• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2021 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2021 13:50

Detail zákazky Z20219561

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2021 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2021 13:50

Základné údaje

Z20219561

OF-235396

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5749807

Objednávateľ

00610577

Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov

Hollého 14, Prešov, 08181, SVK

Dodávateľ

46995935

Ecolab s.r.o.

Voctářova 2449/5, Praha 8, 180 00, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dezinfekčné prostriedky

Dezinfekcia, dezinfekčné prostriedky na veľké plochy a povrchy

  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rozpustné dezinfekčné tablety na manuálnu dezinfekciu všetkých umývateľných povrchov, predmetov, na plochy, pomôcky.
Funkcia
Zabezpečenie dezinfekcie plôch a povrchov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov tabliet v balení ks 300 400
množstvo pracovného roztoku /riedenie pre bežné používanie - 1 tab na 3 lit vody/ lit 27000
aktívny chlór/jedna tableta g 1,5
účinnosť spektrum A B T M V C
baktericídny účinok podľa EN13727 a EN13697 min 15
levurocídny účinok podľa EN13624 a EN13697 min 15
mykobaktericídny podľa EN14348 min 15
virucídny (adenovirus, norovirus, poliovirus) účinok podľa DVV/RKI alebo EN14476 min 5
fungicídny účinok podľa EN13624 a EN13697 min 15
sporicídna účinnosť podľa EN13704 alebo EN17126 min 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy doklad o registrácii v Centre pre chemické látky a prípravky, prípadne registráciu na ŠUKL.
3. Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odmietnutie prevzatia tovaru, ktorý nebude spĺňať technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
4. Ako ekvivalent musí byť poskytnutý prípravok s obsahom účinnej látky z rovnakej skupiny účinných látok v rovnakom alebo vyššom množstve, pre zabezpečenie mikrobicídnej účinnosti a požadovanej expozície. Neumožňuje sa ekvivalent na báze inej účinnej látky, nakoľko je v schválenom dezinfekčnom pláne stanovené striedanie požadovaných účinných látok, doba expozície a ich materiálová kompatibilita.
5. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme aktualizovaný rozpočet (cenník) predmetu Zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii, v ktorom uvedie minimálne tieto informácie: obchodný názov tovaru, balenie, mernú jednotku, množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom vrátane DPH. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace s realizáciou zákazky (doprava, clo, inštalácia, uvedenie do prevádzky, zaškolenie zamestnancov oddelenia, záručná doba a p.).
6. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme podrobný technický opis a kartu bezpečnostných údajov ponúkaného Tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol Objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu Zmluvy.
7. Dodávateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
8. Tovar musí byť dodaný spolu s dodacím listom.
9. Platobné podmienky: Splatnosť faktúry bude 30 dní.  Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
10. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
11. Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky, ktoré vznikli s plnením tejto Zmluvy, na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený udeliť písomný súhlas len s predchádzajúcim písomným súhlasom Ministerstva zdravotníctva SR. Zmluvné strany sa dohodli, že postúpenie pohľadávok vykonané bez predchádzajúcich vyššie uvedených písomných súhlasov je neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

20.05.2021 07:00 — 25.05.2021 14:00

1,00 súbor

628,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.05.2021 14:46

17.05.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.05.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 220
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.05.2021 12:05 - Vstupná ponuka 628,00 € Cena s DPH
16.05.2021 12:05 - Najvýhodnejšia ponuka 628,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS