00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
50081535
Hospitality and Retail Systems, s.r.o., organizačná zložka
Lakeside Park 01, Tomášikova 64, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Softvér - Oracle Hospitality Suite8 Property
licencia, software
Tovar
1. Softvér - Oracle Hospitality Suite8 Property
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup softvéru Oracle Hospitality Suite8 Property (softvér – hotelový systém a softvér – cateringový a konferenčný systém vrátane realizačných služieb). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Softvér - Oracle Hospitality Suite8 Property | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Softvér - hotelový systém: hlavný SW - FIDELIO SUITE 8 hotelový systém | |
1.1.1. Oracle Hospitality Suite8 Property Resort Edition (EMEA and APAC Regions) | 30 izieb |
1.1.2. Oracle Hospitality Technology Foundation for Hotel Property Systems – OPERA 5 Lite & Suite 8 | 30 izieb |
1.1.3. Point-Of-Sale System Interface to MF Systems | 30 izieb |
1.2. Realizačné služby | |
1.2.1. Core Software Adaptation (Configuration) | počet jednotiek 1 |
1.2.2. Training: Standard (Up to 8 Persons in a Group) (1 Group) | počet jednotiek 1 |
1.3. Systém pre riadenie hotela: | pokrýva základné podnikové procesy hotela: rezervácie, recepciu, správu ubytovacej kapacity, pokladničné funkcie, reporting, integráciu s inými systémami |
2.1. Softvér - cateringový a konferenčný systém: hlavný SW - FIDELIO SUITE 8 cateringový a konferenčný systém | |
2.1.1. Oracle Hospitality Suite8 Property Conference and Catering (EMEA and APAC Regions) | 30 izieb |
2.2. Realizačné služby | |
2.2.1. Training: Standard (Up to 8 Persons in a Group) (1 Group) | počet jednotiek 1 |
2.3. Systém pre organizovanie akcií | plne funkčný systém pre rýchle a efektívne plánovanie akcií a zvýšenie predaja: rezervácia priestorov, zabezpečenie cateringových služieb, rezervácia služieb, reporting, analýza informácií o príjmoch |
pokrač. bodu 2.3. | a ziskoch, riadenie vzťahov so zákazníkmi, vytváranie obchodných ponúk a zmlúv, export dát, marketingové informácie atď.. |
2.4. Systém optimalizácie zisku | riešenie pre zložitú skupinovú analýzu cien a efektívnu správu rentability |
2.5. Reporting | výkonný nástroj pre zber, spracovanie a poskytovanie informácií, monitoruje kľúčové ukazovatele výkonnosti hotela a vytvára konsolidované reporty |
2.6. Marketingový nástroj | vytvorenie dotazníka, automatické zasielanie emailov. Možnosť napojenia na online rezervačný systém, channel manager a distribučné kanály GSD, ADS, OWS. |
2.7. Referenčný produkt | Softvér - Oracle Hospitality Suite8 Property |
2.8. V prípade, že dodávateľ ponúka softvér, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodný názov, podrobnú technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru, |
1.2. rozpis jednotkovej ceny bez DPH aj s DPH, zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty a do 2 pracovných dní oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
2.2. v prípade, že ponúkaný softvér je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa uvedeným v popise zákazky, alebo |
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne softvér, ktorý vyhovuje požiadavkám dodávateľa, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi dodávateľ zašle kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 14 dní od doručenia objednávky. |
6. Dodávateľ je povinný najneskôr do 14 dní od doručenia objednávky dohodnúť s objednávateľom odskúšanie licenčného súboru v prostredí objednávateľa. |
7. Súčasťou faktúry musí byť protokol o funkčnosti licenčného súboru v prostredí objednávateľa. |
8. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
9. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
10. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
11. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
12. Predmet zákazky uvedený v objednávke bude dodaný najneskôr do 7.6.2021. |
13. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
15. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
21.05.2021 08:00 — 07.06.2021 15:00
1,00 súbor
3 324,96
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.05.2021 10:57
18.05.2021 14:30
18.05.2021 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.05.2021 14:20 - Vstupná ponuka | 3 324,00 | € | Cena s DPH |
18.05.2021 14:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 324,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: