• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2021 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    14.05.2021 14:55
  •    Ukončenie zákazky
    14.05.2021 15:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.05.2021 15:45

Detail zákazky Z20219417

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2021 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    14.05.2021 14:55
  •    Ukončenie zákazky
    14.05.2021 15:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.05.2021 15:45

Základné údaje

Z20219417

OF-233031

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5746488

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

FN 115019 x

SANOVA Pharma GesmbH

Haidestraße 4, Wien, 1110, AUT

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Injektor k CT prístroju

injektor, dávkovač kontrastnej látky

  • 33124200-7 - Rádiodiagnostické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Injektor k CT prístroju
Funkcia
Špecifický kontrastný injektor pre intravenózne procedúry pri použití CT. Elektrický injektor minimalizujúci používanie kontrastnej látky pri stálom prietoku a objeme pre jednotlivé skeny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Špecifický kontrastný injektor ks 1
1.1 Prietok s kontrastnou látkou ml/s 0,1 10
1.2 Prietok s kontrastnou látkou nastaviteľný po ml/s 0,1
1.3 Maximálny tlak v systéme bar 17
1.4 Maximálny objem aplikovanej látky na pacienta ml 400
1.5 Maximálny objem zásobníkov KL ml 2x500
1.6 Maximálny objem zásobníka NaCl ml 2000
1.7 Monitoring vzduchu ultrasonickými senzormi počet 5
1.8 Monitoring tlaku piezoelektrickými senzormi počet 2
1.9 TFT dotyková obrazovka palec 12
1.10 Maximálny počet bolusov počet 40
1.11 Maximálny počet programov aplikácie na uloženie počet 100
1.12 Odpočet času od konca aplikácie KL s 0 999
1.13 Stopky, pred a po každom cykle s 0 999
1.14 Opozdený štart s 0 999
1.15 Hmotnosť prístroja kg 79
1.16 Dĺžka prevádzky na batérie hod 8
1.17 Nádoba na odpad ks 1
1.18 Tyč na média pre plastové fľaše a vaky ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prenos média zabezpečuje peristaltické čerpadlo
Injektor obsahuje grafický display s klávesnicou
Terminál s farebnou TFT dotykovou obrazovkou
Prenos dát: cez USB port
Prenos dát injektor -terminál: Bluetooth, výkonnostná trieda 1 / optický kábel
Predplnenie NaCl alebo KL
Keep vein open funkcia: 3ml/min každých 20s 1ml
Krivka tlaku: zobrazenie aktuálneho tlaku pri aplikácií KL
Tandem kontrastné látky - paralelná práca s dvoma rôznymi kontrastnými látkami
Niekoľkonásobná aplikácia KL u jedného pacienta
Nahrievanie kontrastnej látky
Elektrické napájanie: napájací kábel, batéria
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia, uvedenia do prevádzky, zaškolenia personálu a odovzdanie užívateľského manuálu v slovenskom alebo českom jazyku.
3. Aplikačné školenie v počte minimálne 8 hodín.
4. Minimálne 2 ročná záruka na kompletné vybavenie.
5. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, zaučením obsluhujúceho personálu a podpísaním preberacieho protokolu.
6. Zariadenie má byť nové, nepoužívané a nerepasované.
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
8. Dodávateľ deklaruje, že predmet zákazky spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
9. Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
10. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
11. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
12. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
13. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie)
14. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia
15. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
16. Požaduje sa, aby bol servis vykonávaný autorizovanými servisnými technikmi výrobcu, alebo výrobcom vyškolenými technikmi s autorizáciou na servisnú činnosť, pri komunikácia servisného technika v úradnom jazyku objednávateľa, prípadne v českom jazyku.
17. Dodávateľ je povinný zabezpečiť servisného technika na telefón v pracovných dňoch od 8,00 hod. do 17,00 hod. Komunikácia servisného technika je požadovaná v úradnom jazyku objednávateľa, prípadne v českom jazyku.
18. Požaduje sa dostupnosť technickej podpory prístroja deklarovanú výrobcom od dátumu predaja na obdobie minimálne 5 rokov.
19. Dodávateľ je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu: najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servisnú opravu. Pri nedodržaní tejto povinnosti je dodávateľ povinný zabezpečiť zapožičanie iného prístroja s porovnateľnými technickými parametrami. Nástup servisného technika: max. do 24 hodín od nahlásenia poruchy. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času vady, typu prístroja a popisu vady.
20. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
21. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

21.05.2021 07:00 — 30.06.2021 15:00

1,00 celok

24 570,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.05.2021 14:54

14.05.2021 14:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.05.2021 15:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 354
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.05.2021 07:27 - Vstupná ponuka 24 570,00 € Cena bez DPH
14.05.2021 13:22 - Najvýhodnejšia ponuka 24 569,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS