• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2021 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2021 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2021 09:20

Detail zákazky Z20219645

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2021 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2021 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2021 09:20

Základné údaje

Z20219645

OF-235500

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5754553

Objednávateľ

00316792

Mesto Martin

Námestie S.H. Vajanského 1, Martin, 03649, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie dodania stravných poukážok pre zamestnancov v sídle, ako aj na jednotlivých pracoviskách v dohodnutej cene, rozsahu a podľa požiadaviek odberateľa, ich doručovanie v termíne a na miesta určené odberateľom. Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok v nominálnej hodnote 4,00 EUR, ktoré sú učené na platbu v zmluvných zariadeniach dodávateľa akceptujúceho jeho stravné poukážky.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2011 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších zákonov. Zmluvným zariadením dodávateľa pre účely tejto zmluvy sa rozumie zariadenie s viditeľne umiestneným označením dodávateľa a s označením, že v jeho stravovacom zariadení je možné použiť stravovacie poukážky dodávateľa.
Stravovacie poukážky dodávateľa budú označené logom dodávateľa, nezameniteľným s logom iných dodávateľov, a musia byť chránené ochrannými prvkami a označené kalendárnym rokom ich platnosti a nominálnou hodnotou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,00
celkové množstvo odobratých stravných poukážok ks 18000
predpokladaný mesačný odber stravných poukážok ks 2 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravného lístka
stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
doba platnosti stravných poukážok pre obdobie uvedené na stravnej poukážke, minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola vydaná
vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr do 15. januára roka nasledujúceho roka, v ktorom boli vydané
interval objednávania stravných poukážok raz mesačne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní doručiť objednávateľovi - Rozpis sadzieb DPH (sadzba DPH za stravné poukážky a sadzba DPH za províziu), vrátane súm DPH (suma DPH k cene 1 stravnej poukážky a suma DPH k provízii za 1 stravnú poukážku) a sumy provízie za 1 stravnú poukážku s DPH.
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných lístkov na miesto plnenia podľa objednávky. Súčasťou dodávky pre miesto plnenia je požadovaný počet stravných poukážok podľa objednávateľa.
Lehota dodania stravovacích poukážok je maximálne  do 48 hod. od prijatia objednávky. Všetky náklady spojené s doručením stravovacích poukážok hradí dodávateľ.
Objednávateľ objednáva u dodávateľa stravovacie poukážky osobne, telefonicky, e-mailom, alebo písomne a to na dohodnutom mieste objednávania stravovacích poukážok. V prípade, ak má dodávateľ zriadený na svojej internetovej stránke elektronický formulár na objednávanie stravovacích poukážok môže objednávateľ zasielať objednávky podľa tejto zmluvy i prostredníctvom tohto elektronického formulára.
Dodávateľ dodá stravovacie poukážky v baleniach zodpovedajúcich objednanému počtu kusov na miesto doručenia, na ktorom splnomocnený zamestnanec objednávateľa svojím podpisom na dodacom liste potvrdí prevzatie stravovacích poukážok. Dodávateľ je povinný dodať faktúry spolu s dokladom o prevzatí  stravovacích poukazov splnomocnenou  osobou objednávateľa. Právo na zaplatenie ceny za dodanie stravovacích poukážok vzniká dodávateľovi riadnym a včasným splnením jeho záväzkov, dohodnutých v tejto zmluve.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi. Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba skutočne dodané a objednávateľom preukázateľne prevzaté stravovacie poukážky splnomocnenou osobou. Súčasťou faktúry je aj dodací list, ktorý potvrdzuje prevzatie stravovacích poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a ich nominálnej hodnoty.
Ak faktúra nie je vystavená v súlade s platnými predpismi, alebo v súlade s touto zmluvou, alebo neobsahuje náležitosti v súlade s touto zmluvou, je objednávateľ oprávnený v lehote splatnosti vrátiť ju dodávateľovi na prepracovanie. Vystavením novej faktúry a po jej opätovnom doručením objednávateľovi začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest.
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, tiež všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s objednaním predmetu zákazky. Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou dodávateľom a nominálnou hodnotou jednej stravovacej poukážky a vyjadruje sa v percentách / % / z nominálnej hodnoty stravovacej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Celková cena predmetu zákazky v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania. Celková cena k úhrade za dodané stravovacie poukážky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravovacích poukážok a celkovej ceny za jednu stravovaciu poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná cena v eurách bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Výška provízie v eurách bez DPH (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na päť desatinných miest na základe vzorca VP=(3,50 EUR x VP %):100.  Výška provízie s DPH (VP DPH) za jednu stravovaciu poukážku sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na päť desatinných miest na základe vzorca VP = VP EUR + VP DPH.
Výšku nominálnej hodnoty stravovacích poukážok si objednávateľ vyhradzuje právo meniť v závislosti od prípadných legislatívnych zmien a doplnení zákona č. 283/2002 z. z. o cestovných náhradách. Za takto vrátené stravovacie poukážky dodávateľ uhradí objednávateľovi najneskôr do 21 kalendárnych dní od ich vrátenia zodpovedajúcu peňažnú sumu t.j. sumu rovnajúcu sa nominálnej hodnote stravovacej poukážky, násobenú počtom odovzdaných neplatných stravovacích poukážok.
Po uplynutí doby splatnosti stravovacích poukážok má objednávateľ právo ich jednorázovo vrátiť dodávateľovi a to najneskôr do 15. januára roka nasledujúceho po roku vyznačenom na stravovacej poukážke.
Dodávateľ sa zaväzuje spätne odkúpiť od objednávateľa stravovacie poukážky s neaktuálnou nominálnou hodnotou v dobe ich platnosti. Dodávateľ zaplatí za vrátené stravovacie poukážky objednávateľovi ich nominálnu hodnotu bez provízie.
Dodávateľ vystaví pre objednávateľa dobropis vo výške nominálnej hodnoty nespotrebovaných stravovacích poukážok so splatnosťou do 30 kalendárnych dní. Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné, ako tie s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vajanského 1, 036 49 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

31.12.2021 00:00

18 000,00 ks

72 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.05.2021 10:47

19.05.2021 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.05.2021 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 425
 17
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.05.2021 11:31 - Vstupná ponuka 72 000,00 € Cena s DPH
17.05.2021 09:26 - Najvýhodnejšia ponuka 71 999,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS