• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2021 10:54
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2021 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2021 14:10

Detail zákazky Z20219637

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2021 10:54
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2021 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2021 14:10

Základné údaje

Z20219637

OF-235445

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5762042

Objednávateľ

36513458

Nemocnica Poprad, a. s.

Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

Tlačový a kancelársky papier, rozmnožovanie

  • 30197644-2 - Xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier
Funkcia
Rozmnožovanie suchým tonerom, tlač dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier A4 bal/500ks 4700
Kancelársky papier A5 bal/500ks 1300
Kancelársky papier A3 bal/500ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plošná hmotnosť 80g/m2 - rozpätie +/-3,0, nepriehľadnosť min. 90% belosť CIE 146 - rozpätie +/-3,0, certifikát EN 12 281, rozmnožovanie suchým tonerom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženie v sklade v suteréne -2.
Tovar doručiť s dodacím listom obsahujúcim všetky náležitosti (vrátane jednotkových cien) alebo faktúry v zmysle súvisiacich platných právnych predpisov.
Dodávky a fakturácia v pomerne rozložených množstvách na základe e-mailových objednávok. Splatnosť faktúry do 60 dní od jej doručenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celé množstvo.
Trvanie zmluvy 12 mesiacov, alebo do vyčerpania požadovaného množstva.
Dodávateľ predloží elektronicky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpočet s uvedením názvu, špecifikácie,foto dokumentáciu, Jednotkovú cenu bez DPH, DPH, Jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cena celkom s DPH.
Záruka na tovar 24 mesiacov.
Dodacia lehota do 5 pracovných dní odo dňa doručenia elektronickej objednávky.
Reklamovaný tovar vymeniť do 5-ich pracovných dní odo dňa nahlásenia.
Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od kúpnej zmluvy.
Vzťahy neupravené v tejto kúpnej zmluve sa riadia obchodným zákonníkom.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a predávajúci už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa predávajúci poskytnúť kupujúcemu pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky dodávateľa postúpené v rozpore s predchádzajúcou vetou, bude v zmysle príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka neplatný.
Zmluvné strany berú na vedomie, že dlžník udelí súhlas s postúpením pohľadávky za podmienky, že bol na taký úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade, ak zmluvné strany majú povinnosť byť registrované v Registri partnerov verejného sektora, zmluvné strany týmto vyhlasujú, že splnili povinnosť podľa zákona č. 315/2016 z.z., inak zodpovedajú za škodu spôsobenú druhej zmluvnej strane porušením vyššie uvedenej povinnosti. Uvedené platí aj pre prípady subdodávateľov dodávateľa. To sa vzťahuje na celé obdobie platnosti kúpnej zmluvy.
Predávajúci tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po mesiaci dodania tovaru.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať a vyložiť tovar v sklade objednávateľa v -2 suteréne je dodávateľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 30 EUR s DPH. Uplatnením zmluvnej pokuty nieje dotknuté právo na náhradu škody.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Zmluvné strany berú na vedomie, že dlžník udelí súhlas s postúpením pohľadávky za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

01.06.2021 00:00 — 31.05.2022 23:59

1,00 komplet

14 050,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.05.2021 10:54

21.05.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.05.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 266
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.05.2021 10:44 - Vstupná ponuka 14 050,00 € Cena bez DPH
21.05.2021 10:02 - Najvýhodnejšia ponuka 14 049,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS