• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2021 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2021 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2021 14:55

Detail zákazky Z20219402

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2021 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2021 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2021 14:55

Základné údaje

Z20219402

OF-233523

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5754519

Objednávateľ

31753604

Štátny geologický ústav Dionýza Štúra

Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK

Dodávateľ

36224278

YMS, a.s.

Hornopotočná 1, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servisná podpora, maintenance a rozvoj IS Digitálny archív

servisná podpora, maintenance, rozvoj IS, Digitálny archív

  • 72222300-0 - Služby informačných technológií
  • 72267100-0 - Údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servisná podpora, maintenance a rozvoj IS Digitálny archív
Funkcia
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb servisnej podpory, technickej podpory a maintenance IS Digitálny archív za účelom udržania a prípadného rozvoja jeho funkčnosti. Informačný systém Digitálny archív používa viaceré technológie. Podľa požiadavky na zabezpečenie servisnej podpory a maintenance sú rozdelené do 2 skupín.
Do prvej skupiny patria systémy a technológie, ktorých servisnú podporu, maintenance a funkčné prepojenie na technológie uvedené v druhej skupine požaduje objednávateľ od dodávateľa. Patrí sem: • IBM Content Manager v8.5 • IBM Content Navigator v2.0 • IBM Content Analytics v3.5 • Modulárny digitalizačný systém Sirius • yAgenda
Do druhej skupiny patria technológie používané v IS Digitálny archív, ktorých servisná podpora a maintenance nie je predmetom zákazky a bude v plnom rozsahu zabezpečovaná vlastnými kapacitami objednávateľa: • Jasper Reports • Apache Camel • IIP Image • ESRI ArcGIS server API • Jv Dj • Oracle databáza 11.2.0.4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Vykonávanie a zabezpečovanie služieb typu servisná podpora a maintenance technológií počas platnosti zmluvy mesiac 18
2. Vykonávanie a zabezpečovanie rozvoja systému počas platnosti zmluvy človekohodina 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Vykonávanie a zabezpečovanie služieb typu servisná podpora a maintenance technológií počas platnosti zmluvy 1. Vykonávanie a zabezpečovanie služieb servisnej podpory a maintenance IS Digitálny archív na obdobie platnosti zmluvy (18 mesiacov) v nasledovnom rozsahu:
a. Sprístupnenie Helpdesk-u pre nahlasovanie a evidenciu všetkých vád Digitálneho archívu.
b. Poskytovanie servisnej podpory Digitálneho archívu odbornými zamestnancami počas pracovných dní. V prípade vzniku vád SW aplikácie budú služby servisnej podpory SW aplikácie poskytované počas pracovných dní od pondelka do piatka, 8 hodín denne, v čase od 8:00 do 16:00 hod. v Slovenskej republike.
c. Pri odstraňovaní hlásených vád sa požaduje dodržiavať nasledovné časy plnenia: Vzniknuté vady budú nahlasované primárne prostredníctvom HelpDesku dodávateľa resp. v prípade nefunkčnosti helpdesku, na základe telefonického a následného e-mailového nahlásenia vady.
. Hlásenia, ktoré prídu do HelpDesk po 16,00 hod, budú chápané ako by sa objavili na začiatku nasledujúceho pracovného dňa.
• Vada kategórie A (IS nie je použiteľný vo svojich základných funkciách, alebo sa vyskytuje kritická funkčná vada znemožňujúca jeho činnosť a zakladajúca možnosť vzniku škody). Požadovaná doba odozvy 1 pracovný deň. Požadované odstránenie 3 pracovné dni.
• Vada kategórie B (funkčnosť IS je vo svojich funkciách znížená tak, že tento stav obmedzuje alebo ohrozuje bežnú prevádzku). Požadovaná doba odozvy 2 pracovné dni. Požadované odstránenie 5 pracovných dní.
• Vada kategórie C (ostatné drobné vady IS, ktoré nespadajú do kategórie vád A a B). Požadovaná doba odozvy 3 pracovné dni. Požadované odstránenie 10 pracovných dní.
d. Telefonické poradenstvo poskytované počas pracovných dní, v čase od 8.00 do 16.00 hod, ktoré zahŕňa: Konzultácie pri riešení incidentov a problémov IS, identifikáciu a hľadanie riešenia pri odstraňovaní vád.
. Poradenstvo v otázkach, ktoré sa môžu vyskytovať pri používaní IS, ktoré nie je možné vyriešiť pomocou prevádzkovej dokumentácie.
e. Maintenance oprávňuje objednávateľa získať bez ďalších poplatkov najnovšie aktualizácie (update) a/alebo nové verzie jednotlivých technológií uvedených v skupine 2 (upgrade) v rozsahu zakúpenej licencie. Do 1 mesiaca od vydania a oficiálnej distribúcie počas platnosti zmluvy.
f. Upgrade Digitálneho archívu pri prechode na vyššie verzie webových prehliadačov. Do 6 mesiacov od uvoľnenia vyššej verzie. Minimálne pre prehliadače Edge, Mozilla, Firefox a Google Chrome.
g. Upgrade Digitálneho archívu vrátane administrátorskej podpory pri upgrade systému na novú verziu (podpora implementácie/testovacej prevádzky, technická dokumentácia, testovacie postupy). Do 6 mesiacov po uvoľnení vyššej verzie využívaného softvéru 3. strán.
h. Aktualizácia užívateľskej dokumentácie pri upgrade IS Digitálneho archívu. Do 1 mesiaca od ukončenia činnosti. Aktuálnu verziu dokumentácie poskytne objednávateľ.
i. Architektonické, systémové a užívateľské konzultácie k pripravovaným novým verziám (upgrade) IS. Do 1 mesiaca pred ich plánovaným nasadením.
j. Poradenstvo v otázkach, ktoré sa môžu vyskytnúť pri používaní/reinštalácií Digitálneho archívu, ktoré nie je možné vyriešiť pomocou užívateľskej alebo administrátorskej dokumentácie a nie sú zapríčinené chybou Digitálneho archívu. Priebežne počas platnosti zmluvy počas pracovných dní v týždni od pondelka do piatka v čase od 08.00 do 16.00 hod.
k. Priame telefonické konzultácie určených osôb Objednávateľa s personálom podpory Dodávateľa. Priebežne počas platnosti zmluvy počas pracovných dní v týždni od pondelka do piatka v čase od 08.00 do 16.00 hod.
l. Analýza a odstránenie havarijných stavov serverových pracovísk Digitálneho archívu a príslušných integračných rozhraní na spolupracujúce systémy Objednávateľa a odstraňovanie havarijných a nefunkčných stavov Digitálneho archívu, ktoré nie sú spôsobené chybou v programovom kóde (dátová nekonzistencia, spolupráca s operačnými/ databázovými systémami, integračnými platformami a pod.). Termín do 3 pracovných dní od odstránenia vady, ktorá vznikla na strane objednávateľa.
m. Zaškolenie na pracovisku Objednávateľa (on site) po zásahu podpory, reinštalácii Digitálneho archívu, alebo nutného operačného, databázového alebo iného systému. Do 3 dní od ukončenia činnosti.
n. Konverzia PSP balíkov do SIP balíkov a archivácia SIP balíkov na archivačné pásky. Termín 2x do roka, celkovo 3 krát počas platnosti zmluvy.
2. Vykonávanie a zabezpečovanie rozvoja systému počas platnosti zmluvy Služby technickej podpory a rozvoja IS na obdobie platnosti zmluvy (18 mesiacov) v maximálnom rozsahu 200 človekohodín.
. V rámci služieb rozvoja systému sa budú vykonávať úpravy a rozšírenia funkcionalít IS Digitálneho archívu, aktualizácia dátového modelu a naviazaných funkcií IS Digitálneho archívu.
. Súčasťou je aj podpora pri obnove a úprave dát podľa požiadaviek objednávateľa.
. Služby technickej podpory budú vykonávané len na základe zadania požiadavky objednávateľa na technickú podporu do HelpDesk dodávateľa.
. Odhadovaná časová náročnosť na realizáciu zadanej požiadavky objednávateľa bude s objednávateľom dopredu prerokovaná a schválená. E-mailová forma je postačujúca
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Súlad s legislatívou a európskymi štandardmi: Služby musia byť poskytované v súlade s výnosom MF SR o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy v aktuálnom znení.
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia predmetu zmluvy je sídlo objednávateľa. Služby, ktoré sú predmetom zmluvy môžu byť dodávateľom poskytované z miesta sídla/prevádzky dodávateľa, ak tomu nebráni povaha predmetných služieb.
Zmluva bude uzatvorená na dobu určitú s trvaním 18 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Lehoty poskytnutia služby sú uvedené pri technickej špecifikácii danej služby.
Objednávateľ zabezpečuje pravidelné zálohovanie IS, infraštruktúru pre produkčné aj testovacie prostredie IS, prístup dodávateľovi pre nasadzovanie nových verzií, záručných opráv, funkčných a bezpečnostných záplat IS Digitálny archív na testovacie a prevádzkové prostredie.
Dodávateľ nebude v omeškaní, ak jeho záväzok na plnenie/činnosti nemohol byť riadne a včas splnený z dôvodu, že mu objednávateľ riadne a včas neposkytol súčinnosť povinnú podľa týchto podmienok, alebo v dohodnutých podmienkach realizácie úprav alebo rozvoja IS, resp. riešenia incidentov.
Ak Dodávateľ spôsobí nefunkčnosť systému, je takýto stav automaticky klasifikovaný ako vada kategórie A.
Dodávateľ je povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výškach a v prípadoch uvedených v OPET v bodoch 13.1 a 13.2 a vo výškach a prípadoch uvedených v OPET.
Množstvo predmetu zmluvy pre položku 2 je predpokladané, určené na základe predchádzajúcej spotreby objednávateľa a môže byť objednávateľom počas platnosti zmluvy upravované podľa jeho aktuálnych potrieb tak, aby nebol prekročený maximálny rozsah pre položku 2 uvedený v tejto zmluve. V technickej špecifikácii je pre položku 2 uvedený maximálny predpokladaný rozsah danej položky (200 človekohodín) určený len na stanovenie Maximálnej výšky zdrojov (celkovej hodnoty zmluvy). Plnenie položky 2 predmetu zmluvy bude realizované na základe skutočných potrieb objednávateľa.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného poskytovania služby uvedenej v položke 2 predmetu zmluvy, počas obdobia platnosti zmluvy podľa potrieb objednávateľa, na základe priebežnej Čiastkovej výzvy na plnenie/objednávky v zmysle jednotkovej ceny uvedenej v podrobnom položkovitom rozpočte zmluvy pre položku 2 predmetu zmluvy.
Čiastková výzva na plnenie/objednávka služby uvedenej v položke 2 predmetu zmluvy bude objednávateľom e-mailom zaslaná dodávateľovi po prerokovaní a schválení odhadovanej časovej náročnosti na realizáciu požiadavky objednávateľa zadanej objednávateľom do HelpDesk dodávateľa. Objednávateľ požaduje od dodávateľa potvrdenie prijatia čiastkovej výzvy na plnenie/objednávky do 1 pracovného dňa (pondelok - piatok, mimo štátnych sviatkov) od jej obdržania dodávateľom.
Ceny jednotlivých položiek predmetu zmluvy uvedené v tejto zmluve budú zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy na miesto dodania, dopravných nákladov, prípadnej inštalácie, poplatkov, prípadne iných nákladov spojených s dodaním predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH.
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, návrh na plnenie predmetu zmluvy, faktúra a súpis vykonaných prác), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla zmluvy.
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ vyhlasuje, že dodávkou služieb položky 1 a položky 2 predmetu zmluvy v rozsahu a spôsobe uvedenom v príslušných funkčných a technických špecifikáciách nedôjde k porušeniu práv tretích osôb a že na základe tejto zmluvy dodaný predmet plnenia nemá právne vady.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Dodávateľ musí byť vzhľadom k predpokladanej hodnote zákazky zapísaný v registri partnerov verejného sektora v zmysle §11 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora alebo ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy.
Cena za poskytnutie služieb pre položku 1 predmetu zmluvy bude fakturovaná mesačne na základe jednotkovej ceny uvedenej v podrobnom položkovitom rozpočte zmluvy pre položku 1 predmetu zmluvy (mesačný poplatok). Dňom dodania služby pre položku 1 je posledný deň príslušného kalendárneho mesiaca, v ktorom bola služba poskytovaná.
V prípade, že zmluva nenadobudne účinnosť k prvému dňu kalendárneho mesiaca, cena za poskytovanie služieb pre položku 1 predmetu zmluvy za 1. kalendárny mesiac po nadobudnutí účinnosti zmluvy bude vo výške alikvotnej čiastky z mesačného poplatku zodpovedajúcej zostávajúcemu počtu dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy do ukončenia daného kalendárneho mesiaca.
Poskytnutie služieb pre položku 2 predmetu zmluvy bude dodávateľ preukazovať formou súpisu prác vykonaných podľa požiadaviek na základe samostatných objednávok objednávateľa. Cena za poskytnutie týchto služieb bude fakturovaná nad rámec mesačného poplatku za položku 1 predmetu zmluvy za daný kalendárny mesiac. Dňom dodania služby pre položku 2 predmetu zmluvy je podpísanie súpisu vykonaných prác zodpovednými zamestnancami za objednávateľa a dodávateľa.
Platby za plnenie položky 2 predmetu zmluvy sa budú uskutočňovať po čiastkovom protokolárnom dodaní predmetu zmluvy /po poskytnutí príslušného množstva služby objednávateľovi a to na základe dodávateľom vystavených faktúr doručených objednávateľovi na základe jednotkovej ceny uvedenej v podrobnom položkovitom rozpočte zmluvy pre položku 2 predmetu zmluvy, pričom súčasťou faktúry bude aj súpis vykonaných prác podpísaný oboma zmluvnými stranami. Predmetom fakturácie bude len skutočne poskytnuté množstvo a druh služby na základe čiastkovej výzvy na plnenie/objednávky objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu zmluvy (zadávanie požiadaviek a objednávok za objednávateľa a preberanie predmetu plnenia) do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy v súlade s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) platnými v čase uzatvorenia zmluvy.
V prípade, ak dôjde k nefunkčnosti systému, ktorá sa nedá odstrániť a ktorú nezavinil ani objednávateľ, ani dodávateľ a nebola predmetom zmluvy (napr. v prípade neopraviteľnej poruchy serverov) si objednávateľ vyhradzuje právo vypovedať zmluvu s 1 mesačnou výpovednou lehotou, ktorá začne plynúť nasledujúci mesiac po zaznamenaní predmetnej nefunkčnosti systému.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mlynská dolina 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.06.2021 08:00 — 30.11.2022 16:00

1,00 komplet

153 040,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.05.2021 13:40

19.05.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.05.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 455
 9
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.05.2021 08:41 - Vstupná ponuka 153 000,00 € Cena bez DPH
19.05.2021 12:15 - Najvýhodnejšia ponuka 152 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS