35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36008184
DOPRAVA A SLUŽBY K & T, spol. s r.o.
Horelica 13, Čadca, 02201, SVK
Abrazivo na otryskávanie oceľových konštrukcií pomocou stlačeného vzduchu
Abrazívny materiál
Tovar, Služba
1. Abrazivo na otryskávanie oceľových konštrukcií pomocou stlačeného vzduchu
|
|
---|---|
Funkcia |
Slúži na čistenie kovov oceľových konštrukcií pred povrchovou ochranou náterom. |
Dosiahnutie drsnosti min. Sa 2,5 v zmysle ISO 8501 - 1 a STN EN ISO 129 44 - 4. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zrnitosť | mm | 0,2 | 1,6 | |
Balenie vo vreciach | kg | 40 | ||
Vrecia uložené na paletách | ks | 30 | 40 | |
Tvrdosť podľa Mohsovej stupnice | Tvrdosť | 6 | 7 | |
Vlhkosť | % | 0,2 | 0,4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Abrazivný materiál pre čistenie kovových povrchov pieskovaním. | |
Nie na báze kremičitého piesku, nesmie obsahovať zlúčeniny kremíka. | |
Inertný a ekologicky nezávadný, netoxický, nehorľavý, nevodivý, vo vode nerozpustný, chemicky stály, nekorodujúci, nereagujúci s otryskavaným povrchom. | |
Neobsahujúci nebezpečné látky v zmysle smernice 67/548/EHS a nie je klasifikovaný ako nebezpečný prípravok v zmysle smernice 1999/45/EHS. | |
Málo fibrogénny. | |
Vrecia na paletách obalené nepremokavou fóliou pre zamedzenie vlhkosti pri náhlej nepriazni počasia počas manipulácie. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto určenia |
Množstvo celkovo v troch dodávkach v objeme 60 t na základe predloženej objednávky |
Dohoda sa uzatvára na dobu určitú do 31.12.2021 alebo do vyčerpania finančného limitu |
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis ceny bez DPH a s DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Do jednotkovej ceny materiálu sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku |
Doručenie je možné v pracovné dni, od pondelka do piatka, v hodinách od 7:00 do 14:00. Pred dodaním tovaru kontaktovať určenú osobu minimálne 2 dni vopred |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Zmluvné strany sa dohodli na spôsobe poskytovania tovaru vo forme písomných objednávok vystavených Odberateľom a doručených Dodávateľovi |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť tovar Odberateľovi podľa požiadaviek Odberateľa v lehote určenej v objednávke do 7 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky, ak sa Zmluvné strany písomne nedohodnú inak |
Dodanie tovaru s KBU a preberacím protokolom |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom |
V prípade, ak sa Dodávateľ dostane do omeškania s poskytnutím tovaru podľa lehoty určenej v objednávke alebo stanovenej v článku Dohody, vzniká Odberateľovi nárok požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,02% z ceny nedodaného plnenia za každý deň omeškania |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy |
Prevzatie a odovzdanie tovaru na základe objednávky potvrdia Zmluvné strany na dodacom liste, za Zmluvné strany sú oprávnené podpísať dodací list osoby zodpovedné za prevzatie predmetu dohody. Vlastnícke právo k tovaru nadobúda Odberateľ prevzatím tovaru. V prípade uplatnenia výhrady pri dodaní tovaru ostáva tovar vo vlastníctve Dodávateľa až do doby, kým Dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni kupujúcemu riadne prevziať tovar |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu |
Odberateľ je oprávnený kedykoľvek zmeniť osoby zodpovedné za prevzatie tovaru. Zmenu je možné vykonať písomným oznámením podpísaným osobou oprávnenou k podpisu Dohody za Odberateľa. Písomné oznámenie musí obsahovať miesto odovzdania a prevzatia tovaru, identifikáciu nahrádzanej osoby zodpovednej za prevzatie tovaru a identifikáciu nahradzujúcej osoby zodpovednej za prevzatie tovaru. Oznámenie sa doručuje e-mailom tak, že osoba oprávnená za vecné plnenie Dohody za Odberateľa odošle scan originálu písomného oznámenia, podpísaný oprávnenou osobou Odberateľa, na e-mailovú adresu Dodávateľa |
Najneskôr pri dodaní tovaru predložiť prehlásenie o zhode výrobku podľa § 13 odst. 1 Zák. č. 269/99 Z.z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody v znení neskorších predpisov a osvedčenie výrobku o vhodnosti použitia pre úpravu podkladov pred aplikáciou náterových hmôt. Dodávateľ predloží pri dodávke technický list a kartu bezpečnostných údajov ako i toxikologické posúdenie nezáväzným odborným subjektom |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi |
Žiadame dodávateľa najneskôr pri dodaní tovaru poskytnúť prehlásenie o zhode výrobku podľa § 13 odst. 1 zákona č. 264/99 Z.z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody v znení neskorších predpisov |
Žiadame dodávateľa najneskôr pri dodaní tovaru poskytnúť osvedčenie výrobku o vhodnosti použitia pre úpravu podkladov pred aplikáciou náterových hmôt |
Žiadame dodávateľa najneskôr pri dodaní tovaru poskytnúť technický list a kartu bezpečnostých údajov |
Žiadame dodávateľa najneskôr pri dodaní tovaru poskytnúť toxikologické posúdenie nezáväzným odborným subjektom |
A. Hlinku 2549, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
21.05.2021 07:47 — 31.12.2021 23:30
60,00 ton
14 880,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.05.2021 08:04
18.05.2021 09:00
18.05.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.05.2021 09:15 - Vstupná ponuka | 14 880,00 | € | Cena bez DPH |
17.05.2021 09:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 880,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: