• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2021 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2021 11:30

Detail zákazky Z20219342

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2021 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2021 11:30

Základné údaje

Z20219342

OF-235255

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5764673

Objednávateľ

17078202

Správa mestskej zelene v Košiciach

Rastislavova 79, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

32529597

Štefan Nagy - FAN – AUTO

Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerpadlá Varionaut 400/DMX/02

Čerpadlo

  • 43134100-2 - Ponorné čerpadlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerpadlá Varionaut 400/DMX/02
Funkcia
Zabezpečenie prevádzky Plávajúcej fontány v mestskom parku v Košiciach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čerpadlá Varionaut 400/DMX/02 ks 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ motora 230V EC - Motor, DMX ovládaný
Hmax 15 m
Qmax 400 l/min
Príkon 730 W
Ochrana IP68
DMX pripojenie 1x vstup / 1x výstup
kabeláž 10 m silový kábel
materiál plast / nerez
váha 16,5 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
Lehota plnenia 8 až 10 týždňov od účinnosti zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo ceny bez DPH.
Objednávateľ je opravnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky a nie je dodaný v súlade s podmienkami tejto zmluvy, právnymi predpismi a technickými normami.
V prípade že dodávateľ nedodrží termín plnenia resp. podmienky tejto zmluvy má objednávateľ na zmluvnú pokutu vo výške 0,01 % z ceny nedodaného predmetu kúpnej zmluvy za každý deň omeškania, ktorý vyúčtuje samostatnou faktúrou.
Akékoľvek zmeny, alebo doplnky obsahu tejto zmluvy musia byt urobené formou písomných dodatkov, ktoré budú platné ak budú riadne potvrdené a popísané štatutárnymi zástupcami obidvoch zmluvných strán.
Nepripúšťa a sa ekvivalent, nakoľko sa nejedná o kompletnú výmenu čerpadiel, ale len o jej doplnenie. Komplexnosť technológie fontány pre korektnú prevádzku si vyžaduje tento typ čerpadla a nie je možné ho nahradiť inou technológiou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 79, 040 01 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

28.05.2021 10:00 — 12.07.2021 10:00

14,00 ks

44 310,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.05.2021 09:30

25.05.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.05.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 118
 50
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.05.2021 00:41 - Vstupná ponuka 44 310,00 € Cena bez DPH
24.05.2021 16:45 - Najvýhodnejšia ponuka 44 300,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS