• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2021 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2021 15:50

Detail zákazky Z20219506

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2021 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2021 15:50

Základné údaje

Z20219506

OF-206006

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5756981

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spotrebný materiál do tlačiarne

toner, tonerové náplne,

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30192113-6 - Atramentové náplne
  • 30192320-0 - Pásky do tlačiarní
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný materiál do tlačiarne
Funkcia
tlač, fotokopírovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lexmark 75B20K0 ks 1
Lexmark 75B20Y0 ks 1
Lexmark 75B20C0 ks 1
Lexmark 75B20M0 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Životnosť 13 000 strán A4.
2. 3. 4. Životnosť 10 000 strán A4.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v elektronických objednávkach.
Dodávka tovaru vrátane vyloženia na mieste plnenia.
Dodanie tovaru požadujeme oznámiť zo strany dodávateľa minimálne jeden deň pred dodaním.
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod.
Záruka 24 mesiacov.
Dodacia lehota do 2 pracovných dní odo dňa doručenia elektronickej objednávky.
V prípade, že dodávateľ nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru, ak omeškanie je dlhšie ako 10 pracovných dní.
Dodávateľ predloží elektronicky do 24 hod. od uzavretia zmluvy podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové  označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH.
Do 2 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží výpis z obchodného registra, resp. živnostenský list, ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávanie tohto tovaru.
Za prípadné škody na tlačiarňach spôsobené používaním renovovaných kaziet dodaných dodávateľom zodpovedá dodávateľ.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vyhotovený objednávkový formulár.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne tonery) z miesta určenia objednávateľa. Prázdne tonerové kazety bude dodávateľ osobne preberať od objednávateľa pri každej dodávke tonerov.
Tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Kupujúci je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, kupujúci neprevezme tovar a predávajúci je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom kupujúcim.
Tonery musia spĺňat výťažnosť pri 5% pokrytí tak ako je uvedené v technickej špecifikácii.
Kupujúci bude priebežne monitorovať počet vytlačených strán na jeden toner.
V prípade, že tonery nebudú spĺňať predpísanú výťažnosť, objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu.
Omeškanie predávajúceho s riadnym dodaním tovaru je dôvodom na odstúpenie od zmluvy. Pre odstúpenie od zmluvy platia   ustanovenia §344 a násl. Obchodného zákonníka.
Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou aj bez udania dôvodu v 1-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
Predávajúci sa zaväzuje vadné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou vadného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade.
Predávajúci sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v najkratšom možnom čase po obdržaní reklamácie. V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu, počas ktorej nebol predmet zmluvy schopný riadneho užívania.
Každá dodávka tovaru bude fakturovaná samostatne. Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Dodávanie predmetu zmluvy počas trvania zmluvy bude závisieť od priebežných potrieb objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa.
V prípade, že budú objednané nižšie množstvá MJ ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácii predmetu zákazky tejto zmluvy.
Zmluvná strana v pozícii veriteľa nie je oprávnená akokoľvek postúpiť pohľadávku voči druhej zmluvnej strane v pozícii dlžníka bez predchádzajúceho súhlasu zmluvnej strany v pozícii dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa ust. §39 Občianskeho zákonníka neplatný.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje,
pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu EKS spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

6

60,00 ks

10 330,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.05.2021 14:54

20.05.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.05.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 385
 15
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.05.2021 13:33 - Vstupná ponuka 10 330,00 € Cena bez DPH
20.05.2021 14:17 - Najvýhodnejšia ponuka 10 325,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS