• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2021 12:53
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2021 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2021 10:25

Detail zákazky Z20219388

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2021 12:53
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2021 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2021 10:25

Základné údaje

Z20219388

OF-234854

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5749701

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44195591

Z + M servis a. s.

Martinčekova 17, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne s možnosťou faxu

Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne s možnosťou faxu

  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 30121200-5 - Zariadenia na fotokopírovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne s možnosťou faxu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne s možnosťou faxu kus 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát tlače A3
Technológia tlače laser
Formát papiera A6R-SRA3, Banner 305x1 219mm
Jazyky tlače PCL 6, PCL 5, PostScript 3 kompatibilný
Rozhranie USB 3.0, 10/100/1000BaseTX, USB host(4),
Pamäť min. 4 GB
HDD 32 GB SSD, možnosť rozšírenia 320GB + šifrovanie dát
Bezpečnosť zabezpečenie zariadenia proti spusteniu neautorizovaného firmvéru
Vstupná kapacita hlavného zásobníka / zásobníkov min. 2 150 listov
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) min. 150 listov
Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) 4+1
Výstupná kapacita zariadenia interný (zabudovaný do stroja) finišer na min. 500 listov s viacpolohovým zošívaním na min. 50 listov, zošívanie v rohoch, brožúra, kapacita na min. 5 000 spiniek
Ovládací panel min. 10,1" farebná dotyková, nastaviteľná obrazovka LCD
SW ovládače - server Ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows SERVER Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, Linux
SW ovládače – pracovné stanice Ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows SERVER Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, Linux
Podpora mobilnej tlače: podpora mobilnej tlače pre iOS a Anrdoid, Airprint, Mopria, NFC
Max. spotreba pri tlači max. 455 W
Max. spotreba v režime "ready" max. 50 W
Max. spotreba v režime "sleep" max. 0,8 W
Tlač
Rozlíšenie tlače min. 1 200x1 200 dpi
Rýchlosť tlače min. 25 strán A4/min., 12 strán A3/min. čiernobielo
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" max. 7 sekúnd
Obojstranná tlač Automatická
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením, uzamykanie tonerov čierna tonerová naplň min. 20 000 strán podľa ISO/IEC 19798  farebné tonerové náplne min. 12 000 strán podľa ISO/IEC 19798
Životnosť valca a vývojky min. 200 000 / 600 000 strán A4
Kopírovanie
Rozlíšenie kopírovania min. 600 x 600 dpi
Rýchlosť kopírovania min. 25 str./min. Čierna (A4); min.25 str./min. Farebná (A4)
Obojstranné kopírovanie automaticky
Skenovanie
Formát skenovaného originálu min. A3
Typ skenera ov Farebný plochý s automatickým obojstranným podávačom dokumentov na min. 140 list
Rýchlosť skenovania min. 100 strán A4/min , min 180 strán A4/min / obojstranne
Kvalita skenovania (dpi) min.  600 dpi
Formát naskenovaného súboru TIFF, PDF, PDF/A, high compression PDF, encrypted PDF, JPEG, XPS, Open XPS
Funkcie skenovania Skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, do FTP, na USB, do document boxu
Zväčšenie / zmenšenie 25 – 400 % v 1 % krokoch
Obojstranné skenovanie Obojstranné skenovanie s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru a výmazom prázdnych strán
Manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru áno
Možnosť doplnenia o integrovanú USB čítačky pre identifikáciu užívateľov pomocou bezkontaktných kariet. áno
Senzor pre detekciu osoby v blízkosti zariadenia- automatické prebudenie zariadenia, možnosť pripojenia Bluetooth alfanumerickej klávesnice pre zadávanie cez ovládací panel áno
Vzdialená administrácia a reporting - softvér súčasťou dodávky Podporný SW prístupný cez webové rozhranie umožňujúci centrálnu správu všetkých zariadení s možnosťou kontroly stavu a notifikácie výmeny spotrebného materiálu.
Vzdialená administrácia a reporting - softvér súčasťou dodávky Funkčnosť musí byť podporovaná priamo tlačiarňou bez nutnosti inštalácie ďalšieho HW zariadenia.
Vzdialená administrácia a reporting - komunikačný protokol Podpora protokolu SNMP. Funkčnosť musí byť podporovaná priamo tlačiarňou bez nutnosti inštalácie ďalšieho HW zariadenia.
Umiestnenie Mobilný stolík
Súčasťou dodávky bude náhradná (ďalšia) kompletná sada originálnych tonerov C,M,Y,K, K -min. 20 000 strán, C,M,Y min.-12 000 strán pre každé zariadenie áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny na jedno zariadenie
Výška konečnej ceny zariadení musí zahŕňať všetky náklady, ktoré s nimi bezprostredne súvisia, najmä balenie, dovoz, inštalácia, zaškolenie, dodanie náhradnej (ďalšej) kompletnej sady originálnych tonerov C,M,Y,K, K -min. 20 000 strán, C,M,Y min.-12 000 strán pre každé zariadenie
Požaduje sa predložiť podrobný  rozpočet  do 3 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť potvrdenie od výrobcu zariadenia, že je držiteľom autorizácie na predaj, inštaláciu a servis ponúkaných  zariadení, v lehote 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predloženie potvrdenia (certifikátu) od výrobcu ponúkaných zariadení, že dodávateľ disponuje vyškoleným personálom, autorizovaným na inštaláciu a servis ponúkaných zariadení.
Všetky požadované certifikáty, prospekty a iné dokumenty, ktoré sú vyžadované v týchto osobitných požiadavkách alebo kdekoľvek inde v zmluve (ďalej len "dokumenty"), je dodávateľ povinný mať zabezpečené pred predložením ponuky tak, aby ich vedel predložiť v požadovaných lehotách.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vlastný návrh plnenia predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva, ktorými dodávateľ preukáže splnenie požadovaných minimálnych  parametrov predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých, nevybalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne, nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov. Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia, s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení.
Záruka na zariadenie sa požaduje v dĺžke 3 rokov, záručný servis bude vykonávaný v mieste inštalácie.
Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Súčasťou dodania predmetu zákazky musia byť aj všetky originálne súčasti nevyhnutné pre štandardný chod a obsluhu stroja (originálne napájacie káble, software, ovládače, kryty, lišty dokumentácia a pod.).
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia faktúry.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ akceptuje funkčný ekvivalent v porovnateľných kategóriách strojov od rôznych výrobcov za podmienky dodržania minimálne stanovených parametrov a hodnôt uvedených v opisnom formulári.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

28.06.2021 08:00 — 02.07.2021 12:00

4,00 kus

15 381,44

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.05.2021 12:53

17.05.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.05.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 326
 46
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.05.2021 13:08 - Vstupná ponuka 15 381,00 € Cena bez DPH
11.05.2021 13:08 - Najvýhodnejšia ponuka 15 381,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS