• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2021 12:17
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2021 12:10
  •    Zrušenie zákazky
    19.05.2021 12:13

Detail zákazky Z20219520

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2021 12:17
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2021 12:10
  •    Zrušenie zákazky
    19.05.2021 12:13

Základné údaje

Z20219520

OF-235385

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školenie vodičov podľa ADR

Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1, Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu cisternách, AOP Vodiči ADR na triedu 1, AOP Vodiči ADR na cesterny

  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školenie vodičov podľa ADR
Funkcia
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1
Rozšírenie základného školenie ADR o triedu 1
Rozšírenie základného školenie ADR o cisterny
Obnovovacie školenie ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 - aktualizácia osvedčenia
Obnovovacie školenie ADR - základné, trieda 1, cisterny - aktualizácia osvedčenia
Obnovovacie školenie ADR rozšírené o triedu 1 a o cisterny - aktualizácia osvedčenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1 osoba 17
Rozšírenie základného školenie ADR o triedu 1 osoba 1
Rozšírenie základného školenie ADR o cisterny osoba 2
Obnovovacie školenie ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 - aktualizácia osvedčenia osoba 8
Obnovovacie školenie ADR - základné, trieda 1, cisterny - aktualizácia osvedčenia osoba 1
Obnovovacie školenie ADR rozšírené o triedu 1 a o cisterny - aktualizácia osvedčenia osoba 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia Áno
Výpis z registra partnerov verejného sektora Áno
Zapísanie v zozname konečných užívateľov na Úrade pre verejné obstarávanie SR Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania a výpis z registra partnerov verejného sektorav zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom.
Počet účastníkov školenia a termíny školenia od doby uzatvorenia zmluvy v EKS bude spresňovaný objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb, a to písomnou objednávkou spresnenou e-mailom s dodávateľom.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu školenia za jedného účastníka bez DPH a s DPH
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom v písomnej objednávke
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Požaduje sa aby faktúry boli doručené na adresu, ktorú objednávateľ e-mailom oznámi dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti.
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie školenia. Zadávanie objednávok na konkrétne školenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie školenia v predpokladanom množstve, resp. akomkoľvek množstve.
Školenie vodičov podľa ADR a AOP vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 10. 12. 2021

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

01.06.2021 12:12 — 10.12.2021 12:12

1,00 osoba

6 721,88

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.05.2021 12:17

19.05.2021 12:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.05.2021 12:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 237
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS