30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
47502908
Pekáreň PODHORIE, s. r. o.
96, Krásna Ves, 95653, SVK
Chlieb a pekárenské výrobky
chlieb, vianočka, rožok, strúhanka, droždie
Tovar, Služba
1. Chlieb a pekárenské výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka chleba, pečiva a pekárenských výrobkov pre stravovacie zariadenie. |
Zásobovanie pekárenskými výrobkami, chlebom a pečivom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chlieb pš.-raž. čierny celý 1000 g | ks | 500 | ||
Chlieb pš. - raž. čierny krájaný bal. 1000 g | ks | 50 | ||
Sendvič celý nebalený 400 g | ks | 10 | ||
Sendvič krájaný balený 400 g | ks | 10 | ||
Pečivo - rožok hladký obyčajný 50g | ks | 3500 | ||
Pečivo - rožok cereálny 50 g | ks | 2500 | ||
Pečivo - rožok grahamový 50 g | ks | 200 | ||
Pečivo tukové bageta 90 - 120 g | ks | 10 | ||
Pečivo bageta cereálna | ks | 50 | ||
Pečivo jemné vianočka klasik balená 200 g | ks | 50 | ||
Žemľa veľká | ks | 50 | ||
Uzol cesnakový 40-80g | ks | 100 | ||
Strúhanka balená 500 g | ks | 50 | ||
Strúhanka 5 kg | ks | 15 | ||
Droždie 500 g | kg | 15 | ||
Makovka sladká 50 - 100 g | ks | 50 | ||
Moravský koláč orechový, makový, tvarohový 60 - 80 g | ks | 50 | ||
Moravský koláč mini 25 g | ks | 50 | ||
Závin - makový, orechový, mix mak-lekvár 400g | ks | 50 | ||
Croissant plnený (nutela, puding) balený 70 - 80 g | ks | 80 | ||
Croissant viaczrnný 80 g | ks | 80 | ||
Šatôčka ovocná 70 - 80 g | ks | 50 | ||
Koláč marhuľový 70 - 80 g | ks | 50 | ||
Koláč hrebeň rôzne náplne 70-80 g | ks | 50 | ||
Štrúdľa rôzne druhy | ks | 100 | ||
Šiška lekvár, nugát 50 - 60 g | ks | 50 | ||
Oškvarkový pagáč malý 25 - 50 g | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Chlieb a pečivo | Musí spĺňať podmienky stanovené Vyhláškou č. 24 MPaRV SR o pekárenských a cukrárenských výrobkoch. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na obdobie od 01.1. 2021 do 31.12.2021 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
Plnenie rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania objednávok a realizácia plnenia je spravidla 5 x týždenne počas platnosti rámcovej dohody. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu rámcovej dohody bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou rámcovej dohody. Podrobný rozpis je nutné doručiť potvrdený dodávateľom, t. j. bude obsahovať pečiatku a podpis dodávateľa (možnosť poslať aj elektronickou poštou formou scanu). |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí rámcovej dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky. Dodávky sa budú realizovať v pracovných dňoch v čase od 6,00 hod. do 09,00 hod. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách, po uplynutí minimálnej trvanlivosti tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Ak sa po uzatvorení rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje "nižšia cena“ za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou a nižšou cenou. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne. |
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín. |
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Jednotkové ceny tovarov s DPH budú uvedené na 2 desatinné miesta. |
Kvalita sa požaduje v akostnej triede "A". Tovar sa bude dodávať vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť. |
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša dodávateľ bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu polovicu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami. |
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách. |
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania rámcovej dohody, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú. |
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty. |
Odstúpenie od rámcovej dohody v prípade nedodržania podmienok kvality, ceny a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu. |
Dodávka tovaru sa považuje za splnenú odovzdaním tovaru v dohodnutom termíne, množstve, sortimente, kvalite a cene objednávateľovi na miesto dodania. |
Adresa miesta dodania tovaru je iná ako fakturačná adresa objednávateľa. Presnú adresu miesta dodania spresní kontaktná osoba po uzatvorení rámcovej dohody. |
Dodávateľ je povinný umožniť kontroly hygieny výroby, skladovania a prepravy tovaru orgánmi Vojenskej veterinárnej služby a rešpektovať ich závery. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
VÚ 4650 Trenčín, Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
20.05.2021 14:14 — 31.12.2021 14:14
1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára
1 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.05.2021 14:20
17.05.2021 14:30
17.05.2021 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.05.2021 15:35 - Vstupná ponuka | 1 800,00 | € | Cena s DPH |
12.05.2021 15:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: