• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2021 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2021 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2021 11:35

Detail zákazky Z20219634

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2021 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2021 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2021 11:35

Základné údaje

Z20219634

OF-235336

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5752260

Objednávateľ

612031

Mesto Piešťany

Námestie SNP č. 3, Piešťany, 92145, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Renovácia tonerov do tlačiarní a multifunkčných zariadení

Renovácia tonerov, tonery, tonerové náplne

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Renovácia tonerov do tlačiarní a multifunkčných zariadení
Funkcia
Renovácia tonerov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1/ Renovácia  Canon CRG - 728 do tlač. Canon MF 4550D/4570DN ks 3
2/ Renovácia Toner CE285X do tlač. HP LJ 1102 ks 15
3/ Renovácia Toner CE278X do tlač. HP LJ 1606 ks 6
4/ Renovácia Toner CB436X do tlač. HP LJ 1522 ks 6
5/ Renovácia Toner CE505X do tlač. HP LJ 2055 ks 8
6/ Renovácia Toner Q5949X   do tlač. HP LJ 1320, 1160 ks 8
7/ Renovácia Toner Q7553X   do tlač. HP LJ 2015 ks 6
8/ Renovácia Toner CF226X do tlač. HP LJ Pro M426fdn ks 10
9/ Renovácia Toner CF280X do tlač. HP LJ 400 ks 4
11/ Renovácia Toner CE390X do tlač. HP LJ 600 ks 2
12/ Renovácia Toner Q7551X do tlač. HP LJ 3005 ks 1
13/ Renovácia Toner HPCF410X do tlač. HP Color LJ pro M477fdn ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho cenovej ponuke budú zarátané všetky náklady spojené s renováciou tonerových náplní a odoberie všetky použité tonerové náplne
Renovované tonerové náplne musia spĺňať platné normy akosti a kapacity
Objednávateľ požaduje predložiť platné certifikáty ISO 9001 a ISO 14001
Objednávateľ je povinný reklamovať zistené vady na renovovaných  v kvalite a kvantite, prípadne iné reklamačné dôvody vždy písomnou formou bez zbytočného odkladu dodávateľovi. V reklamácii musí byť uvedený dôvod reklamácie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky následné uznané reklamačné nároky bude realizovať výmenou tovaru v čo najkratšom možnom čase
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 31.12.2021
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) plnenie na základe čiastkových objednávok odoslaných e-mailom v priebehu roka 2021
b) termín dodania tovaru je do 7 pracovných dní od zaslania čiastkovej objednávky v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod.
c) súčasťou dodávky je povinne dodací list/faktúra, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
Zmluvné ceny a platobné podmienky:
Požadujeme lehotu splatnosti faktúr 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi
Ukončenie zmluvného vzťahu:
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
Výpoveďou s výpovednou lehotou jeden mesiac zo strany objednávateľa. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede.
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a)nedodržanie termínu dodania predmetu dohodnutého v zmysle, resp. v objednávke
b)dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c)neodovzdá  požadované doklady
d)ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva, môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ
Zodpovednosť za vady:
Na renovované tonerové kazety musí byť garantovaná záruka v trvaní 24 mesiacov odo dňa ich prevzatia obstarávateľom.
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel,resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté,resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.
Dodávateľ zodpovedá za vady , ktoré má tovar v okamihu keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty,alebo e-mailom
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. SNP 3, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

8

74,00 ks

4 200,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.05.2021 10:16

18.05.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.05.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 110
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.05.2021 10:21 - Vstupná ponuka 4 200,00 € Cena s DPH
13.05.2021 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka 3 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS