• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2021 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2021 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2021 12:05

Detail zákazky Z20219643

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2021 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2021 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2021 12:05

Základné údaje

Z20219643

OF-235334

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5752266

Objednávateľ

37847783

Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja

Bulharská 39, Trnava, 91853, SVK

Dodávateľ

50604449

ganes s. r. o.

Kragujevská 9, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovné rukavice

pracovné rukavice

  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovné rukavice
Funkcia
Ochranné pracovné rukavice proti mechanickému poraneniu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovné rukavice FF Stint Light HS-04-017 príp. ekvivalent páry 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- 5-prsté
- Norma EN 388
- Stupne ochrany 4342
- Pletené bezšvové rukavice, PU na dlani a prstoch, pružná manžeta
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje predložiť aktuálny rozpočet do 2 dní od zazmluvnenia e-mailom kontaktnej osobe.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade vyžadovanými platnými normami.
Objednávateľ požaduje minimálne 1 deň vopred nahlásiť kontaktnej osobe presný termín dodávky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, len osobou registrovanou pre daň podľa §7a zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty.
Splatnosť faktúry je 30 kal. dní.
Záručná doba na tovar je určená výrobcom tovaru, minimálne však v trvaní 24 mesiacov od riadneho dodania tovaru. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady a doručiť opravený, resp. vymenený do sídla objednávateľa na vlastné náklady.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky."

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bulharská 39, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

20.05.2021 08:00 — 27.05.2021 14:00

1,00 celok v zmysle technickej špecifikácie

253,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.05.2021 10:39

18.05.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.05.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 37
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.05.2021 11:01 - Vstupná ponuka 252,00 € Cena s DPH
13.05.2021 11:52 - Najvýhodnejšia ponuka 238,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS