• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2021 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2021 15:20

Detail zákazky Z20219641

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2021 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2021 15:20

Základné údaje

Z20219641

OF-231975

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5752268

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

50081535

Hospitality and Retail Systems, s.r.o., organizačná zložka

Lakeside Park 01, Tomášikova 64, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Softvér - Oracle Hospitality Suite8 Property

licencia, software

  • 32425000-8 - Sieťový operačný systém
  • 48814500-2 - Systémy pre rôzne prípady
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Softvér - Oracle Hospitality Suite8 Property
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup softvéru Oracle Hospitality Suite8 Property (softvér – hotelový systém a softvér – cateringový a konferenčný systém vrátane realizačných služieb).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Softvér - Oracle Hospitality Suite8 Property sada 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Softvér - hotelový systém: hlavný SW - FIDELIO SUITE 8 hotelový systém
1.1.1. Oracle Hospitality Suite8 Property Resort Edition (EMEA and APAC Regions) 30 izieb
1.1.2. Oracle Hospitality Technology Foundation for Hotel Property Systems – OPERA 5 Lite & Suite 8 30 izieb
1.1.3. Point-Of-Sale System Interface to MF Systems 30 izieb
1.2. Realizačné služby
1.2.1. Core Software Adaptation (Configuration) počet jednotiek 1
1.2.2. Training: Standard (Up to 8 Persons in a Group) (1 Group) počet jednotiek 1
1.3. Systém pre riadenie hotela: pokrýva základné podnikové procesy hotela: rezervácie, recepciu, správu ubytovacej kapacity, pokladničné funkcie, reporting, integráciu s inými systémami
2.1. Softvér - cateringový a konferenčný systém: hlavný SW - FIDELIO SUITE 8 cateringový a konferenčný systém
2.1.1. Oracle Hospitality Suite8 Property Conference and Catering (EMEA and APAC Regions) 30 izieb
2.2. Realizačné služby
2.2.1. Training: Standard (Up to 8 Persons in a Group) (1 Group) počet jednotiek 1
2.3. Systém pre organizovanie akcií plne funkčný systém pre rýchle a efektívne plánovanie akcií a zvýšenie predaja: rezervácia priestorov, zabezpečenie cateringových služieb, rezervácia služieb, reporting, analýza informácií o príjmoch
pokrač. bodu 2.3. a ziskoch, riadenie vzťahov so zákazníkmi, vytváranie obchodných ponúk a zmlúv, export dát, marketingové informácie atď..
2.4. Systém optimalizácie zisku riešenie pre zložitú skupinovú analýzu cien a efektívnu správu rentability
2.5. Reporting výkonný nástroj pre zber, spracovanie a poskytovanie informácií, monitoruje kľúčové ukazovatele výkonnosti hotela a vytvára konsolidované reporty
2.6. Marketingový nástroj vytvorenie dotazníka, automatické zasielanie emailov. Možnosť napojenia na online rezervačný systém, channel manager a distribučné kanály GSD, ADS, OWS.
2.7. Referenčný produkt Softvér - Oracle Hospitality Suite8 Property
2.8. V prípade, že dodávateľ ponúka softvér, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodný názov, podrobnú technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru,
1.2. rozpis jednotkovej ceny bez DPH aj s DPH, zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne).
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty a do 2 pracovných dní oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo
2.2. v prípade, že ponúkaný softvér je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa uvedeným v popise zákazky, alebo
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne softvér, ktorý vyhovuje požiadavkám dodávateľa, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi dodávateľ zašle kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 14 dní od doručenia objednávky.
6. Dodávateľ je povinný najneskôr do 14 dní od doručenia objednávky dohodnúť s objednávateľom odskúšanie licenčného súboru v prostredí objednávateľa.
7. Súčasťou faktúry musí byť protokol o funkčnosti licenčného súboru v prostredí objednávateľa.
8. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
9. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
10. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
11. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
12.  Predmet zákazky uvedený v objednávke bude dodaný najneskôr do 7.6.2021.
13. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
15. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

21.05.2021 08:00 — 07.06.2021 15:00

1,00 súbor

3 324,96

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.05.2021 10:57

18.05.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.05.2021 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 573
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.05.2021 14:20 - Vstupná ponuka 3 324,00 € Cena s DPH
18.05.2021 14:20 - Najvýhodnejšia ponuka 3 324,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS