• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2021 14:49
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2021 16:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2021 16:35

Detail zákazky Z20219562

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2021 14:49
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2021 16:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2021 16:35

Základné údaje

Z20219562

OF-235417

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5756857

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

31583466

NICHOLTRACKT, s.r.o.

Fiľakovská 24 , Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pneumatiky, vzdušnice a autovložky

Pneumatiky, vzdušnice a autovložky

  • 34351100-3 - Pneumatiky pre motorové vozidlá
  • 19511100-2 - Ochranné vložky do ráfika pneumatiky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pneumatiky, vzdušnice a autovložky
Funkcia
Dodanie pneumatík, vzdušníc a autovložiek vrátane dopravy do miesta určenia.
Celoročné pneumatiky z gumy pre použitie na nákladných a osobných automobiloch a mechanizmoch, ktoré zabezpečia maximálnu adhéziu a vysokú smerovú stabilitu vozidla, maximálnu odolnosť proti aquaplaningu a šmyku na snehu, vysokú adhéziu na mokrom a šmykľavom povrchu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pneumatika 11,00 R 20;  DR 1 M+S;  150/K ks 90
Pneumatika 8,25 R 20; NB 41 M+S; 12 PR ks 2
Pneumatika 8,25 -15; FL 06;  14 PR ks 4
Pneumatika 6,50-16; TF 03; 6 PR ks 2
Pneumatika 7,50 R 16; TF 03; 8 PR ks 34
Pneumatika 7,50 R 20 ;TF 03 8 PR ks 9
Pneumatika 315/80 R 22,5 ;HDV, HECTOR DR1 M+S ;156/K ks 94
Pneumatika 315/80 R 22,5; zimné ;156 K ks 20
Pneumatika 6,00 R 9; FL 01; 16PR ks 6
Pneumatika 385/65 R 22,5; BU-49 M+S,160/K ks 48
Pneumatika 385/65 R 22,5 ;zimné ;160/K ks 12
Pneumatika 445/65 R 22,5; HTC 1 M+S; 169K ks 6
Pneumatika 16,9/14 R 30; TD 02; 8PR ks 11
Pneumatika 16,9/14 R 34; TD 02;  8 PR ks 10
Pneumatika 16,9/14 R 28; TD 02; 8 PR ks 3
Pneumatika 16,9/14 R 28; IND 80; 14 PR ks 4
Pneumatika 14,00-24; TG-02;   8 PR ks 5
Pneumatika 9,50 R 24;  TD 02;  8PR ks 10
Pneumatika 6,50 R 20; NB 60 ;8 PR ks 2
Pneumatika 195/65 R 15; MP 62 M+S; 91/H ks 13
Pneumatika 195/65 R 15 ;MP 92; 91/H ks 13
Pneumatika 10,00/16,5 SK 02; 131/A3 ks 24
Pneumatika 10,00/75-15,3; VL 30 122/A8 ks 18
Pneumatika 235/65R16 C;letné ;115/R ks 16
Pneumatika 235/65R16 C ;zimné ;115/R ks 12
Pneumatika 235/65R16 Vanco FourSeason;115/R ks 4
Pneumatika 15,5x25 GR288; 12PR ks 4
Pneumatika 12,5x18 TR09; 12 PR ks 4
Pneumatika 215 R14 C ;79/T ks 4
Pneumatika 215/65 R16; letná; 98 H ks 8
Pneumatika 12/16,5 S-690 ;12 PR ks 8
Pneumatika 18,4x26 TD 12 PR ; ks 13
Pneumatika 16,9-28 TG 01; 12 PR ks 6
Pneumatika 380/85 R24 AC 85 ;150/A8 ks 2
Pneumatika 4,00 - 8 FL03; 10 PR ks 14
Pneumatika 400/70/20 149; A8 ks 2
Pneumatika 215/65R16; zimné ;98 H ks 64
Pneumatika 165/ R 13C KENDA RADIAL; 96/N ks 4
Pneumatika 18,4 R 38 AGRI 19; 10 PR ks 2
Pneumatika 16.0/70 - 20 IND 80; 16 PR ks 6
Pneumatika 175/70 R14 Brilantis 2; 84T ks 4
Pneumatika 205/45 R16 Bravuris 5HM 83W ks 4
Pneumatika 6,5-20 TF 03 ;6 PR ks 4
Pneumatika 16,9/14-34 TG01 ;12PR ks 2
Pneumatika 16,9/14-30 TG01; 12PR ks 3
Pneumatika 7,5-20 TF 03; 6 PR ks 2
Pneumatika 18,4/14-34 TG01;12PR ks 1
Pneumatika 380/85-R24 Tractor 85; 131/A8 ks 2
Pneumatika 460/85-R38 Tractor 85 ;149/A8 ks 2
Pneumatika 11,00-20; NT9 ;16PR ks 2
Pneumatika 6,00-9 ;FL03 ;10PR ks 8
Pneumatika 175/70-13; MP61 ;82T ks 2
Pneumatika 215-R14 TR-603 ;116/112N ks 8
Pneumatika 440/80 R 28 ;14 PR ks 2
Pneumatika 400/75-20; TR9 ks 4
Pneumatika 400/80 R 24 Ridemax IT 696; 149/A8 ks 4
Pneumatika 17,5/25 EM 20; 12 PR ks 4
Vzdušnica 6,5/20 T - GUM ks 15
Vzdušnica 11,00/20 T - GUM ks 138
Vzdušnica 16,9/28 T - GUM ks 11
Vzdušnica 16,9/30 T - GUM ks 13
Vzdušnica 16,9/34 T - GUM ks 10
Vzdušnica 10,5/16 T - GUM ks 4
Vzdušnica 7,5 / 16 T - GUM ks 37
Vzdušnica 7,5/20 T - GUM ks 14
Vzdušnica 8,25/15 T - GUM ks 18
Vzdušnica 6,00/9 T - GUM ks 30
Vzdušnica 4,00/8 T - GUM ks 14
Vzdušnica 4,00/4 T - GUM ks 4
Vzdušnica 9,5/24 T - GUM ks 4
Vzdušnica 8,25/20 T - GUM ks 18
Vzdušnica 14-24 T - GUM ks 2
Vzdušnica 12,8/18 ks 2
Vzdušnica 18,4/26 ks 4
Vzdušnica 15,5/25 ks 4
Vzdušnica 18,00/22,5 ks 2
Autovložka 11,00/20 T - GUM ks 36
Autovložka 6,50/20 T - GUM ks 2
Autovložka 14-24 T - GUM ks 6
Autovložka 7,5/16 ks 3
Autovložka 8,25/15 ks 2
Autovložka 15,5/25 ks 2
Autovložka 9,5/24 ks 6
Autovložka 4,00/8 ks 4
Autovložka 6,00/9 ks 15
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody.
2.Zmluvné strany uzavretím tejto Rámcovej dohody prejavujú svoju vôľu dohodnúť podmienky a spôsob realizácie predmetu Rámcovej dohody, ktorým je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar na základe čiastkových zmlúv /objednávok
3.Návrh na uzavretie čiastkovej zmluvy s dodávateľom podáva objednávateľ formou písomnej objednávky zaslanej  emailom , na dodanie dohodnutého tovaru za dohodnutú kúpnu cenu. Meno a kontakt poverenej osoby objednávateľ oznámi dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Rámcovej dohody.
4.Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
5.Objednávateľ zároveň oznámi dodávateľovi mená a kontakty poverených osôb na preberanie tovaru v miestach plnenia predmetu Rámcovej dohody v sídlach jednotlivých oblastí objednávateľa.
6.Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Rámcovej dohody, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia Rámcovej dohody doručil emailom objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa, s uvedením informácií: meno a priezvisko,emailová adresa, telef.číslo.
7.Periodicita zasielania Čiastkových výziev /objednávok/ na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody podľa aktuálnej potreby , príp. raz mesačne.
8.Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť cenu celkom s DPH, jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky a zaslať spätne do 1 dňa od zaslania rozpisu.
9.Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
10.Objednávateľ požaduje realizovanie dodania tovaru do 20 kalendárnych dní. V ojedinelých prípadoch dodanie tovaru do 5 kalendárnych dní na základe predchádzajúceho telefonického dojednania so zástupcom objednávateľa oblasti.
11.Dodávateľ pri preberaní tovaru predloží DOKLAD s názvom resp. značkou tovaru, popisom vlastností, technických údajov, technologického postupu aplikácie, popis na jeho uskladnenie, manipulácie s ním a pod.  v súlade s platnou legislatívou.
12. Objednávateľ požaduje nové neprotektorované pneumatiky, ktoré musia byť schválené na prevádzku v krajinách EÚ s rokom výroby nie starším ako 2020. Dôkaz s uvedením roku výroby dodaných výrobkov predloží dodávateľ v termíne odovzdania a prevzatia výrobkov v mieste dodania podľa rozpisu tovaru.
13.V prípade dodania tovaru na paletách, objednávateľ požaduje dovoz na nevratných paletách. Cena paliet bude rozpočítaná v cene tovaru.
14.Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa na prevzatie tovaru. Poverenie zástupcu na preberanie tovaru požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa.
15.Poverená osoba dodávateľa sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
16.Dodávateľ je povinný odovzdať predmet Rámcovej dohody riadne a včas na dohodnutom mieste plnenia a objednávateľ je povinný tento predmet kúpy prevziať a poskytnúť potrebnú súčinnosť.
17.Kvalita a komplexnosť dodávok predmetu Rámcovej dohody bude zo strany objednávateľa overovaná a potvrdená podpísaním dodacieho listu, resp. preberacieho protokolu pri preberaní predmetu Rámcovej dohody oprávnenými osobami objednávateľa .
18.Dodávateľ , na základe predloženej objednávky objednávateľom, dodá predmet Rámcovej dohody kompletne, v plnom požadovanom množstve každej objednávky. Objednávateľ bude požadovať dodanie objednávky za splnené, ak bude dodaný tovar v požadovanom množstve presne podľa špecifikácie uvedenej v objednávke.
19.Objednávateľ sa nezaväzuje prebrať od dodávateľa tovar, ktorého množstvo alebo kvalita nebudú zodpovedať údajom vo vystavenej objednávke, príp.nebude v súlade s podmienkami a požiadavkami stanovenými v technickej špecifikácii a v osobitných podmienkach na plnenie.
20.Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia Rámcovej dohody bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa, maximálne finančné plnenie podľa celkovej ceny tejto Rámcovej dohody nie je možné prekročiť. Neodobratie množstiev jednotlivých položiek uvedených ako predpokladané alebo odobratie väčšieho množstva jednotlivých položiek pri neprekročení celkovej ceny Rámcovej dohody,sa nebude považovať za porušenie zmluvných podmienok zo strany objednávateľa.
21.Cena za predmet dohody bude uhradená na základe faktúr, ktoré budú vyhotovené po uskutočnení jednotlivých dodávok predmetu kúpy. Podkladom pre fakturáciu budú dodacie listy potvrdené objednávateľom o prevzatí množstva a druhu predmetu kúpy. Dodávateľ vystaví samostatnú faktúru a zašle ju na adresu miesta plnenia zmluvy v zmysle predloženého rozpisu tovaru, ktorý bude súčasťou objednávky.
22.Právo na zaplatenie dohodnutej kúpnej ceny za predmet dohody vzniká dodávateľovi úplným a včasným splnením jeho záväzku v požadovanej kvalite a kvantite. Objednávateľ bude akceptovať iba kompletné dodanie zaslanej objednávky a neprevezme čiastočné, t.j. neúplné dodanie konkrétnej objednávky.
23.Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
24.V prípade nedodržania kvality dodávaného tovaru je dodávateľ povinný neodkladne zabezpečiť náhradné kvalitné plnenie dodávky na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do troch dní od nahlásenia reklamácie kupujúceho.
25.Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby.
26.Jednotkové ceny , vrátane dodania na jednotlivé cestmajsterstvá sú maximálne a záväzné počas platnosti Rámcovej dohody.
27.Dodávateľ zodpovedá za všetky výrobné chyby zjavné a skryté v zmysle ustanovení Obchodného,resp. Občianskeho zákonníka vo vzťahu k objednávateľovi. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar. Ostatné záručné a pozáručné podmienky sa riadia ustanoveniami § 422 a nasl. zák.č.513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
28.Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade,že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry.
29.Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy:
a/ nedodržanie kvality dodávaného tovaru,
b/ nedodržanie lehoty dodania,
c/ nedodržanie kúpnej ceny,
30.Rámcová dohoda sa ďalej riadi ustanoveniami v zmysle OPET verzia 3.6 účinná odo dňa 1.7.2019, 2. ČASŤ "VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY", čl. XVI Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode.
31.Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami týkajúcich sa predmetu zákazky.
32.Miestom dodania sú sídla oblastí objednávateľa v lokalitách: Bardejov, Humenné, Poprad, Prešov, Stará Ľubovňa, Svidník, Vranov n/T.
33.V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi, ktoré však musia dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované.
34.Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty:
a) dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom, v ktorom objednávateľ zároveň požaduje doplniť cenu celkom bez DPH a vrátane DPH, jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky určené s presnosťou na 2 desatinné miesta,
b) čestné prehlásenie uchádzača, že: požadované druhy predmetu zákazky budú dodávané výhradne z krajín EÚ.
35.Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 2 Osobitných požiadaviek na plnenie a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 2 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 súbor položiek

150 840,39

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.05.2021 08:12

20.05.2021 14:49

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.05.2021 15:04

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 362
 117
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.05.2021 21:59 - Vstupná ponuka 150 840,00 € Cena s DPH
20.05.2021 14:11 - Najvýhodnejšia ponuka 150 240,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS