• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2021 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2021 09:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2021 09:30

Detail zákazky Z20219611

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2021 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2021 09:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2021 09:30

Základné údaje

Z20219611

OF-235414

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5761988

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46115498

Venimex Slovakia s.r.o.

Klincová 37, Bratislava , 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

oprava nefunkčného pouličného osvetlenia

oprava nefunkčného pouličného osvetlenia

  • 50232100-1 - Údržba pouličného osvetlenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Na súčasných 38 stožiaroch je potrebné vymeniť nefunkčné pouličné osvetlenie za nové, moderné, bezúdržbové a úsporné LED svietidlá. Na 6 stožiaroch s reflektormi je nutné vymeniť opotrebované halogénové svietidlá za nové.
Funkcia
zabezpečiť kvalitné pouličné osvetlenie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PRÁCE - -
Demontáž pôvodných svietidiel zo stožiarov pri komunikáciach - výška cca 14 m kus 20,00
Demontáž pôvodných svietidiel zo stožiarov pri koľajisku (so spúšťacím mechanizmom) - výška cca 14 m kus 18,00
Demontáž pôvodných svietidiel z výložníkov na fasáde - výška cca 4 m kus 22,00
Úprava stožiarov pri koľajisku pre osadenie nových svietidiel kus 18,00
Výmena kabeláže v stožiaroch pri koľajisku kus 18,00
Montáž a zapojenie nových svietidiel na stožiare pri komunikáciach - výška cca 14 m kus 20,00
Montáž a zapojenie nových svietidiel na stožiare pri koľajisku - výška cca 14 m kus 18,00
Montáž a zapojenie nových svietidiel na výložníky na fasáde - výška cca 4 m kus 22,00
Výmena halogénových žiaroviek v reflektoroch na stožiaroch pri vonkajších skladových plochách - výška cca 14 m kus 24,00
MATERIAL - -
LED svietidlo vonkajšie stožiarové výložníkové - náhrada za pôvodné výbojkové 250W na stožiaroch pri komunikáciach kus 20,00
LED svietidlo vonkajšie stožiarové výložníkové - náhrada za pôvodné výbojkové 250W na stožiaroch pri koľajisku kus 18,00
LED svietidlo vonkajšie stožiarové výložníkové - náhrada za pôvodné výbojkové 125W na výložníkoch na fasáde kus 22,00
Žiarovka halogénová R7s 750W 230V 185,7mm kus 24,00
Kábel CYKY 3Cx2,5mm m 250,00
Materiál pre montáž a zapojenie svietidiel súbor 1,00
OSTATNÉ - -
Práca pojazdnej automobilovej plošiny pre práce vo výške do 22 m súbor 1,00
Presun hmôt, likvidácia odpadu súbor 1,00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Dodávateľ predloží objednávateľovi aktuálny rozpočet do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo podľa uvedenej technickej špecifikácie.
Dodávateľ použije nový doposiaľ nepoužitý tovar.
Dielo bude možné realizovať v pracovné dni v pracovnom čase od 7,00 do 15,00 hod. Zmenu pracovného času je možné dohodnúť na základe jednorazového povolenia.
Dodávateľ nie je v omeškaní s termínom vykonania diela, pokiaľ mu vo vykonávaní diela bránili okolnosti na strane objednávateľa.
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sa dohodli, že za pôsobenie vyššej moci považujú pandémiu (napr. COVID-19) a opatrenia štátnych orgánov súvisiace so zabránením šírenia ochorenia, pokiaľ tieto opatrenia majú vplyv na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán.
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany sa zaväzujú zúčastniť rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti.
V prípade vyššej moci zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán. Ak na rokovaní k dohode zmluvných strán nedôjde, môže zmluvná strana, ktorá je oprávnená prijať plnenie od druhej zmluvnej strany, odstúpiť od zmluvy v tej časti, ktorá ešte nebola splnená, ak jej toto plnenie nemôže byť poskytnuté z dôvodu pôsobenia vyššej moci.
Cena za dielo je stanovená dohodou zmluvných strán a je v súlade s ustanoveniami zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na dopravu, ako aj nákladov na všetky pomocné práce, pomocný materiál.
Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru za riadne vykonané dielo až po ukončení všetkých prác, na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela. Fakturačné údaje budú dodávateľovi oznámené po uzavretí zmluvy.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1. tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenie - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez dane, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“.
Objednávateľovi bude faktúra predložená v troch výtlačkoch do 15 dní po vykonaní a odovzdaní diela v celom rozsahu. Prílohou faktúry bude súpis vykonaných prác odsúhlasený a potvrdený povereným pracovníkom objednávateľa. Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.
Záručná doba riadne vykonaného diela je 24 mesiacov a začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia diela bez vád a nedorobkov. Plynutie záručnej doby sa preruší dňom uplatnenia práva objednávateľa na odstránenie vád doručením písomnej reklamácie zhotoviteľovi a znovu začína plynúť dňom vybavenia reklamácie. Na dodaný tovar pri vykonávaní diela sa vzťahuje záručná doba daná výrobcom, ak je dlhšia ako záručná doba na dielo.
Ak je dodávateľ právnická osoba musí vlastniť platné Oprávnenie vydané na firmu na opravu vyhradených technických zariadení elektrických. Oprávnenie musí byť vydané oprávnenou organizáciou podľa § 15 ods.1, zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v rozsahu "Montáž, rekonštrukcie, opravy a údržba EZ". Požadované Oprávnenie predloží dodávateľ objednávateľovi do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Ak je dodávateľ živnostník musí vlastniť platné Osvedčenie vydané na osobu na prácu na vyhradených technických zariadeniach elektrických. Osvedčenie musí byť vydané oprávnenou organizáciou podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v rozsahu § 22 - samostatný elektrotechnik Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny slovenskej republiky. Osvedčenie predloží dodávateľ objednávateľovi do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Po vygenerovaní zmluvy je dodávateľ povinný písomne požiadať objednávateľa o vydanie oprávnenia na činnosť na vyhradené technické zariadenia elektrické na pracoviskách objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom).
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa.
Ak dodávateľ nevykoná dielo v termíne, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok.
Miesto vykonania diela: Nemšová
Dodávateľ prehlasuje, že má oprávnenie vykonávať práce v celom rozsahu tejto zmluvy.
Akékoľvek zmeny zmluvy sa môžu uskutočniť výlučne na základe písomného dodatku v súlade s §18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verenom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenske armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

31.05.2021 07:00 — 31.08.2021 15:00

1,00 celok

17 998,19

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.05.2021 08:38

21.05.2021 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.05.2021 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 377
 25
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.05.2021 09:55 - Vstupná ponuka 17 880,00 € Cena s DPH
21.05.2021 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka 15 499,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS