• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 12:13
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2021 10:50

Detail zákazky Z20219528

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 12:13
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2021 10:50

Základné údaje

Z20219528

OF-233576

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5756877

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

50629212

AGROPARK LIPTOV, s.r.o.

Priemyselná 4527/36, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prídavné zariadenie za traktor (sypanie a radlica) - 3 ks

snehová radlica

  • 43313100-1 - Snehové pluhy
  • 34921000-9 - Zariadenia na údržbu ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Posypové zariadenie (inertný a chemický materiál) na zadné trojbodové uchytenie traktora
Funkcia
Posypové zariadenie na traktorový zadný nosič zn. ZETOR / KUBOTA slúžiace na posyp chemického a inertného materiálu pri zimnej údržbe ciest v správe verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Posypové zariadenie ks 3
Hmotnosť nadstavby kg 700
Objem korby m³ 1
Dávkovanie g/m² 20 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podmienky uchytenia posypového zariadenia na traktorový nosič Zetor: ZETOR s výkonom motora od 85 do 95 kW a výkonom hydr. čerp. prac. okruhu 70 l/min pri 200 bar s upínacou doskou typu: DIN
Podmienky uchytenia posypového zariadenia na traktorový nosič KUBOTA: KUBOTA s výkonom motora od 92,5 kW a výkonom hydr. čerp. prac. okruhu 82,5 l/min s upínacou doskou typu: DIN
Vyhotovenie, parametre a funkcie posypového zariadenia :
Pohon hydraulický
Podávanie materiálu skrutkovica
Ovládanie ovládací panel v kabíne – plynulá regulácia
Šírka rozmetania 2 – 6 m
Rozmetadlo - disk nerez
Ochranná mreža pri násype nakladacie sito
Ochranná plachta krycia deka PVC
Sada odstavných nôh áno
 2. Snehová segmentová radlica - 3 ks
Funkcia
Snehová segmentová radlica na Traktor zn. ZETOR KUBOTA/KUBOTA slúžiaca na odhŕňanie snehu na cestách v správe verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Segmentová radlica ks 3
Šírka záberu mm 2700
Celková šírka radlice mm 2800
Výška radlice mm 600
Naklápanie naľavo a napravo ° 32
váha pluhu kg 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podmienky uchytenia radlice na traktorový nosič Zetor: ZETOR KUBOTA  s výkonom motora od 85 do 95 kW a výkonom hydr. čerp. prac. okruhu 70 l/min pri 200 bar s upínacou doskou typu: DIN
Podmienky uchytenia radlice na traktorový nosič KUBOTA: KUBOTA  s výkonom motora od 92,5 kW a výkonom hydr. čerp. prac. okruhu 82,5 l/min s upínacou doskou typu: DIN
Vyhotovenie, parametre a funkcie radlice :
Prevedenie 3 - 4 segmenty (resp. výklopné nože)
Farba RAL 2011
Hydraulické zdvíhacie a naklápacie zariadenie áno
Kompatibilita s prednou upínacou doskou podľa DIN 76060 áno
Oddelený hydraulický obvod na nosiči radlice s rýchlospojkami áno
Oceľové brity áno
Ovládanie hydraulického okruhu z kabíny vodiča áno
Bočné výstražné osvetlenie radlice áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Objednávateľ požaduje dodanie radlíc a posypových zariadení s požadovanými vlastnosťami, nepoužité s príslušnou dokumentáciou v zmysle článku Zmluvné podmienky, čas/lehota plnenia zmluvy.
3. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. nasledujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné fokumenty:
a) dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom, rozpis tovaru
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru.
4. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 3 a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 3 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručený presný ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky.
6. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
7. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
8. Počas záručnej doby 24 mesiacov je dodávateľom garantovaný bezplatný servis a oprava alebo výmena chybných dielov. Záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je predmet zmluvy v oprave alebo , kým dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka
9. Záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je predmet zmluvy v oprave alebo, kým dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.
10. Dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu do 48 hodín od jeho nahlásenia / mimo dni pracovného pokoja.
11. Miesto zabezpečenia záručného a pozáručného servisu požaduje objednávateľ na území Prešovského kraja resp. v sídle objednávateľa
12. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať.
13. Objednávateľ požaduje jednotnú jednotkovú hodinovú sadzbu pre všetky typy servisných prác mimozáručného a pozáručného servisu počas 24 mesiacov
14. Miestom dodania posypových zariadení a radlíc sú sídla objednávateľa v mestách: Bardejov, Humenné, Prešov.
15. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a sprevádzkovanie dodaného tovaru na traktorový nosič. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú a prevádzkovú dokumentáciu. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
16. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
17. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená.
18. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať.
19. Dodávateľ poskytne objednávateľovi zaškolenie obsluhy stroja. Školenie v počte min. 2 osôb je zahrnuté v cene zákazky.
20. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
21. Dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa.
22. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre každú oblasť objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu a v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku.
23. Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je povinný bezodkladne ju vrátiť predávajúcemu na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami.
24. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi .
25. Dodávateľ, ktorý spĺňa definičné znaky partnera verejného sektora a na ktorého sa nevzťahujú výnimky zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, má povinnosť zapísať sa do Registra partnerov verejného sektora.
26.Zistenie nesúladu alebo porušenie povinností, vyplývajúcich podľa bodu 25 sa považujú za podstatné porušenie zmluvných povinností, s možnosťou uplatnenia zmluvných sankcií a/alebo uplatnením ustanovení o okamžitom odstúpení od Zmluvy
27. V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi, ktoré však musia dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované.
28. Prídavné zariadenie musí byť dodané vrátane prípadných dielov nutných k prevádzke na nosiči: DIN upínacia doska a montážne prvky
29. Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zák.č. 106/2018 Z.z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke.
30. Súčasťou predmetu dodávky je tiež odovzdanie všetkých príslušných dokladov, oprávnení a dokladov nutných k prevádzkovaniu prídavných zariadení nadstavby a radlice na verejných komunikáciách ako sú: technický preukaz, návod na obsluhu, prehlásenie o zhode.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Hmotnosť nadstavby kg 700
Navrhnutá hodnota Hmotnosť nadstavby kg 750

Technické parametre sú zamerané na jedného výrobcu a diskriminujú druhých výrobcov pričom vieme splniť kvalitatívne a technické vlastnosti na rovnakej úrovni

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Šírka záberu mm 2700
Navrhnutá hodnota Šírka záberu mm 2550

Technické parametre sú zamerané na jedného výrobcu a diskriminujú druhých výrobcov pričom vieme splniť kvalitatívne a technické vlastnosti na rovnakej úrovni

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Naklápanie naľavo a napravo ° 32
Navrhnutá hodnota Naklápanie naľavo a napravo ° 30

Technické parametre sú zamerané na jedného výrobcu a diskriminujú druhých výrobcov pričom vieme splniť kvalitatívne a technické vlastnosti na rovnakej úrovni

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jesenná 14, Prešov; Mierová 5139, Humenné; Štefánikova 789, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

26.05.2021 07:00 — 26.07.2021 15:00

3,00 kus

39 675,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.05.2021 12:13

20.05.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.05.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 312
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.05.2021 13:14 - Vstupná ponuka 39 674,40 € Cena s DPH
20.05.2021 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka 39 660,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS