Upratovacie služby - toalety
upratovacie služby
Služba
1. Upratovacie služby
|
|
---|---|
Funkcia |
So-Ne -v rozsahu 6 hodín denne - od 7:00 do 19:00 |
Sviatky - v rozsahu 6 hodín denne - od 7:00 do 19:00 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
WC ženy | m2 | 6,87 | ||
WC imobilný | m2 | 4,71 | ||
WC muži | m2 | 6,34 | ||
Miestnosť pre službu | m2 | 3,32 | ||
CELKOVO | m2 | 23,02 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Umytie podláh na všetkých dostupných miestach vrátane soklov dezinfekčným prostriedkom | 2x za 6 hodín |
Dezinfekčné vyčistenie WC, pisoárov vrátane splachovačov | 2 x za 6 hodín |
Dezinfekčné umývanie umývadiel a vodovodných batérií | 2 x za 6 hodín |
Čistenie obkladov stien | 2 x za 6 hodín |
Umytie a preleštenie zrkadiel | 2 x za 6 hodín |
Čistenie a dezinfekcia nerezových vstupných dverí | 2 x za 6 hodín |
Dezinfekčné čistenie kľučiek a kovania dverí | 2 x za 6 hodín |
Čistenie a dezinfekcia drevených dverí v celom rozsahu vrátane zárubní | podľa potreby |
Čistenie držiakov, zásobníkov na toaletný papier, mydlo a papierové utierky, prístroja na sušenie rúk | 2 x za 6 hodín |
Vyprázdnenie odpadkových košov vrátane výmeny odpadkového vrecka | 2 x za 6 hodín |
Dopĺňanie hygienického materiálu (toaletný papier, mydlo, papierové utierky) | podľa potreby |
Zber nečistôt | podľa potreby |
Odstránenie pavučín | podľa potreby |
Obojstranné umytie okien vrátane rámov a parapetov | 1 x štvrťročne |
Pravidelnosť upratovania | min. 1x za 2 hodiny v časoch 7:00, 9:00, 11:00, 13:00, 15:00, 17:00 |
Názov |
Spôsob vykonávania čistenia a použité syntetické čistiace prípravky a prostriedky sa zvolia s prihliadnutím k fyzikálnym vlastnostiam čistených priestorov, povrchov a predmetov a zásadám bezpečnosti práce s nimi |
Príručné balenia používaných čistiacich prípravkov musia byť riadne označené, aby sa vyhlo zámene s inými prípravkami |
Čistenie a upratovanie všetkých priestorov je plánované a organizované podľa harmonogramu |
Dodávateľ pri realizácii predmetu zákazky musí používať ekologicky nezávadné čistiace a dezinfekčné prostriedky, dodržiavať všeobecne platné záväzné predpisy a normy, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky platné normy v oblasti predmetu zákazky, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy v súlade s platnou legislatívou |
Dodávateľ pri realizácii predmetu zákazky je povinný dodržiavať zodpovedajúce technologické postupy určené pre jednotlivé čistiace a dezinfekčné materiály |
Dodávateľ bude viesť denník o činnosti priebehu služby na viditeľnom mieste. Tento denník bude prístupný pracovníkovi oprávnenému na kontrolu činnosti upratovania, ktorý ho následne potvrdí a odsúhlasí činnosť poskytovateľa |
Dodávateľ služieb bude zabezpečovať toaletný papier, mydlo, utierky, čistiaci materiál, ochranné pracovné prostriedky podľa potreby na vlastné náklady, ktoré je potrebné premietnuť do ceny |
Objednávateľ požaduje uskutočnenie predmetu zákazky v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a s ňou súvisiace činnosti, s odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami objednávateľa |
Objednávateľ je oprávnený vykonať náhodnú kontrolu čistoty verejných toaliet |
V prípade, že dodávateľ nebude kvalitne a v požadovanom rozsahu realizovať plnenie predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený reklamovať príslušný nedostatok bez zbytočného odkladu po jeho zistení telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. Dodávateľ je povinný reklamované nedostatky odstrániť bez zbytočného odkladu, inak v lehote stanovenej objednávateľom |
V prípade, že objednávateľovi alebo jeho zamestnancom vznikne škoda v dôsledku zavineného konania dodávateľa, ktorého sa dopustil pri vykonávaní služieb, dodávateľ nesie zodpovednosť za takto spôsobenú škodu a je povinný ju objednávateľovi uhradiť v plnom rozsahu a bez zbytočného odkladu po doručení príslušnej výzvy. Toto ustanovenie sa netýka prípadu, keď dodávateľ nemohol vzniku škody zabrániť, alebo obmedziť výšku spôsobenej škody |
V prípade riadneho neplnenia predmetu zmluvy dodávateľom je objednávateľ oprávnený postupovať v zmysle čl. XVIII. Obchodných podmienok elektronického trhoviska |
Cena bude nemenná počas celého obdobia. Zmena ceny môže byť vykonaná len v prípadoch legislatívnych zmien |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady a výdavky poskytovateľa súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služieb, ktoré sú predmetom zákazky |
Dodávateľ má právo len na úhradu za skutočne vykonané práce, ktoré sa preukazujú v denníku činnosti priebehu služby. Denný záznam obsahuje údaje o čase, v ktorom sa upratovalo a počet odpracovaných hodín. V súlade s denným záznamom a po odsúhlasení rozsahu a kvality poskytnutých služieb v súpise vykonaných prác oprávnenou osobou objednávateľa, poskytovateľ vyhotoví do 10 dní po skončení príslušného kalendárneho mesiaca faktúru |
Za dátum vzniku daňovej povinnosti sa považuje posledný deň v mesiaci, kedy boli služby poskytnuté |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí denný súpis vykonaných prác v danom kalendárnom mesiaci podpísaný objednávateľom a dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Za doručenie sa považuje deň doručenia faktúry a jej príloh na adresu objednávateľa. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR |
Podmienky účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov - musí byť oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky |
odpočívadlo Graniar, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.06.2021 07:00 — 31.01.2022 19:00
462,00 hodín
2 624,16
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.05.2021 12:44
19.05.2021 13:00
19.05.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.05.2021 12:59 - Vstupná ponuka | 2 624,16 | € | Cena bez DPH |
17.05.2021 11:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 623,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: