• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2021 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2021 09:32
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2021 10:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2021 10:45

Detail zákazky Z20219352

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2021 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2021 09:32
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2021 10:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2021 10:45

Základné údaje

Z20219352

OF-235113

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5749691

Objednávateľ

00165883

Okresný súd Humenné

Laborecká 17, Humenné, 06634, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery do laserových tlačiarní a kopírovacích strojov

Toner

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obrátkový tovar, tzv. renovované tonery
Funkcia
Tlač dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner CF280X pre HP LJ M401dn ks 5
Toner CF230X pre HP LJ M227sdn a M203dw (3500 str.) ks 15
Toner CF226X pre HP LJ PM402dne (9000 str.) ks 30
Toner 106R01219 pre Xerox 6360 (12000 kópií) - purpurový ks 1
Toner 106R01218 pre Xerox 6360 (12000 kópií) - modrý ks 1
Toner 106R01220 pre Xerox 6360 (12000 kópií) - žltý ks 1
Toner TN512m pre Minolta Bizhubc454e (26000 kópií) originál ks 1
Toner TN512c pre Minolta Bizhubc454e (26000 kópií) originál ks 1
Toner TN512y pre Minolta Bizhubc454e (26000 kópií) originál ks 1
Toner CE285X pre HP LJ1102  (1600 kópií) ks 2
Toner C4096A pre HP LJ 2200 (5000 kópií) ks 1
CE400X pre HP LJ 500 (11000 kópií) ks 1
CE401X pre HP LJ 500 (6000 kópií) ks 1
CE402X pre HP LJ 500 (6000 kópií) ks 1
CE403X pre HP LJ 500 (6000 kópií) ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru do 5 dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy doručí objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu obstarávania.
Verejný obstarávateľ požaduje odobratie použitých tonerových náplní výmenou v čase dodania predmetu zákazky, ako aj ich ekologickú likvidáciu v cene zákazky.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a poskytuje záruku v zmysle zákona pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu dňom riadneho a včasného plnenia na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dovoz tovaru sa uskutočni v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00 hod.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Dodávateľ dodá tonery kvality A.
Cenou za tovar sa rozumie cena vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom, vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou a odberom prázdnych tonerových kaziet, uvádzaná v mene EUR.
Skryté vady nezistené pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ oprávnený e-mailom nahlásiť a reklamovať bez zbytočného odkladu. Dodávateľ je povinný do 5 dní od nahlásenia reklamácie vadný toner vymeniť na vlastné náklady.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Tonery do laserových tlačiarní a kopírovacích strojov

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnym tonerovým kazetám. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta, čím sa podporí rast slovenskej ekonomiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Laborecká 17, Humenné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika

20.05.2021 09:37 — 25.05.2021 09:37

1,00 celok

1 200,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.05.2021 09:39

17.05.2021 09:32

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.05.2021 09:47

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 345
 44
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.05.2021 09:45 - Vstupná ponuka 1 199,99 € Cena s DPH
11.05.2021 15:29 - Najvýhodnejšia ponuka 1 140,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS