• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2021 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2021 14:10

Detail zákazky Z20219532

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2021 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2021 14:10

Základné údaje

Z20219532

OF-233961

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5754579

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

44020091

MB SERVIS, s.r.o.

Kostolecká 1242/19A, Moravany and Váhom, 92221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Snehová radlica - 5ks

snehová radlica

  • 43313100-1 - Snehové pluhy
  • 34921000-9 - Zariadenia na údržbu ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Snehová segmentová radlica na posypové vozidlo - 5 ks
Funkcia
Čelne nesená snehová segmentová radlica na posypové vozidlo slúžiaca na odhŕňanie  snehu na cestách v správe verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Segmentová radlica ks 5
Počet segmentov ks 4
Výška segmentov pre pracovnú výšku mm 1000
Váha pluhu kg 1200
Vyrovnávací systém umožňujúci prejdenie prekážky s výškou 200 mm na segmentoch ks 3
Bočný náklon pluhu ° 14
Prepravná poloha vo výške od úrovne terénu pri zaťaženom nosiči mm 300
Konštrukcia nepresahujúca v prepravnej polohe ľavý obrys nosiča mm 200
Konštrukcia nepresahujúca v prepravnej polohe pravý obrys nosiča mm 800
Spodné záberové brity hrúbky mm 20
Spodné záberové brity výšky mm 200
Okrajové osvetlenie V 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podmienky uchytenia radlice na vozidlo Tatra 815: Rýchloupínacia kovová doska, stará norma ČSN 2x a STN EN 15432 -F1 2x
Podmienky uchytenia radlice na Mercedes Arocs: Rýchloupínacia kovová doska STN EN 15432 -F1
Vyhotovenie, parametre a funkcie radlice :
Prevedenie Riešenie pozostávajúce min. zo 4 samostatných segmentov uložených na výkyvnom systéme pre prekonanie prekážok.
Upevnenie na upínacej doske So zabezpečením pracovných resp. prepravných polôh pomocou hydraulického systému nosiča s pripojením rýchlospojkami
Upínacie a zdvíhacie zariadenie Umožňujúce nastaviť pracovnú "plávajúcu" polohu (nastavenie možné realizovať vertikálne nastaviteľnými pojazdovými kolieskami) a "prepravnú" polohu.
Aretácia nastavenej "prepravnej" polohy áno
Pripojenie a uchytenie na nosič Čelnou rýchloupínacou kovovou doskou EN 15432 F1 konštrukčná šírka umožňujúca zhrňovať sneh v pracovnej šírke 2600 -3200 mm pri rozsahu nastavenia uhla záberu voči rovine kolmej na pozdĺžnu os podvozku min. ±30°. áno
Hydraulické natáčanie Vľavo a vpravo s dvojsmernými hydraulickými valcami v zosilnenej konštrukcii.
Hydraulická inštalácia S rýchlymi hydraulickými spojkami v štandarde DN 10-ISO 7241-1A
Bočné rámy na segmentoch Vymeniteľné.
Upínacia doska EN 15432 F1 a ČSN
Poistný bezpečnostný ventil proti bočnému nárazu áno
Oporné kolieska radlice Výškovo nastaviteľné, tvrdené rozmeru min 4x8 vybavené blatníkom.
Konštrukčné zabránenie úniku zhrňovaného snehu cez hornú hranu radlice na čelnú plochu vozidla doplnené o prekrytie (tzv. pružnú kapotáž) áno
Spodné záberové brity Vyhotovené z kvalitného pružného oteruvzdorného materiálu HARDOX 400, možnosť nahradenia v budúcnosti gumovými alebo kovovými zrezávacími britmi.
Okrajové osvetlenie (označenie maximálnych rozmerov) radlice V zmysle platných noriem s odpružením eliminujúcim otrasy a jeho poškodzovanie, LED svetlami.
Farba RAL 2011
Bezpečnostné šrafovanie okrajových častí V zmysle všeobecne platných právnych predpisov a noriem v kombinácii "biela a červená" s doplnením odrazovými sklami a odrazovými doskami zvláštneho určenia.
Odkladacie stojany Umožňujúce uloženie, montáž resp. demontáž jednomužnou obsluhou bez použitia ďalších zdvíhacích zariadení.
Núdzové prestavenie aj v prípade poruchy áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Objednávateľ požaduje dodanie radlíc s požadovanými vlastnosťami, nepoužité s príslušnou dokumentáciou v zmysle článku Zmluvné podmienky, čas/lehota plnenia zmluvy.
3. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. nasledujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné fokumenty:
a) dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom, rozpis tovaru
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru.
4. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 3 a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 3 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručený presný ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky.
6. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
7. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
8. Počas záručnej doby 24 mesiacov je dodávateľom garantovaný bezplatný servis a oprava alebo výmena chybných dielov. Záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je predmet zmluvy v oprave alebo , kým dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka
9. Záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je predmet zmluvy v oprave alebo, kým dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.
10. Dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu do 48 hodín od jeho nahlásenia / mimo dni pracovného pokoja.
11. Miesto zabezpečenia záručného a pozáručného servisu požaduje objednávateľ na území Prešovského kraja resp. v sídle objednávateľa
12. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať.
13. Objednávateľ požaduje jednotnú jednotkovú hodinovú sadzbu pre všetky typy servisných prác mimozáručného a pozáručného servisu počas 24 mesiacov
14. Miestom dodania posypových zariadení a radlíc sú sídla objednávateľa v mestách: Bardejov, Humenné, Poprad, Prešov, Stará Ľubovňa.
15. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú a prevádzkovú dokumentáciu. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
16. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
17. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená.
18. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať.
19. Dodávateľ poskytne objednávateľovi zaškolenie obsluhy stroja. Školenie v počte min. 2 osôb je zahrnuté v cene zákazky.
20. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
21. Dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa.
22. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre každú oblasť objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu a v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku.
23. Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je povinný bezodkladne ju vrátiť predávajúcemu na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami.
24. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi .
25. Dodávateľ, ktorý spĺňa definičné znaky partnera verejného sektora a na ktorého sa nevzťahujú výnimky zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, má povinnosť zapísať sa do Registra partnerov verejného sektora.
26.Zistenie nesúladu alebo porušenie povinností, vyplývajúcich podľa bodu 25 sa považujú za podstatné porušenie zmluvných povinností, s možnosťou uplatnenia zmluvných sankcií a/alebo uplatnením ustanovení o okamžitom odstúpení od Zmluvy
27. V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi, ktoré však musia dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované.
28. Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zák.č. 106/2018 Z.z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Počet segmentov ks 4
Navrhnutá hodnota počet segmentov ks 2

technické parametre výrobku obmedzujú iných dodávateľov ktorý dokážu ponúknuť tiež kvalitné prevedenie v rovnakých ak nie aj v lepších kvalitatívnych vlastnostiach

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Váha pluhu kg 1200
Navrhnutá hodnota váha pluhu kg 1300

technické parametre výrobku obmedzujú iných dodávateľov ktorý dokážu ponúknuť tiež kvalitné prevedenie v rovnakých ak nie aj v lepších kvalitatívnych vlastnostiach

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Vyrovnávací systém umožňujúci prejdenie prekážky s výškou 200 mm na segmentoch ks 3
Navrhnutá hodnota Vyrovnávací systém umožňujúci prejdenie prekážky s výškou 200 mm na segmentoch ks 2

technické parametre sú priamo zamerané na jednotlivého výrobcu pri tom dokážeme dodať kvalitatívne a technické vlastnosti aj iným výrobcom

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Bočný náklon pluhu ° 14
Navrhnutá hodnota Bočný náklon pluhu ° 8

technické parametre sú zamerané na jedného výrobcu a diskriminujú ostatných výrobcov ktorý vedia splniť technické a kvalitatívne vlastnosti

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Spodné záberové brity hrúbky mm 20
Navrhnutá hodnota Spodné záberové brity hrúbky mm 20

úprava technických vlastností pre jedného výrobcu

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Prevedenie Riešenie pozostávajúce min. zo 4 samostatných segmentov uložených na výkyvnom systéme pre prekonanie prekážok.
Navrhnutá hodnota Prevedenie 2

úprava po zadaní rozporu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jesenná 14, Prešov; Mierová 5139, Humenné; Štefánikova 789, Bardejov; Kukučínova 20, Poprad; Levočská 25, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

25.05.2021 07:00 — 15.12.2021 15:50

5,00 kus

63 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.05.2021 08:02

19.05.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.05.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 312
 45
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.05.2021 09:01 - Vstupná ponuka 63 000,00 € Cena s DPH
19.05.2021 12:30 - Najvýhodnejšia ponuka 62 899,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS