• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2021 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2021 13:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2021 13:25

Detail zákazky Z20219505

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2021 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2021 13:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2021 13:25

Základné údaje

Z20219505

OF-235387

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5761980

Objednávateľ

00691674

Domov sociálnych služieb v Giraltovciach

Kukorelliho 17, Giraltovce, 08701, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistička potrubia

Čistička potrubia, špirálové čističky

  • 42652000-1 - Ručné elektromechanické nástroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistička potrubia Rothemberger R 750 komplet set  32mm alebo ekvivalent
Funkcia
Čistenie potrubia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čistička potrubia R 750 sada 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
priemer kanalizácie: Ø 20 – 200 mm
priame pripojenie: Ø 22 a 32mm špirály
pripojenie cez adaptér Ø 16mm špirály
výkon motora: 1 400 W príkon
napájanie: 230 V / 50 Hz
otáčky: 467 ot/min, pravé/ľavé
hmotnosť: 33,5 kg
maximálna pracovná dĺžka : 80m s 32mm špirálou
obsah sady : čistička R750, vodiaca hadica, kôš na špirály 32mm, 5 ks štandardné špirály Ø32mm, priamy vrták Ø32mm, lievikový vrták Ø 32mm, lopatkový vrták Ø32/65mm,, kľúč na špirály 22/32 mm,kôš na špirály 22 mm,
obsah sady : spätný hákový vrták 32mm, pílová rezacia hlava 32/65mm,  PVC kufrík, pracovná rukavica ľavá, ROWONAL konzervačný sprej
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie špecifikácie.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kukorelliho 17, Giraltovce, Svidník, Prešovský, Slovenská republika

01.06.2021 10:37 — 30.06.2021 10:37

1,00 ks

4 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.05.2021 10:39

21.05.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.05.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 205
 109
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.05.2021 13:09 - Vstupná ponuka 4 699,99 € Cena s DPH
20.05.2021 10:26 - Najvýhodnejšia ponuka 4 668,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS