30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36322229
ROTEX ELEKTRO s.r.o.
SNP 77, Stará Turá, 91601, SVK
svietidlá, osvetľovacie zariadenia a svetelné zdroje
lampy
Tovar, Služba
1. lampa Ecolite L50164-LED, alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
osvetlenie pracovného stola |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 127 | ||
výška | cm | 64 | ||
dosah ramena | cm | 32 | ||
výkon | W | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | čierna |
žiarovka súčasťu balenia | áno (LED) |
záručná doba | 2 roky |
otočné kĺby na lepšie nastavenie osvetlenia | 3 otočné kĺby + skrutková svorka na upevnenie k stolu |
vstupné napätie | 230 V |
Názov |
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené. |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy . |
Objednávateľ požaduje predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Požaduje sa dodanie 3x originálu faktúry a 3x originálu dodacieho listu spolu s dodaním tovaru. |
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára. |
Všetky uvedené technické parametre sú požadované za minimálne. |
Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie. |
Doručenie faktúry spolu s dodávkou. |
Miesto plnenia predmetu zákazky - Banská Bystrica. |
v prípade, nedodania dodacieho listu, faktúra musí zároveň slúžiť ako dodací list |
Ak sa v opisnom formulári a jeho prílohách uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
ČSA 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
31.05.2021 09:00 — 04.06.2021 10:00
1,00 súhrn požadovaného množstva
2 890,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.05.2021 08:14
27.05.2021 10:00
27.05.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.05.2021 09:21 - Vstupná ponuka | 2 890,00 | € | Cena s DPH |
27.05.2021 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 887,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: