• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 11:57
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2021 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2021 10:05

Detail zákazky Z20219550

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 11:57
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2021 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2021 10:05

Základné údaje

Z20219550

OF-235382

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5754617

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

47902124

SLOVbiz s. r. o.

Stará Vajnorská 37, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a likvidácia nebezpečného odpadu vzniknutého pri testovaní AG testami zamestnancov verejného obstarávateľa na COVID-19

nebezpečný odpad, likvidácia odpadu, AG test, COVID-19

  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom
  • 90524000-6 - Služby súvisiace so zdravotníckym odpadom
  • 90524400-0 - Zber, doprava a likvidácia nemocničného odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90524300-9 - Odstraňovanie biologického odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvoz a likvidácia nebezpečného odpadu vzniknutého pri testovaní AG testami zamestnancov verejného obstarávateľa na COVID-19
Funkcia
1. Predmet zákazky musí byť realizovaný dodávateľom v nasledujúcom rozsahu:1) dodanie nádob na zdravotnícky odpad určených na transport nebezpečného/medicínskeho odpadu vyžadujúceho obalovú skupinu II. a III. (Klinik box - kónická nádoba 60 litrová s vekom vybaveným lepidlom, materiál – polypropylén PP), ktoré vyhotovením zodpovedajú požiadavkám noriem BS 7320 a NFX 30-50,2) zber, manipulácia, preprava ADR nebezpečného odpadu z jednotlivých odberných miest verejného obstarávateľa a 3) následné zneškodnenie nebezpečného odpadu s nevyhnutnými administratívnymi úkonmi v zmysle platnej legislatívy
2. Dodávateľ musí realizovať predmetu zákazky v súlade s ustanoveniami:1) zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,2) zákona NR SR č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,3) vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov v znení neskorších predpisov,4) vyhlášky MŽP SR č. 366/2015 Z. z. o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti v znení neskorších predpisov.
pokračovanie 2.: 5) nariadenia komisie EÚ č. 1357/2014 z 18. decembra 2014, ktorým sa nahrádza príloha III k smernici Európskeho parlamentu a rady 2008/8/ES o odpade a o zrušení určitých smerníc (Text s významom pre EHP) a súvisiacich noriem BS 7320 a NFX 30-50.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dodanie nádob na zdravotnícky odpad určených na transport nebezpečného/medicínskeho odpadu vyžadujúceho obalovú skupinu II a III. (Klinik box - kónická nádoba 60 litrová s vekom vybaveným lepidlom, materiál – polypropylén PP), ktoré svojím vyhotovením zodpovedajú požiadavkám noriem BS 7320 a NFX 30-50 ks 552
Zber, preprava ADR, manipulácia, administratíva mesiace 3
Zneškodnenie odpadu 18 01 03 (N) podľa vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z.  o odpadoch v platnom znení kg 3900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
18 01 03 (N) - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy Zhromažďovanie odpadu u verejného obstarávateľa (pôvodcu/objednávateľa): odpad sa ukladá oddelene do klinik boxov, ostrý odpad sa ukladá oddelene do pevných hrubostenných , uzatvárateľných nádob
Miesta zhromažďovanie odpadu u objednávateľa- 37 miest (víťaznému uchádzačovi bude poskytnutý zoznam s presnou adresou, kontaktnou osobou a telefónom na kontaktnú osobu) Banská Bystrica, Bardejov, Bratislava 2x, Čadca, Dolný Kubín,  Dunajská Streda, Galanta, Humenné, Komárno, Košice, Levice, Liptovský Mikuláš, Lučenec, Martin, Michalovce, Nitra, Nové Zámky, Poprad,
Miesta zhromažďovanie odpadu u objednávateľa- pokračovanie Považská Bystrica, Prešov, Prievidza, Rimavská Sobota, Rožňava, Senica, Spišská Nová Ves, Stará Ľubovňa, Svidník, Topoľčany, Trebišov, Trenčín, Trnava, Veľký Krtíš, Vranov nad Topľou,  Zvolen,
Miesta zhromažďovanie odpadu u objednávateľa- pokračovanie Žiar nad Hronom, Žilina.
Prevzatie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miesta dočasného zhromažďovania odpadu u Objednávateľa podľa poskytnutého zoznamu s presnými adresami jeho objektov a vystavenie Sprievodného listu nebezpečného odpadu (SLNO) Dodávateľom
Nakládka odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti na vlastnými prostriedkami Dodávateľa a vlastnými zamestnancami Dodávateľa
Preprava odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miest prevzatia u Objednávateľa do miesta zhodnotenia alebo zneškodňovania v súlade s platnou legislatívou
Zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou, normami a všeobecne záväznými predpismi platnými v odpadovom hospodárstve
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
ROZSAH POŽADOVANÉHO PREDMETU ZÁKAZKY:
a) Rámcová dohoda (ďalej "zmluva") sa uzatvára na dobu určitú, na 3 (tri) mesiace od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy alebo do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr. Dodávateľ bude realizovať predmet zákazky na základe zaslaných objednávok Objednávateľom.
b) Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať podmienky bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci na pracoviskách Objednávateľa podľa zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. Zákon o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
c) Dodávateľ sa zaväzuje prípadné vady plnenia odstrániť bez zbytočného odkladu po uplatnení reklamácie Objednávateľa na vlastné náklady. Ak vada plnenia spočíva v neprevzatí odpadu je Dodávateľ povinný odber odpadu realizovať najneskôr do 24 hodín od doručenia reklamácie.
d) Termíny odberu odpadu budú pre Dodávateľa záväzné - písomne odsúhlasené a je možné ich zmeniť len s písomným súhlasom poverenej osoby Objednávateľa. V prípade mimoriadnych udalostí, počas št. sviatkov a dní prac. pokoja, alebo havarijných udalostí, bude lehota plnenia nad stanovený rámec plnenia.
e) Dodávateľ sa zaväzuje, že počas realizácie predmetu zmluvy bude dodržiavať príslušné právne predpisy súvisiace s ochranou životného prostredia v súvislosti so zákonom NR SR č. 79/2015 Z. z. Zákon o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vyhláška MŽP SR č. 365/2015 Z. z. ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov v znení neskorších predpisov, vyhláškou MŽP SR č. 366/2015 Z. z. o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti v znení neskorších predpisov, Nariadením komisie EÚ č. 1357/2014 z 18. decembra 2014, ktorým sa nahrádza príloha III k smernici
pokračovanie e) Európskeho parlamentu a rady 2008/8/ES o odpade a o zrušení určitých smerníc (Text s významom pre EHP).
f) V podrobnej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené predpokladané množstvá počas trvania zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zneškodnenie odpadu podľa skutočných množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na plnenie kompletného rozsahu predmetu zákazky, podľa definície predmetu zákazky.
g) Hmotnosť nebezpečného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení (overená certifikovaná váha) Dodávateľa v objektoch Objednávateľa. Zmluvné strany písomne potvrdia sprievodný list nebezpečných odpadov, vývoz daného odpadu z odberných miest, jeho váhu a druh odpadu.
h) Dodávateľ pri každom prevzatí odpadu kategórie N (nebezpečný) vystaví Sprievodný list nebezpečného odpadu (SLNO), ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu (Objednávateľom), príjemcom a dopravcom. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zúčastňujú, a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom – faktúrou a protokolom o odovzdaní - prevzatí odpadu.
i) Dopravný prostriedok/kontajner Dodávateľa musí vyhovovať ustanoveniam medzinárodných zmlúv o preprave nebezpečných vecí (Dohoda ADR).
j) Miestami plnenia predmetu zákazky sú objekty Objednávateľa: Banská Bystrica, Bardejov, 2x Bratislava, Čadca, Dolný Kubín, Dunajská Streda, Galanta, Humenné, Komárno, Košice, Levice, Liptovský Mikuláš, Lučenec, Martin, Michalovce, Nitra, Nové Zámky, Poprad, Považská Bystrica, Prešov, Prievidza, Rimavská Sobota, Rožňava, Senica, Spišská Nová Ves, Stará Ľubovňa, Svidník, Topoľčany, Trebišov, Trenčín, Trnava, Veľký Krtíš, Vranov nad Topľou, Zvolen, Žiar nad Hronom, Žilina. Vybraný Uchádzač je povinný zabezpečiť dopravu a zneškodnenie nebezpečného odpadu v súlade s platnou legislatívou.
pokračovanie j) Nebezpečný odpad 18 01 03 (N) - Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy, podľa prílohy č. 1 k vyhláške MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov v znení neskorších predpisov sa zakazuje zneškodňovať skládkovaním, Vybraný Uchádzač sa zaväzuje nakladať s odpadom podľa prílohy č. 2 zákona NR SR č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v súlade s platnými normami a
pokračovanie j) všeobecne záväznými predpismi platnými v odpadovom hospodárstve. Presné adresy  a kontaktné údaje Objednávateľa budú poskytnuté Dodávateľovi po podpise tejto zmluvy do dvoch (2) pracovných dní.
k) Prevzatím odpadu z odberného miesta Dodávateľ preberá na seba zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom.
l) Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie zmluvy aj počas prípadnej odstávky zariadenia na zneškodňovanie nebezpečného odpadu a nepredvídateľných okolnostiach na strane Dodávateľa a nasledujúci pracovný deň po dni sviatku, ak tento pripadne na deň prevzatia odpadu u Objednávateľa.
m) Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy - pred začatím poskytovania služby, požaduje Objednávateľ od Dodávateľa predložiť nasledovné doklady:1. Doklad o oprávnení podnikať v predmete zmluvy, 2. Súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi – Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou. Súhlas musí zahŕňať odpady kategórie triedy (N ), ktoré sa zhromažďujú u pôvodcu: označený odpad sa ukladá oddelene do pevných obalov, ktoré sú predmetom zmluvy, 3. V prípade, ak Dodávateľ využije technické a odborné kapacity inej osoby, musí preukázať, že pri plnení zmluvy
pokračovanie m) bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na plnenie zmluvy. Pre splnenie tejto podmienky predloží Dodávateľ zmluvu s vlastníkom súhlasu na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie nebezpečného odpadu a doklady podľa tohto odseku m).
n) Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy - pred začatím poskytovania služby, Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predložiť záväzný rozpis jednotkových cien (za jeden kg) za prevzatie, prepravu a zneškodnenie odpadu č. 18 01 03 – Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy, podľa vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov v znení neskorších predpisov. Týmto rozpisom sa bude riadiť poskytovanie služby v súlade s predmetom zmluvy počas celého trvania zmluvného vzťahu založeného touto zmluvou.
pokračovanie n) Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s poskytnutím služby, najmä odber odpadu, jeho odvoz, zneškodnenie, dopravné a manipulačné náklady.
o) Uvedená cena zahŕňa: cenu nádoby na zdravotnícky odpad, zber, manipuláciu, prepravu ADR nebezpečného odpadu z odberných miest Objednávateľa, zneškodnenie nebezpečného odpadu, administratívne úkony.
p) Fakturácia za skutočne poskytnutú službu podľa hmotnosti jednotlivých druhov odpadu sa bude realizovať 1-krát mesačne. Súčasťou faktúry musia byť doklady o skutočnom množstve odváženého a prevzatého odpadu na zhodnotenie alebo zneškodňovanie.
q) Splatnosť faktúr je 60 dní.
r) Dodávateľ služby je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, po dni poskytnutí služby.
s) Kontraktačná ponuka sa predkladá výhradne v štátnom jazyku Slovenskej republiky.
t) V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe (20 %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe (20 %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
u) Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany Dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že ak na strane Dodávateľa nedôjde k odstráneniu dôvodov podstatného porušenia zmluvného záväzku v dodatočnej najmenej 5-dňovej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa, je Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
v) Zmluvné strany sa dohodli, že odstúpenie od tejto zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od Zmluvy druhej zmluvnej strane doporučenou písomnou zásielkou alebo kuriérom. Výpovedná lehota odstúpenia od zmluvy je 1 - mesačná, okrem hrubého porušenia zmluvných podmienok niektorou zo zmluvných strán.
w) V prípade, ak sa po uzavretí zmluvy uzatvorenej automatizovaným spôsobom ukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu poskytnutou cenou a cenou nižšou.
x) Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa predmetu zákazky uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie Dodávateľovi predmetu zákazky.
y) Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ nie je oprávnený žiadne svoje pohľadávky, ktoré mu vznikli voči Objednávateľovi, postúpiť tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. V prípade, ak Dodávateľ postúpi tieto pohľadávky bez súhlasu Objednávateľa, je takáto zmluva o postúpení pohľadávky neplatná.
Názov Upresnenie
Súčasťou realizovaného predmetu zákazky musí byť písomný dokument v štátnom jazyku obsahujúci: a) meno a adresu Vybraného Uchádzača,b) miesto a adresa nakládky,c) dátum ododvzdania nebezpečného nákladu dopravcovi,d) názov a adresa dopravcu,e) evidenčné číslo dopravného prostriedku (ťažného
pokračovanie vozidla) použitého pri preprave nebezpečného nákladu,f) príjemca, miesto a adresa vykládky kontaminovaného predmetu zákazky,g) kód odpadu podľa katalógu odpadov – vyhláška MŽP SR č. 365/2015 Z. z.,
pokračovanie ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov,h) skrátený názov odpadu,i) Y-kód,j) Zariadenie ADR/RID,k) Trieda nebezpečnosti,l) UN číslo,m) Druh obalu,n) Fyzikálne vlastnosti,o) Množstvo odpadu v kg,
pokračovanie p) Príslušný kód R/D/V.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

29. augusta 8 a 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

3

1,00 celok

61 476,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.05.2021 11:57

18.05.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.05.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 248
 186
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.05.2021 12:22 - Vstupná ponuka 59 988,00 € Cena s DPH
18.05.2021 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka 58 341,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS