17314852
Štátny inštitút odborného vzdelávania
Bellova 54/A, Bratislava, 83763, SVK
43872930
iServices s. r. o.
Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK
Dodanie pokračovacej licencie antivírového a bezpečnostného softvéru
rozšírenie licencie, antivírusový softvér, ESET Endpoint Antivirus, ochrana počítačov
Tovar, Služba
1. Obnovenie licencie ESET Endpoint Protection Advanced
|
|
---|---|
Funkcia |
Pokračovacia licencia ESET Endpoint Protection Advanced v počte 100 ks s platnosťou na 2 roky pre stolové a prenosné počítače. |
Komplexná ochrana koncových zariadení |
Požadovaný exploit blocker a pokročilá kontrola pamäte |
Požadovaná vzdialená správa pomocou webovej konzoly remote administratora |
Licencia so zľavou, na ktorú majú nárok subjekty verejnej správy. |
Platnosť požadovaných licencií od 20.05.2021 do 19.05.2023. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obnovenie pokračujúcej licencie ESET Endpoint Protection Advanced v pošte 100 ks s platnosťou na 2 roky (do 20.05.2023) | licencia | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Produkty určené pre operačný systém: | Microsoft Windows |
Jazyk produktov a technická podpora: | slovenčina |
Minimálne požiadavky: | Antivírus a Antispyware, Podpora virtualizácie, Anti-Phishing, Webová kontrola, Obojsmerný firewall, Ochrana pred botnetmi, Antispam, Vzdialená správa |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho celkovej cene zákazky budú zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky ako sú: poskytnutie licencie, dodanie, plná implementácia, automatické aktualizácie, podpora, prevádzka, údržba a všetky ostatné náklady úzko súvisiace s výkonom predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky budú súčasťou konečnej ceny počas platnosti zmluvy. |
Zákazka musí byť realizovaná vrátane dopravy na miesto plnenia určené dodávateľom. |
Požaduje sa, aby antivírusový softvér dosahoval dlhodobú úspešnosť v nezávislých nesponzorovaných testoch medzinárodných testovacích organizácii AV-Comparatives a VIRUS BULLETIN, vrátane zamerania testov na nízku spotrebu systémových prostriedkov pri používaní ponúkaného antivírusového produktu a testov zameraných na detekciu „in-the-wild“ vírusov a negenerovanie falošných poplachov (false positives) pri skenovaní neinfikovaných súborov pre rôzne platformy operačných systémov. |
Objednávateľ trvá na dodaní originálnych produktov spoločnosti ESET, nakoľko si to vyžaduje predmet zákazky: musí sa zabezpečiť kompatibilita s existujúcimi technickými riešeniami a plnenie osobitných úloh objednávateľa. |
Podrobnosti dodania (napr. email na zaslanie licenčného kľúča) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa. |
OSOBITNÉ LICENČNÉ PODMIENKY |
Objednávateľ výslovne akceptuje štandardné licenčné podmienky dodávané s predmetom zákazky (ďalej len „osobitné licenčné podmienky“) a v súlade s bodom 6.5.6 OPET sa zaväzuje osobitné licenčné podmienky dodržiavať. |
Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ („EULA“), ktorú objednávateľ akceptuje pri inštalácii predmetu zákazky. |
V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť osobitné licenčné podmienky a EULA pred ustanoveniami zmluvy. |
V súlade s čl. VIII bod 8.2 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže dodávateľ zaslať tovar aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy. |
Pri rozšírení licencií produktov ESET musí mať dodávateľ v čase uzavretia zmluvy platný certifikát PARTNERA spoločnosti ESET (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť ESET) a požaduje sa zachovanie pôvodného mena a hesla (resp. licenčného kľúča) pre vernostnú licenciu a poskytnutie vernostnej zľavy. Dodávateľ musí byť autorizovaný distribútor licencií ESET. |
Požaduje sa poskytnutie vernostnej zľavy 20% pre subjekty verejnej správy. Objednávateľ je štátnou rozpočtovou organizáciou v rezorte školstva. |
Nedodržanie požiadaviek objednávateľa v „technickej špecifikácii“ predmetu zákazky a v „osobitných požiadavkách na plnenie“ zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Pri dodaní tovaru odovzdá dodávateľ objednávateľovi riadny dodací list s uvedením dodaného tovaru a objednávateľ zabezpečí písomné potvrdenie prevzatia objednávky v mieste dodania. |
Objednávateľ je povinný skontrolovať dodaný tovar podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo je tovar poškodený odmietne tovar prevziať a dodávateľovi nevzniká nárok na zaplatenie zmluvnej ceny. |
Úhrada za plnenie bude uskutočnená po dodaní tovaru na základe doručenej faktúry. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Zálohové platby ani platby vopred nebudú na základe dohody realizované. |
Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Faktúra bude predložená objednávateľovi vždy spolu s dodacím listom. Splatnosť vystavenej faktúry bude 30 kalendárnych dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodanie tovaru v požadovanej špecifikácii, kvalite a množstve sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy s možnosťou odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa. |
Vlastnícke právo k dodanému tovaru nadobúda objednávateľ momentom jeho prevzatia od dodávateľa. |
Lehota dodania tovaru je do 10 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
Objednávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie etických noriem v rámci realizácie verejného obstarávania a zabezpečiť uplatňovanie primeraných a účinných prostriedkov na zabránenie nezákonných korupčných praktík. Objednávateľ nesmie prijímať žiadne ponuky, dary, platby alebo výhody akéhokoľvek druhu, ktoré by sa vykladali alebo mohli by sa vykladať priamo alebo nepriamo ako nezákonné alebo korupčné praktiky, napr. nabádanie na zadanie zákazky alebo odmeny zaň alebo nabádanie na uzatvorenie zmluvy vo verejnom obstarávaní alebo odmeny zaň. |
Zmluva nadobúda platnosť momentom jej vzniku. |
Nedodržanie požiadaviek objednávateľa v „technickej špecifikácii“ predmetu zákazky a v „osobitných požiadavkách na plnenie“ zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Sofvérová podpora | sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie verzie, ktoré sú k dispozícii. |
Bellova 54/A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
20.05.2021 00:00 — 20.05.2022 00:00
100,00 licencií
2 110,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.05.2021 13:32
17.05.2021 10:00
17.05.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.05.2021 09:05 - Vstupná ponuka | 1 764,00 | € | Cena s DPH |
12.05.2021 09:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 764,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: