• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2021 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2021 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2021 14:30

Detail zákazky Z20219617

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2021 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2021 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2021 14:30

Základné údaje

Z20219617

OF-233121

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5752246

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

44602731

Elektroservis VV, s.r.o.

Čemernianska 50, Vranov nad Topľou, 09303, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Konvektomat do kuchyne - 2ks

konvektomat

  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrický nástrekový konvektomat
Funkcia
Elektrický nástrekový konvektomat (navážací vozík, zmäkčovač vody, min. poloautomat. umývanie komory)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Otočné gombíky "Scroll" (Ruleta) ks 2
Režimy varenia: para, zmiešaný, regenerácia a konvekcia °C 300
Rýchlosti turbín ks 3
Výkon ohrevu ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tvorba pary priamym nástrekom do komory áno
Riadenie funkcií pomocí tlačidiel a ovládačov áno
Možnosť predhriatia varnej komory áno
Vpichovacia viacbodová ihla pre meranie teploty v jadre pokrmu áno
Systém Cool-Down rýchleho ochladenia varnej komory áno
Systém "auto-reverse" pre zmenu smeru otáčok ventilátora áno
Systém rýchleho uzatvárania dverí áno
Systém detekcie chýb áno
Systém kontroly správnosti funkcie hlavných súčasti - pomocou ovládacieho panela áno
Ochrana IPX-5 áno
Polo automatické čistenie varnej komory v 5 režimoch áno
Zavážací vozík s klietkou na GN áno
 2. Plynový nástrekový konvektomat
Funkcia
Plynový nástrekový konvektomat (zavážací vozík, automatický zmäkčovač vody, poloautomatické umývanie komory)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Model plynový - teplovzdušný °C 300
Rýchlosti turbín ks 3
Výkon ohrevu ks 2
Plyn / Elektrina / Príkon KW 60 65
El. príkon u plynového zariadenia KW 2,0 2,4
Šírka mm 1100 1200
Hĺbka mm 1000 1100
Výška mm 1800 1850
Napätie V 230
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Riadenie funkcie pomocou tlačidiel a ovládačov áno
Režimy varenia áno
Možnosť predhriatie varnej komory áno
Systém rýchleho ochladenia varnej komory áno
Systém rýchleho uzatvorenia dverí áno
Systém detekcie chýb áno
Systém kontroly správnosti funkcie hlavných súčastí - pomocou ovládacieho panela áno
Ochrana IPX-5 áno
Kapacita 20 GN 2/1 - 40GN 1/1 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.0 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je Konvektomat do kuchyne (elektrický a plynový) -2ks - na Oddelenie stravovania, ktorého špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len "zariadenie“).
2.0 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o zariadení, v rozsahu - názov a typ zariadenia, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností zariadenia tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností zariadenia), v zmysle Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.2.3 v OPET.
3.0 Dodávateľ je povinný spolu so zariadením dodať kompletnú sprievodnú dokumentáciu, ktorá musí obsahovať najmä návod na obsluhu zariadenia v slovenskom jazyku.
3.1 Dodávateľ po dodaní zariadenie inštaluje, odskúša a uvedie do prevádzky v mieste plnenia. Následne vyhotoví Preberací protokol a Inštalačný protokol. Zariadenie sa považuje za prevzaté objednávateľom podpisom Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Inštalačný protokol sa samostatne nevyhotovuje, ak je súčasťou Preberacieho protokolu.
3.2 Dodávateľ zaškolí na obsluhu zariadenia príslušný personál objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia zariadenia objednávateľom t.j. od podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Dodávateľ vystaví protokol o zaškolení pracovníkov a doručí ho najneskôr do 3 dní odo dňa zaškolenia.
3.3 Zariadenie musí byť dodávateľom dodané nové, nepoužívané, nerepasované a kompletné. Objednávateľ je oprávnený neprevziať zariadenie dodané po častiach.
3.4 Zariadenie sa považuje za riadne dodané ak je dodávateľom dodané v súlade s jeho špecifikáciou uvedenou v zmluve, podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou dokumentáciou, bol podpísaný Preberací protokol a Inštalačný protokol a Protokol o zaškolení personálu na obsluhu (s menným zoznamom zaškolených osôb a ich podpismi).
4.0 Dodávateľ je povinný dopraviť zariadenie na miesto dodania na vlastné náklady. Miestom dodania je pracovisko objednávateľa - Oddelenie stravovania.
5.0 Lehota plnenia zmluvy (dodania zariadenia) je 8 týždňov odo dňa platnosti zmluvy.
6.0 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní zariadenia (bod 3.4).
6.1 Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť a doručiť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
7.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou zariadenia predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie verejného obstarávania Položkovitý rozpočet predmetu zmluvy (ďalej len "rozpočet") podľa bodu 7.1.
7.1 Ceny uvedené v rozpočte sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy.
7.2 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH.
8.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou zariadenia predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie verejného obstarávania:
a) Prospektový materiál ponúkaného zariadenia s popisom technických vlastností zariadenia tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností zariadenia.
b) CE certifikát/Declaration of Conformity vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia, úradne preložené do slovenského jazyka.
9.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 8.0 a bod 2.0) nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
10.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 8.0 a bod 2.0) budú dodávateľom doručené v stanovenom termíne ale dodávateľ nedoručí správne doklady alebo objednávateľ nadobudne dôvodnú pochybnosť o dôveryhodnosti doručených dokladov, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
11.0 Dodávateľ je povinný zariadenie dodať v lehote plnenia zmluvy. Presný dátum a čas prevzatia zariadenia si zmluvné strany dohodnú najmenej 2 pracovné dni vopred elektronicky, kontaktovaním Objednávateľa - Oddelenie stravovania v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 15.00h.
12.0 V prípade, že podmienkou riadneho dodania zariadenia je poskytnutie súčinnosti zo strany objednávateľa musí dodávateľ požiadavku súčinnosti presne zadefinovať najneskôr spolu s predložením dokladov podľa bodu 8.0. Po dobu omeškania objednávateľa s poskytnutím súčinnosti nie je dodávateľ v omeškaní s dodaním zariadenia. Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o akýchkoľvek skutočnostiach, ktoré by mohli mať vplyv na poskytnutie súčinnosti.
13.0 Záručná doba na zariadenie je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom (t.j. odo dňa podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu).
14.0 Dodávateľ je povinný zabezpečiť objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby zariadenia počas trvania záručnej doby.
14.1 Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami.
14.2 Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy elektronicky v rámci záručného servisu.
14.3 Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu zariadenia, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov.
15.0 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v Osobitých požiadaviek na plnenie tejto zmluvy.
16.0 Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom.
16.1 V prípade porušenia bodu 16.0 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
17.0 Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.
18. Predmet zmluvy je hradený z kapitálových výdavkov zo štátneho rozpočtu a objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak poskytovateľ finančných prostriedkov (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky) neposkytol objednávateľovi z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu na realizáciu tejto zmluvy alebo už poskytnuté finančné prostriedky na realizáciu tejto zmluvy verejnému obstarávateľovi odňal.
18.1 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu uvedenom v bode 18.0, nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

21.05.2021 08:00 — 16.07.2021 15:00

2,00 ks

23 986,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o zariadení, v rozsahu - názov a typ zariadenia, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností zariadenia tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností zariadenia), v zmysle Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.2.3 v OPET.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.05.2021 09:01

18.05.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.05.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 258
 128
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.05.2021 10:49 - Vstupná ponuka 23 985,00 € Cena bez DPH
13.05.2021 12:15 - Najvýhodnejšia ponuka 22 815,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS