31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
36224278
YMS, a.s.
Hornopotočná 1, Trnava, 91701, SVK
Servisná podpora, maintenance a rozvoj IS Digitálny archív
servisná podpora, maintenance, rozvoj IS, Digitálny archív
Služba
1. Servisná podpora, maintenance a rozvoj IS Digitálny archív
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb servisnej podpory, technickej podpory a maintenance IS Digitálny archív za účelom udržania a prípadného rozvoja jeho funkčnosti. Informačný systém Digitálny archív používa viaceré technológie. Podľa požiadavky na zabezpečenie servisnej podpory a maintenance sú rozdelené do 2 skupín. |
Do prvej skupiny patria systémy a technológie, ktorých servisnú podporu, maintenance a funkčné prepojenie na technológie uvedené v druhej skupine požaduje objednávateľ od dodávateľa. Patrí sem: • IBM Content Manager v8.5 • IBM Content Navigator v2.0 • IBM Content Analytics v3.5 • Modulárny digitalizačný systém Sirius • yAgenda |
Do druhej skupiny patria technológie používané v IS Digitálny archív, ktorých servisná podpora a maintenance nie je predmetom zákazky a bude v plnom rozsahu zabezpečovaná vlastnými kapacitami objednávateľa: • Jasper Reports • Apache Camel • IIP Image • ESRI ArcGIS server API • Jv Dj • Oracle databáza 11.2.0.4 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Vykonávanie a zabezpečovanie služieb typu servisná podpora a maintenance technológií počas platnosti zmluvy | mesiac | 18 | ||
2. Vykonávanie a zabezpečovanie rozvoja systému počas platnosti zmluvy | človekohodina | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Vykonávanie a zabezpečovanie služieb typu servisná podpora a maintenance technológií počas platnosti zmluvy | 1. Vykonávanie a zabezpečovanie služieb servisnej podpory a maintenance IS Digitálny archív na obdobie platnosti zmluvy (18 mesiacov) v nasledovnom rozsahu: |
a. Sprístupnenie Helpdesk-u pre nahlasovanie a evidenciu všetkých vád Digitálneho archívu. | |
b. Poskytovanie servisnej podpory Digitálneho archívu odbornými zamestnancami počas pracovných dní. | V prípade vzniku vád SW aplikácie budú služby servisnej podpory SW aplikácie poskytované počas pracovných dní od pondelka do piatka, 8 hodín denne, v čase od 8:00 do 16:00 hod. v Slovenskej republike. |
c. Pri odstraňovaní hlásených vád sa požaduje dodržiavať nasledovné časy plnenia: | Vzniknuté vady budú nahlasované primárne prostredníctvom HelpDesku dodávateľa resp. v prípade nefunkčnosti helpdesku, na základe telefonického a následného e-mailového nahlásenia vady. |
. | Hlásenia, ktoré prídu do HelpDesk po 16,00 hod, budú chápané ako by sa objavili na začiatku nasledujúceho pracovného dňa. |
• Vada kategórie A (IS nie je použiteľný vo svojich základných funkciách, alebo sa vyskytuje kritická funkčná vada znemožňujúca jeho činnosť a zakladajúca možnosť vzniku škody). | Požadovaná doba odozvy 1 pracovný deň. Požadované odstránenie 3 pracovné dni. |
• Vada kategórie B (funkčnosť IS je vo svojich funkciách znížená tak, že tento stav obmedzuje alebo ohrozuje bežnú prevádzku). | Požadovaná doba odozvy 2 pracovné dni. Požadované odstránenie 5 pracovných dní. |
• Vada kategórie C (ostatné drobné vady IS, ktoré nespadajú do kategórie vád A a B). | Požadovaná doba odozvy 3 pracovné dni. Požadované odstránenie 10 pracovných dní. |
d. Telefonické poradenstvo poskytované počas pracovných dní, v čase od 8.00 do 16.00 hod, ktoré zahŕňa: | Konzultácie pri riešení incidentov a problémov IS, identifikáciu a hľadanie riešenia pri odstraňovaní vád. |
. | Poradenstvo v otázkach, ktoré sa môžu vyskytovať pri používaní IS, ktoré nie je možné vyriešiť pomocou prevádzkovej dokumentácie. |
e. Maintenance oprávňuje objednávateľa získať bez ďalších poplatkov najnovšie aktualizácie (update) a/alebo nové verzie jednotlivých technológií uvedených v skupine 2 (upgrade) v rozsahu zakúpenej licencie. | Do 1 mesiaca od vydania a oficiálnej distribúcie počas platnosti zmluvy. |
f. Upgrade Digitálneho archívu pri prechode na vyššie verzie webových prehliadačov. | Do 6 mesiacov od uvoľnenia vyššej verzie. Minimálne pre prehliadače Edge, Mozilla, Firefox a Google Chrome. |
g. Upgrade Digitálneho archívu vrátane administrátorskej podpory pri upgrade systému na novú verziu (podpora implementácie/testovacej prevádzky, technická dokumentácia, testovacie postupy). | Do 6 mesiacov po uvoľnení vyššej verzie využívaného softvéru 3. strán. |
h. Aktualizácia užívateľskej dokumentácie pri upgrade IS Digitálneho archívu. | Do 1 mesiaca od ukončenia činnosti. Aktuálnu verziu dokumentácie poskytne objednávateľ. |
i. Architektonické, systémové a užívateľské konzultácie k pripravovaným novým verziám (upgrade) IS. | Do 1 mesiaca pred ich plánovaným nasadením. |
j. Poradenstvo v otázkach, ktoré sa môžu vyskytnúť pri používaní/reinštalácií Digitálneho archívu, ktoré nie je možné vyriešiť pomocou užívateľskej alebo administrátorskej dokumentácie a nie sú zapríčinené chybou Digitálneho archívu. | Priebežne počas platnosti zmluvy počas pracovných dní v týždni od pondelka do piatka v čase od 08.00 do 16.00 hod. |
k. Priame telefonické konzultácie určených osôb Objednávateľa s personálom podpory Dodávateľa. | Priebežne počas platnosti zmluvy počas pracovných dní v týždni od pondelka do piatka v čase od 08.00 do 16.00 hod. |
l. Analýza a odstránenie havarijných stavov serverových pracovísk Digitálneho archívu a príslušných integračných rozhraní na spolupracujúce systémy Objednávateľa a odstraňovanie havarijných a nefunkčných stavov Digitálneho archívu, ktoré nie sú spôsobené chybou v programovom kóde (dátová nekonzistencia, spolupráca s operačnými/ databázovými systémami, integračnými platformami a pod.). | Termín do 3 pracovných dní od odstránenia vady, ktorá vznikla na strane objednávateľa. |
m. Zaškolenie na pracovisku Objednávateľa (on site) po zásahu podpory, reinštalácii Digitálneho archívu, alebo nutného operačného, databázového alebo iného systému. | Do 3 dní od ukončenia činnosti. |
n. Konverzia PSP balíkov do SIP balíkov a archivácia SIP balíkov na archivačné pásky. | Termín 2x do roka, celkovo 3 krát počas platnosti zmluvy. |
2. Vykonávanie a zabezpečovanie rozvoja systému počas platnosti zmluvy | Služby technickej podpory a rozvoja IS na obdobie platnosti zmluvy (18 mesiacov) v maximálnom rozsahu 200 človekohodín. |
. | V rámci služieb rozvoja systému sa budú vykonávať úpravy a rozšírenia funkcionalít IS Digitálneho archívu, aktualizácia dátového modelu a naviazaných funkcií IS Digitálneho archívu. |
. | Súčasťou je aj podpora pri obnove a úprave dát podľa požiadaviek objednávateľa. |
. | Služby technickej podpory budú vykonávané len na základe zadania požiadavky objednávateľa na technickú podporu do HelpDesk dodávateľa. |
. | Odhadovaná časová náročnosť na realizáciu zadanej požiadavky objednávateľa bude s objednávateľom dopredu prerokovaná a schválená. E-mailová forma je postačujúca |
Názov |
Súlad s legislatívou a európskymi štandardmi: Služby musia byť poskytované v súlade s výnosom MF SR o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy v aktuálnom znení. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia predmetu zmluvy je sídlo objednávateľa. Služby, ktoré sú predmetom zmluvy môžu byť dodávateľom poskytované z miesta sídla/prevádzky dodávateľa, ak tomu nebráni povaha predmetných služieb. |
Zmluva bude uzatvorená na dobu určitú s trvaním 18 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Lehoty poskytnutia služby sú uvedené pri technickej špecifikácii danej služby. |
Objednávateľ zabezpečuje pravidelné zálohovanie IS, infraštruktúru pre produkčné aj testovacie prostredie IS, prístup dodávateľovi pre nasadzovanie nových verzií, záručných opráv, funkčných a bezpečnostných záplat IS Digitálny archív na testovacie a prevádzkové prostredie. |
Dodávateľ nebude v omeškaní, ak jeho záväzok na plnenie/činnosti nemohol byť riadne a včas splnený z dôvodu, že mu objednávateľ riadne a včas neposkytol súčinnosť povinnú podľa týchto podmienok, alebo v dohodnutých podmienkach realizácie úprav alebo rozvoja IS, resp. riešenia incidentov. |
Ak Dodávateľ spôsobí nefunkčnosť systému, je takýto stav automaticky klasifikovaný ako vada kategórie A. |
Dodávateľ je povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výškach a v prípadoch uvedených v OPET v bodoch 13.1 a 13.2 a vo výškach a prípadoch uvedených v OPET. |
Množstvo predmetu zmluvy pre položku 2 je predpokladané, určené na základe predchádzajúcej spotreby objednávateľa a môže byť objednávateľom počas platnosti zmluvy upravované podľa jeho aktuálnych potrieb tak, aby nebol prekročený maximálny rozsah pre položku 2 uvedený v tejto zmluve. V technickej špecifikácii je pre položku 2 uvedený maximálny predpokladaný rozsah danej položky (200 človekohodín) určený len na stanovenie Maximálnej výšky zdrojov (celkovej hodnoty zmluvy). Plnenie položky 2 predmetu zmluvy bude realizované na základe skutočných potrieb objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného poskytovania služby uvedenej v položke 2 predmetu zmluvy, počas obdobia platnosti zmluvy podľa potrieb objednávateľa, na základe priebežnej Čiastkovej výzvy na plnenie/objednávky v zmysle jednotkovej ceny uvedenej v podrobnom položkovitom rozpočte zmluvy pre položku 2 predmetu zmluvy. |
Čiastková výzva na plnenie/objednávka služby uvedenej v položke 2 predmetu zmluvy bude objednávateľom e-mailom zaslaná dodávateľovi po prerokovaní a schválení odhadovanej časovej náročnosti na realizáciu požiadavky objednávateľa zadanej objednávateľom do HelpDesk dodávateľa. Objednávateľ požaduje od dodávateľa potvrdenie prijatia čiastkovej výzvy na plnenie/objednávky do 1 pracovného dňa (pondelok - piatok, mimo štátnych sviatkov) od jej obdržania dodávateľom. |
Ceny jednotlivých položiek predmetu zmluvy uvedené v tejto zmluve budú zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy na miesto dodania, dopravných nákladov, prípadnej inštalácie, poplatkov, prípadne iných nákladov spojených s dodaním predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. |
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, návrh na plnenie predmetu zmluvy, faktúra a súpis vykonaných prác), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla zmluvy. |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ vyhlasuje, že dodávkou služieb položky 1 a položky 2 predmetu zmluvy v rozsahu a spôsobe uvedenom v príslušných funkčných a technických špecifikáciách nedôjde k porušeniu práv tretích osôb a že na základe tejto zmluvy dodaný predmet plnenia nemá právne vady. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Dodávateľ musí byť vzhľadom k predpokladanej hodnote zákazky zapísaný v registri partnerov verejného sektora v zmysle §11 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora alebo ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy. |
Cena za poskytnutie služieb pre položku 1 predmetu zmluvy bude fakturovaná mesačne na základe jednotkovej ceny uvedenej v podrobnom položkovitom rozpočte zmluvy pre položku 1 predmetu zmluvy (mesačný poplatok). Dňom dodania služby pre položku 1 je posledný deň príslušného kalendárneho mesiaca, v ktorom bola služba poskytovaná. |
V prípade, že zmluva nenadobudne účinnosť k prvému dňu kalendárneho mesiaca, cena za poskytovanie služieb pre položku 1 predmetu zmluvy za 1. kalendárny mesiac po nadobudnutí účinnosti zmluvy bude vo výške alikvotnej čiastky z mesačného poplatku zodpovedajúcej zostávajúcemu počtu dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy do ukončenia daného kalendárneho mesiaca. |
Poskytnutie služieb pre položku 2 predmetu zmluvy bude dodávateľ preukazovať formou súpisu prác vykonaných podľa požiadaviek na základe samostatných objednávok objednávateľa. Cena za poskytnutie týchto služieb bude fakturovaná nad rámec mesačného poplatku za položku 1 predmetu zmluvy za daný kalendárny mesiac. Dňom dodania služby pre položku 2 predmetu zmluvy je podpísanie súpisu vykonaných prác zodpovednými zamestnancami za objednávateľa a dodávateľa. |
Platby za plnenie položky 2 predmetu zmluvy sa budú uskutočňovať po čiastkovom protokolárnom dodaní predmetu zmluvy /po poskytnutí príslušného množstva služby objednávateľovi a to na základe dodávateľom vystavených faktúr doručených objednávateľovi na základe jednotkovej ceny uvedenej v podrobnom položkovitom rozpočte zmluvy pre položku 2 predmetu zmluvy, pričom súčasťou faktúry bude aj súpis vykonaných prác podpísaný oboma zmluvnými stranami. Predmetom fakturácie bude len skutočne poskytnuté množstvo a druh služby na základe čiastkovej výzvy na plnenie/objednávky objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu zmluvy (zadávanie požiadaviek a objednávok za objednávateľa a preberanie predmetu plnenia) do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy v súlade s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) platnými v čase uzatvorenia zmluvy. |
V prípade, ak dôjde k nefunkčnosti systému, ktorá sa nedá odstrániť a ktorú nezavinil ani objednávateľ, ani dodávateľ a nebola predmetom zmluvy (napr. v prípade neopraviteľnej poruchy serverov) si objednávateľ vyhradzuje právo vypovedať zmluvu s 1 mesačnou výpovednou lehotou, ktorá začne plynúť nasledujúci mesiac po zaznamenaní predmetnej nefunkčnosti systému. |
Mlynská dolina 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.06.2021 08:00 — 30.11.2022 16:00
1,00 komplet
153 040,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.05.2021 13:40
19.05.2021 14:00
19.05.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.05.2021 08:41 - Vstupná ponuka | 153 000,00 | € | Cena bez DPH |
19.05.2021 12:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 152 999,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: