• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2021 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2021 08:35
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2021 09:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2021 09:30

Detail zákazky Z20219609

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2021 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2021 08:35
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2021 09:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2021 09:30

Základné údaje

Z20219609

OF-235192

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5752232

Objednávateľ

50422057

Verejnoprospešné služby Karlova Ves

Námestie sv. Františka 8, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK

Dodávateľ

11906022

Marián Šupa

Hollého 164, Veľké Kostoľany, 92207, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Profesionálna kosačka

kosačka

  • 16311100-9 - Kosačky trávnikov, parkov alebo športovísk
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčný pracovný stroj
Funkcia
profesionálna kosačka
Celoročná údržba a správa areálu obstarávateľa.
Odpratávanie snehu, zimná údržba chodníkov a miestnych komunikácii areálu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
zdvihový objem valcov ccm 599
pojazdová rýchlosť km/hod 0 13,5
celková dĺžka mm 2 820
celková šírka mm 1 210
celková výška mm 1 930
rázvor mm 1 285
hmotnosť HD kg 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
palivo nafta
motor 4 taktný, 2-valec
ŽACIE ÚSTROJENSTVO
rotačný žací stroj s dvomi nožmi bez časového nastavenia
pohon žacieho ústrojenstva pomocou kardanového hriadeľa
nôž 2x o hrúbke 9mm
2 vrstvový plechový výlisok profesionálne prevedenie
hrúbka materiálu 6 mm plech odolný voči nárazu
výška 100 mm
uloženie paralelné na kopírovanie terénu
pracovný záber do 107 cm
dĺžka x širka x výška do 985 mm x 1125 mm x 271 mm
výška kosenia od 25 do 127 mm
maximálny zdvih 135 mm
ZBERACÍ SYSTÉM
vyhadzovanie priame zadné
vysýpanie a ovládanie koša pomocou hydraulických valcov
zberný kôš celokovová konštrukcia, kovové sito
vysýpanie do výšky HD 1800 mm
POJAZD A RˇAM
prevodovka s dvojnásobným hydrostatickým pojazdom
riadenie dve hydraulické páky
polomer zatočenia nulový
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto používania
Vrátane zaškolenia obsluhy
Vrátane uvedenia do prevádzky.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
Úspešný uchádzač predloží podrobnú technickú špecifikáciu stroja s fotodokumentáciou, kde jednoznačne preukáže splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa.
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného príslušenstva.
Termín dodania do 5 dní
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
Termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu.
Servisné posúdenie vady požadujeme do 24 hodín. Výjazd servisného pracovníka ku stroju.
Požaduje sa záručný aj pozáručný servis a dodávka náhradných dielov predávajúcim. V prípade neodstánenia závady do 5 dní požadujeme náhradný stroj.
Záručná doba je 24 mesiacov alebo 1000 odpracovaných hodín.
Oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol.
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu, zaškolenie a odskúšanie prístroja.
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy predávajúcim za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve,
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstvu dohodnutých v zmluve,
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie sv. Františka 8, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

25.05.2021 08:31

1,00 ks

14 220,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.05.2021 08:32

18.05.2021 08:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.05.2021 08:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 181
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.05.2021 09:10 - Vstupná ponuka 14 220,00 € Cena s DPH
14.05.2021 09:32 - Najvýhodnejšia ponuka 14 219,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS