• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2021 11:17
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2021 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2021 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2021 12:15

Detail zákazky Z20219649

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2021 11:17
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2021 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2021 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2021 12:15

Základné údaje

Z20219649

OF-212886

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5756851

Objednávateľ

603295

Mestská časť Bratislava - Vrakuňa

Šíravská 7, Bratislava, 82107, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova licencií ESET Endpoint Protection Advanced

Antivírusová ochrana, softvér, ESET, ochrana počítačov, ochrana pred vírusmi

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 48760000-3 - Softvérový balík na ochranu pred vírusmi

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obnova licencií ESET Endpoint Protection Advanced
Funkcia
Predmetom zákazky je obnovenie licencií ESET Endpoint Protection Advanced. Súčasťou je zabezpečenie vernostných licencií a služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory všetkých licencií počas 12 mesiacov, ktorými sa zabezpečuje kompletná antivírusová ochrana koncových zariadení pre 65 pracovných staníc.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencie ESET Endpoint Protection Advanced s platnosťou na 1 rok ks 65
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Produkty určené pre operačný systém: Windows
Jazyk produktov a technická podpora: slovenčina
Typ užívateľa licencie: územná samospráva
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V celkovej cene zákazky sú zahrnuté všetky náklady (TCO) súvisiace s predmetom zákazky (poskytnutie licencie, dodanie, plná implementácia, automatické aktualizácie, podpora, prevádzka, údržba a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 Obchodných podmienok elektronického trhoviska účinných od 01. 07. 2019 (ďalej len "OPET").
Dodávateľ poskytne objednávateľovi zľavu určenú pre územnú samosprávu a vernostnú zľavu.
Dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Pokiaľ sa v objednávkom, resp. opisnom formulári predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve vyššími parametrami (ďalej ako "ekvivalent"). Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v objednávkom, resp. opisnom formulári len po konzultácii a so súhlasom objednávateľa.
Pri dodaní ekvivalentu(produkt s rovnakými alebo lepšími parametrami a od jedného výrobcu) sú v TCO zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením správcov a užívateľov objednávateľa, ako aj náklady na nevyhnutný upgrade alebo obstaranie všetkého softvéru potrebného k plnej funkčnosti dodaného produktu. Dodávateľ zabezpečí plnú kompatibilitu s existujúcimi technickými riešeniami objednávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa.
Podrobnosti dodania predmetu zmluvy (napr. email na zaslanie licenčného kľúča) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa.
Vlastnícke právo k dodanému tovaru nadobúda objednávateľ momentom jeho prevzatia od dodávateľa.
Platba za plnenie bude uskutočnená bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi po riadnom dodaní predmetu zmluvy. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti platného daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.
OSOBITNÉ LICENČNÉ PODMIENKY
Objednávateľ výslovne akceptuje štandardné licenčné podmienky dodávané s predmetom zákazky (ďalej len „osobitné licenčné podmienky“) a v súlade s bodom 6.5.6 OPET sa zaväzuje osobitné licenčné podmienky dodržiavať.
Porušenie povinnosti objednávateľa podľa predchádzajúcej vety sa považuje za podstatné a oprávňuje dodávateľa odstúpiť od zmluvy podľa bodu 18.3 písm. a) OPET.
Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ („EULA“), ktorú objednávateľ akceptuje pri inštalácii predmetu zákazky.
V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť osobitné licenčné podmienky a EULA pred ustanoveniami zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šíravská 7, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

25.05.2021 00:01 — 01.06.2021 23:59

65,00 ks

1 190,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.05.2021 11:17

20.05.2021 11:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.05.2021 11:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 414
 21
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.05.2021 12:50 - Vstupná ponuka 1 185,60 € Cena s DPH
14.05.2021 12:04 - Najvýhodnejšia ponuka 948,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS