• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2021 10:02
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2021 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2021 10:05

Detail zákazky Z20219335

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2021 10:02
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2021 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2021 10:05

Základné údaje

Z20219335

OF-235213

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5749759

Objednávateľ

00632350

Centrum sociálnych služieb - BYSTRIČAN

Zakvášov 1935/453, Považská Bystrica, 01701, SVK

Dodávateľ

37218379

Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier

Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiaci materiál

toaletný papier, utierky hygienické, čistič na podlahy, dezinfekčné prostriedky na toalety, čistiace prostriedky, prášok na pranie,

  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 39525800-6 - Handry na čistenie
  • 39525810-9 - Handry na leštenie
  • 39820000-6 - Organické povrchovo aktívne prostriedky
  • 39831200-8 - Saponáty
  • 39831220-4 - Odmasťovacie prostriedky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiaci materiál
Funkcia
Čistiaci materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Škrob tekutý 3E-500ml" alebo ekvivalent " ks 150
Namo 600g " alebo ekvivalent " ks 120
Aviváž 925 ml, koncentrovaná aviváž vôňa Spring, 37 dávok prania " alebo ekvivalent " ks 24
Kryštalická sóda 1kg " alebo ekvivalent " ks 360
Krémový čistič cif, 500ml,  zloženie: menej ako 5% neiónový tensid, mydlo, vonné látky, Limonene, Benzisothiazolinone, " alebo ekvivalent " ks 400
Savo univerzál na podlahy 750ml, obsahuje menej ako 5% neiontové a anionové aktívne látky, mydlo, EDTA a jej soli, parfum, Limonene, Benzyl Benzonate "alebo ekvivalent " ks 140
Savo WC gél 750ml < 5 % neiónové povrchovo aktívne látky< 5 % amfotérne povrchovo aktívne látky  zloženie chlórnan sodný 4,5g/100g - bieliace činidlo, neiónové a katiónové povrchovo aktívne látky, mydlo, parfum. "alebo ekvivalent " ks 140
Toaletný papier Harmony, 3vrst. 100% celulóza min 19m návin najv.29m návin "alebo ekvivalent " ks 1500
Fixinela s vôňou 500ml, obsahuje 5-15% kyselina fosforečná, menej ako 5% aniónový tenzid, farbivo, zelená originál, modrá originál " alebo ekvivalent " ks 492
Savo 1l originál, účinná látka: chlórnan sodný < 5%, hydroxid sodný < 1% ks 528
Utierky papierové ZZ-C zelené/200ks Katrin, biele 100%, celul." alebo ekvivalent " bal 120
Servítky biele 33x33cm/100ks" alebo ekvivalent " bal 456
Jar 0,45 litra originál ks 420
Antibakteriálne mydlo tekuté 5L" alebo ekvivalent " ks 20
Tuhé mydlo s výťažkom z olív 90g" alebo ekvivalent " ks 1260
Jar 900ml originál ks 408
Ochranný krém na ruky 100ml" alebo ekvivalent " ks 1260
Hubka ma riad 10ks v bal. rozmer 8,1x5,1x2,5cm" alebo ekvivalent " ks 50
Drátenka nerezová ks 50
Utierka univerzálna savá 34x38cm" alebo ekvivalent " ks 230
Handra Bodentuch 70x60" alebo ekvivalent " ks 200
Osviežovač vzduchu citrónový 300ml spray" alebo ekvivalent " ks 120
MI vrecká do koša 50x60/25ks v rolke min. 30 mikroténové pevné" alebo ekvivalent " rol 216
Prach na pranie Bonux 6,3kg " alebo ekvivalent " ks 192
PE vrecia 70x110/20ks v rolke min. 80 mikrónové pevné" alebo ekvivalent " rol 250
MI vrecká 30x40/50ks blok" alebo ekvivalent " ks 432
Chloramin T 1kg trihydrate (>= 80 % - <= 100 % ) ks 120
Mydlo jadrové biele kokos 175g" alebo ekvivalent " ks 5
Odstraňovač škvŕn Vanish profesionál na farebné prádlo 1l ks 24
Calgon 1000 g ,30 % a viac zeolity, Menej ako 5 % polykarboxyláty, Neiónové povrchovo aktívne látky, ks 72
Savo proti plesni s rozprašovačom 500ml chlórnan sodný menej ako 5%, hydroxid sodný menej ako 1% ks 5
Suma gril 2l, Cleamen 240 ks 5
Kefa do WC so stojanom ks 5
Lopatka malá s metličku ks 5
Metla konský vlas 40 cm s drevenou násadou ks 5
Ryžák na palicu s drevenou násadou ks 5
Hydroxid sodný čistič odpadov 1000 g " alebo ekvivalent " ks 10
Hubka na umývanie riadu tvarovaná 10 ks v balení" alebo ekvivalent " ks 20
Plochý poťah 40 cm úchyt - kapsa KLARO" alebo ekvivalent " ks 20
Plastový držiak plochého poťahu KLARO 40cm s hlin. násadou KLARO" alebo ekvivalent " ks 5
Soľ tabletová tvarovaná 25 kg "alebo ekvivalent" ks 4
Umývací prostriedok RM Clean 12kg" alebo ekvivalent " ks 10
Oplachovací prostriedok RM Clean 10kg" alebo ekvivalent " ks 4
Švédska utierka 30x35cm 205g/m2" alebo ekvivalent " ks 10
MI vrecká 20x30/50ks " alebo ekvivalent " ks 240
Biolit spray 400 ml" alebo ekvivalent " ks 4
Špagát ľanový 200gr." alebo ekvivalent " ks 12
Gumená stierka 55 cm s násadou" alebo ekvivalent " ks 5
Metla PVC s rúčkou ks 5
Teleskopický oprašovač prachu ks 5
Ryžák veľký drevený ks 5
Čistiace tablety RATIONAL SCC 100 ks-konvektomat ks 4
Ošetrovacie tablety RATIONAL 150ks konvektomat ks 2
Krystal SANAN 20 litr.  dez. plôch " alebo ekvivalent " ks 1
Sanytol na dezinfekciu podláh 1l ks 20
C19 Anticovid dezinfekčný roztok na ruky alebo ekvivalent 5l ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia určené objednávateľom v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14. 00 hod. Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, doručenie vzoriek a dopravu vrátane vyloženia na mieste plnenia.
Predmet plnenia bude dodaný po častiach na základe jednotlivých objednávok od objednávateľa. Dodanie bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Predpoklad objednávania 1krát mesačne podľa potrieb objednávateľa.
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru do 7 pracovných dní od podania objednávky. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
V prípade rozporov ohľadne dodania, kvality, záruky dôkazne bremeno znáša dodávateľ.
Cena za tovar bude uvádzaná vo faktúrach položkovite s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených na dve desatinné miesta, s uvedením sadzby DPH, ceny bez DPH a ceny s DPH. Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. Množstvá zákazky sú predpokladané.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru, požiadavky na tovar v zmysle technickej špecifikácii a pod.), je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1, a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do 3 prac. dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu.
V prípade ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi nezávadný tovar v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Platba sa uskutoční bezhotovostným prevodom po dodaní celého predmetu uvedeného v objednávke bez preddavkov. Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa doručenia celého predmetu zmluvy. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu.
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od vygenerovania zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpis s cenami výrobkov s uvedením sadzby DPH, ceny bez DPH a ceny s DPH. S aktuálnym rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť údaje deklarujúce technické parametre ponúkaného tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov, ktoré sú uvedené v technických vlastnostiach jednotlivých položiek. V prípade, že je požadovaný tovar s uvedením konkrétnej značky, bez udania "ekvivalentu", požaduje objednávateľ práve tento originál.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Pri preberaní tovaru podpíšu zmluvné strany odovzdávajúci a preberajúci protokol (resp. dodací list), ktorý bude súčasťou faktúry..
Množstvo dodaného tovaru bude závisieť od skutočných potrieb objednávateľa počas platnosti zmluvy.
Dodávateľ dodá bezplatne do 7 prac. dní od uzatvorenia zmluvy vzorky požadovaných tovarov (z každého 1 ks). Pri tekutých a práškových čist. prostriedkoch aj údaje výrobcu deklarujúce technické parametre ponúkaného tovaru. Vzorky tovarov budú objednávateľom prekontrolované a porovnané podľa technických vlastností predmetu zmluvy. Až po odsúhlasení kvalitatívnych parametrov vzoriek objednávateľom, bude dodávateľovi postúpená objednávka. V prípade neposkytnutia vzoriek alebo nesúladu poskytnutých vzoriek s tech. vlastnosťami, jednotlivých položiek je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť
V prípade, ak objednávateľ zistí, že predložené vzorky výrobkov nezodpovedajú technickým vlastnostiam, ktoré sú uvedené v zmluve , objednávateľ vzorky dodávateľovi nevráti, ale si ich ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložené vzorky nezodpovedajú technickým vlastnostiam požadovaných objednávateľom.
V prípade, že predávajúci neuskutoční plnenie podľa zmluvy riadne a včas, kupujúci vystaví penalizačnú faktúru v minimálnej výške určenej ako o päť percentuálnych bodov vyššej ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k prvému dňu omeškania s plnením peňažného dlhu z hodnoty plnenia, s ktorým je vykonávateľ v omeškaní.
Zhotoviteľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky z tejto Zmluvy v zmysle §524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky druhej zmluvnej strany v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas predsedu Trenčianskeho samosprávneho kraja

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zakvášov 1935/453, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

18.05.2021 10:00 — 31.05.2022 10:00

1,00 súbor položiek

12 044,78

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.05.2021 10:02

17.05.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.05.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 634
 66
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.05.2021 13:59 - Vstupná ponuka 12 044,40 € Cena s DPH
16.05.2021 20:35 - Najvýhodnejšia ponuka 12 022,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS