00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
47899948
X logistics, s.r.o.
Dvorčianska 815, Nitra, 94905, SVK
Prenosné osobné počítače
Prenosné osobné počítače, monitory, počítačové klávesnice s myšami
Tovar, Služba
1. Prenosný počítač
|
|
---|---|
Funkcia |
Funkčný počítač s príslušenstvom, ktorý možno preniesť z miesta na miesto. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
prenosný počítač | ks | 92 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1 Displej | 14", rozlíšenie FHD, IPS, 1920x1080 bodov, jas min. 250 nitov, kontrast min. 600:1, LCD LED s matným antireflexným povrchom, integrovaná webkamera min HD720p |
1.2 Procesor | CPU s výkonom min. 14000 bodov (v benchmarku Passmark CPUbenchmark, min. 8 jadrový) |
1.3 Pamäť RAM | min. 16GB RAM DDR4 3200MHz, (1x16 GB RAM alebo 2x8 GB RAM) |
1.4 Pevný disk | min. 512 GB SSD PCIe M.2 NVMe s HW šifrovaním dát, možnosť osadenia druhého interného disku súčasne, predinštalovaný operačný systém |
1.5 Grafický procesor | integrovaný so zdieľanou pamäťou s výstupmi min. HDMI , USB typ C (možnosť rozšíriť na akýkoľvek video port), podpora zobrazovania na viacerých monitoroch súčasne |
1.6 Komunikácia | WiFi 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth v 5.0, 1x RJ-45 Gigabit Ethernet alebo adaptér prevodu z USB na RJ-45 dodaný spolu s prenosným počítačom |
1.7 Klávesnica zariadenia | klávesnica so zvýšenou odolnosťou voči poliatiu kvapalinami, so slovenským označením a rozložením kláves, myš ako dotyková ovládacia plocha (touchpad), podsvietená |
1.8 Porty | 2x USB 3.1, 2x USB-C s podporou nabíjania prenosného počítača, 1 x HDMI |
1.9 Zvuk | Integrovaný mikrofón, integrované 2 stereo reproduktory |
1.10 Váha | max. 1,5 kg |
1.11 Bezpečnosť | slot pre bezpečnostný zámok proti odcudzeniu, TPM čip v.2.0, možnosť zabezpečiť prístup do BIOSu, |
1.11 Bezpečnosť | možnosť vypnúť vstupno-výstupné porty, snímač odtlačku prstov, integrovaná SC (Smart Card) čítačka s podporou čítania občianskych preukazov (OP) s čipom podľa ISO 7816 |
1.12 Batéria | min. 3 článková lítiovo-iónová batéria , min. 50Wh |
1.13 Prevedie | kovové pánty uchytenia displeja, farba čierny, sivý, strieborný |
1.14 Zdroj | max 65W |
1.15 Operačný systém | Windows 10 Pro SK 64, predinštalovaný na pevnom disku, vrátane udelenia nevýhradnej licencie v súlade s licenčnými podmienkami zhotoviteľa OS a zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon |
1.16 Záruka | minimálne 3 roky |
2. Dokovacia stanica k prenosnému počítaču
|
|
---|---|
Funkcia |
Plne kompatibilná s prenosným počítačom, spájaniesprenosným počítačom prostredníctvom dokovacieho konektora alebo usb káblom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dokovacia stanica k prenosnému počítaču | ks | 92 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2.1 Požadované parametre | min. 1x DisplayPort 1.4, 1x HDMI, min. 2x USB 3.0, 1x USB-C, zdroj min. 100W, RJ 45- gigabit ethernet, stereo/mikrofón combo, rovnakej obchodnej značky ako Prenosný počítač |
3. LCD monitor k prenosnému počítaču
|
|
---|---|
Funkcia |
Funkčný LCD monitor k prenosnému počítaču. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
LCD monitor k prenosnému počítaču | ks | 92 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
3.1 Obrazovka | min. 24", LED podsvietenie, IPS (178°, 178°), IPS |
3.2 Jas | 250 nitov |
3.3 Kontrast | 1000:1 |
3.4 Odozva | max. 5ms |
3.5 Porty | 1xHDMI, 1x DisplayPort, min. 2x USB 3.2 |
3.6 Stojan | náklon min. -5°/20°, výškové nastavenie min. 15cm, pivot 90°, natáčanie -45°/+45° |
3.7 Príslušenstvo | DP kábel, HDMI kábel |
3.8 Záruka | minimálne 3 roky |
4. Set klávesnica a myš k prenosnému počítaču
|
|
---|---|
Funkcia |
Príslušenstvo k prenosnému počítaču. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Set klávesnica a myš k prenosnému počítaču | ks | 92 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
4.1 Požadované parametre | Klávesnica: rozloženie klávesnice: slovenská s diakritikou, výškovo polohovateľná - min 2 polohy, pripojenie: USB, Myš: optická, USB pripojenie, rozlíšenie 1.000dpi |
4.2Požadované parametre | Farba setu: čierna/sivá/strieborná Set jednej obchodnej značky výrobcu |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom zmluvy je dodanie nových originálnych koncových zariadení z dôvodu zabezpečenia plnenia služobných povinností formou práce z domu u objednávateľa podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky (ďalej spolu len „tovar/tovary“ alebo „zariadenie/zariadenia“). |
1.2 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta plnenia predmetu zmluvy, vyloženie tovaru v mieste plnenia predmetu zmluvy, umiestnenie tovaru na presné miesto určenia v priestoroch objednávateľa (na tento účel si dodávateľ zabezpečí potrebné náradie alebo pomôcky, prípadne prepravné prostriedky). |
1.3 Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom zmluvy, rozsahom a povahou dodania tovarov a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodávanie tovarov uvedených v technickej špecifikácií predmetu tejto zmluvy v požadovanom rozsahu a kvalite. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
a) kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo). |
b) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien všetkých tovarov, s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. Jednotkové ceny tovarov musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta. |
c) vyplnený formulár pre kontrolu technických vlastností dodávaných zariadení/tovarov podľa prílohy č. 1 |
d) zoznam subdodávateľov, prostredníctvom ktorých bude plniť predmet tejto zmluvy. Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky. |
e) vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami na dodávané zariadenia alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody. |
2.2 Ak sa na dodávané tovary nevystavuje vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami alebo ani iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo objednávateľ má pochybnosti o pôvode tovaru, jeho originalite (pravosti) alebo originálnom balení od výrobcu tovaru príslušnej obchodnej značky, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa predloženie originálneho dokumentu vystaveného výrobcom tovarov, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
Výrobca tovarov písomne vyhlási, že dodávané tovary sú originálne tovary vyrobené výrobcom príslušnej obchodnej značky v originálnom balení od výrobcu príslušnej obchodnej značky. Originálny dokument bude predložený ako právne overený, ak nie je vyhotovený v slovenskom jazyku, dodávateľ predloží dokument úradne preložený do slovenského jazyka. |
2.3 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosť podľa bodu 2.2 osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len „OPNP“) a to zaslaním požadovaného dokumentu na adresu objednávateľa uvedenú v záhlaví tejto zmluvy do 10 pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie takéhoto dokumentu, ak nebude dohodnuté inak v súlade s touto zmluvou. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Miestom plnenia je sídlo objednávateľa uvedené v záhlaví tejto zmluvy. |
3.2 Termín dodania predmetu zmluvy je najneskôr do 6 týždňov od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
4. SPȎSOB DODANIA PLNENIA |
4.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet zmluvy jednorazovo na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
4.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na tovary/zariadenia podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky podľa tejto zmluvy. Záručná doba začína plynúť od dátumu uvedeného na poslednom preberacom protokole podpísanom poverenými zamestnancami zmluvných strán na plnenie predmetu zmluvy. |
4.3 Objednávateľ má právo uplatniť reklamáciu u dodávateľa na tovary počas záručnej doby podľa článku 7. OPNP tejto zmluvy. |
4.4 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do termínu riadneho splnenia všetkých záväzkov dodávateľa. |
4.5 Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu tejto zmluvy a to v písomnej podobe na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa.Objednávateľ zašle súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k požiadavke dodávateľa k plneniu predmetu tejto zmluvy dodávateľovi písomne na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa. |
4.6 Dodávateľ je povinný na základe doručenej požiadavky objednávateľa zabezpečiť zneškodnenie/recykláciu vzniknutého odpadu (najmä obalového materiálu z dodaných tovarov) v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení v niektorých zákonov v znení neskorších predpisoch a so všeobecne záväzným právnym predpisom SR. |
5. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
5.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom, na základe zaslaného vzoru objednávateľom do 5 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
5.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu:, názov tovaru, model tovaru, výrobné číslo tovaru, názov a verzia operačného systému nainštalovaného na zariadení, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko, funkcia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko, funkcia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa. |
5.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po ich odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
5.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu osobami oprávnenými konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za obe zmluvné strany bez výhrad objednávateľa. |
5.5 Tovary musia byť dodávané nové, originálne tovary od výrobcu tovarov, nerozbalené, nepoškodené, v originálnych neporušených obaloch od výrobcu týchto tovarov a bez známok porušenia originálnych lepiacich pások a/alebo iných ochranných prvkov od výrobcu týchto tovarov. Tovary nesmú byť recyklované, repasované, renovované, otvorené/rozbalené z originálneho balenia, opätovne zabalené. |
5.6 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a podľa bodu 5.5 OPNP tejto zmluvy. |
6. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
6.1 Dodávateľ môže dodať aj ekvivalent tovaru. Za ekvivalent sa považuje tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadovaný tovar bez obmedzení, má všetky technické vlastnosti/parametre rovnaké alebo vyššie ako požadovaný tovar uvedený v Technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
6.2 Ak technické požiadavky odkazujú na konkrétneho výrobcu, značku, typ, objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za podmienky, že ním ponúkané riešenie (tovar) spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené a ním ponúknuté riešenie (tovar) spĺňa požadované technické parametre a špecifikáciu v rovnakom alebo vyššom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácií predmetu zmluvy. |
6.3 V prípade dodania ekvivalentu tovaru , je dodávateľ povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy predložiť objednávateľovi technickú špecifikáciu ekvivalentu tovaru na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácií predmetu zmluvy. |
6.4 Ak navrhnutý ekvivalent zariadenia nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Technickej špecifikácie predmetu zmluvy, objednávateľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy v súlade s bodom 9.9 OPNP. |
6.5 Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, riadne, včas, bez vád, s potrebnou odbornou starostlivosťou a tomu zodpovedajúcou kvalitou, v požadovanom množstve a druhu tovaru vrátane balenia doručenia na miesto plnenia. |
6.6 Objednávateľ má právo v prípade dodania ekvivalentu tovaru vyžiadať si, v prípade pochybností, od dodávateľa vzorku ktoréhokoľvek tovaru na otestovanie funkčnosti, prevádzkyschopnosti a technických parametrov tovaru, ktoré je dodávateľ povinný poskytnúť do 5 pracovných dní od obdržania takejto požiadavky od objednávateľa, ak nebude v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak. |
6.7 Dodávateľ je povinný pre všetky výstupy, ktorých finančné krytie bude zabezpečované prostredníctvom fondov EÚ, postupovať podľa pokynov objednávateľa a viditeľne označovať symbolom EÚ. Názov konkrétneho operačného programu bude oznámený dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
6.8 Dodávateľ sa zaväzuje umožniť a poskytnúť potrebnú súčinnosť objednávateľovi a oprávneným kontrolným zamestnancom vykonávať u seba kontrolu obchodných dokumentov a vecnú a finančnú kontrolu v súvislosti s realizáciou predmetu tejto zmluvy v súvislosti s aktivitami financovanými zo zdrojov príslušného programu EÚ, a to aj po ukončení tohto zmluvného vzťahu v trvaní päť (5) rokov. |
6.9 Zmluva sa riadi aj osobitnými ustanovenia o zákazkách financovaných z fondov EÚ, ktoré sú upravené v článku XV. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
7. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA |
7.1 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na tovary podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy plynúcu od dátumu protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy (od dátumu uvedeného na poslednom preberacom protokole podpísaného oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa) podľa bodu 5.4 OPNP tejto zmluvy. |
7.2 Dodávateľ je povinný riadiť sa záväzným predpisom o ochrane zdravia a bezpečnosti pri práci v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy. |
7.3 Dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi záručný servis tovarov v záručnej dobe. Ak sa v priebehu plynutia záručnej doby objaví vada alebo výrobná chyba tovaru, objednávateľ oznámi dodávateľovi reklamáciu tovarov a dodávateľ je povinný vybaviť reklamáciu najneskôr do 30 dní od nahlásenia vady objednávateľom spôsobom uvedeným v technickej špecifikácií predmetu zmluvy, ak nie je v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak. |
7.4 Reklamácie vady tovarov bude objednávateľ oznamovať dodávateľovi písomne na emailovú adresu dodávateľa, ktorú dodávateľ má alebo bude mať na tento účel zriadenú alebo na emailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa. |
7.5 Reklamácia vady tovaru musí obsahovať nasledovné údaje: číslo a dátum uzatvorenia zmluvy, názov a typ tovaru, podrobný opis, ako sa vada/chyba prejavuje, prílohu - oskenovaný preberací protokol z preberacieho procesu tovaru, kontaktné údaje povereného zamestnanca objednávateľa na riešenie záručného servisu tovarov, jeho meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt. |
7.6 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 20 % z ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
8. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
8.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu a prostredníctvom fondov EÚ. |
8.2 Zmluvná cena sa považuje za celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, zneškodnenie/recyklácia vzniknutého odpadu, vyhotovovanie a doručovanie dokumentov/dokladov podľa tejto zmluvy, služby súvisiace s predmetom zmluvy a iné súvisiace náklady). |
8.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavenej faktúry. Faktúra bude vystavená po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 5.4 OPNP tejto zmluvy. Predmet fakturácie na faktúre bude zhodný s položkami 1 až 4 podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
8.4 Dodací list a preberací protokol je neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane výrobných čísel, názvu a verzie operačného systému nainštalovaného na zariadeniach a množstva tovaru. Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a tri pre objednávateľa. |
8.5 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a všetky náležitosti podľa Všeobecných podmienok elektronického obstarávania pre Elektronický kontraktačný systém. Faktúra musí byť vystavená v súlade s touto zmluvou. Za správne vyhotovenie faktúry zodpovedá v plnom rozsahu dodávateľ. |
8.6 Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“) vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF. |
8.7 Faktúra musí ďalej obsahovať označenie, že ide o faktúru, číslo faktúry, identifikačné údaje objednávateľa/dodávateľa (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, bankové spojenie vo formáte IBAN a BIC /SWIFT), číslo zmluvy, predmet úhrady - jednotlivé položky plnenia predmetu zmluvy, ich presné názvy a počty, jednotková cena, sadzba DPH, celková suma s DPH, dátum vyhotovenia faktúry, dátum dodania tovaru, dátum splatnosti. |
8.8 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na prepracovanie. |
8.9 Faktúru je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa ZEF vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, potom je dodávateľ povinný pri doručovaní faktúry objednávateľovi postupovať v súlade so ZEF. |
8.10 V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi. |
8.11 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
8.12 Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry objednávateľovi. |
8.13 Úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na účet dodávateľa uvedený na príslušnej faktúre. |
9. OSTATNÉ USTANOVENIA |
9.1 Tovar dodaný na základe tejto zmluvy je až do zaplatenia príslušnej faktúry vlastníctvom dodávateľa. Vlastnícke právo k dodanému tovaru prechádza na objednávateľa, dňom pripísania príslušnej kúpnej ceny tovaru na bankový účet dodávateľa. |
9.2 Dodávateľ je oprávnený zadať vykonanie predmetu tejto zmluvy ďalšiemu dodávateľovi (ďalej len „subdodávateľ“). |
9.3 Dodávateľ v plnej miere zodpovedá za odbornú starostlivosť pri výbere subdodávateľa, predovšetkým za to, že subdodávateľ spĺňa všetky potrebné kvalifikačné a odborné predpoklady na riadne plnenie predmetu tejto zmluvy, vykonaného na základe zmluvy o subdodávke. |
9.4 Dodávateľ v plnej miere zodpovedá za plnenie premetu tejto zmluvy zadané subdodávateľovi rovnako, akoby zmluvu plnil sám. |
9.5 Dodávateľ zodpovedá za konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas svojich subdodávateľov tak, ako by išlo o konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas samotného dodávateľa. |
9.6 Dodávateľ je oprávnený zmeniť a/alebo doplniť subdodávateľa počas trvania tejto zmluvy, pričom je povinný takúto zmenu a/alebo doplnenie písomne oznámiť objednávateľovi najneskôr troch (3) pracovných dní pred začatím plánovanej subdodávky alebo bezodkladne po tom, ako sa o zmene dozvedel. Písomné oznámenie o zmene a/alebo doplnení subdodávateľa bude obsahovať údaje o navrhovanom subdodávateľovi v rozsahu podľa bodu 2.1 OPNP tejto zmluvy. |
9.7 V prípade, ak dodávateľ alebo jeho subdodávateľ majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, táto povinnosť musí byť splnená pred nadobudnutím účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ a jeho subdodávateľ musia spĺňať podmienku zápisu počas celého trvania tejto zmluvy. |
9.8 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy pred dodaním tovaru v prípade, ak dodávateľ poruší povinnosti podľa bodu 2.1 OPNP tejto zmluvy. |
9.9 Ak tovar/zariadenie navrhované dodávateľom na dodanie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ písomne v súlade s touto zmluvou požiada dodávateľa o výmenu tohto zariadenia/tovaru. Dodávateľ v lehote do dvoch (2) pracovných dní uskutoční výmenu zariadenia/tovaru za taký, ktorý spĺňa minimálne požadované kvalitatívne parametre, pričom zmena ceny už nie je možná, tzn. za tú istú cenu. |
V prípade, že dodávateľ požadovanú výmenu neurobí, objednávateľ má právo na odstúpenie od tejto zmluvy. |
9.10 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od tejto zmluvy. |
9.11 Účinky odstúpenia od tejto zmluvy nastanú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. V prípade neúspešného doručenia uvedenej písomnosti doporučenou listovou zásielkou sa deň vrátenia zásielky odosielateľovi bude považovať za deň riadneho doručenia. Odstúpenie sa bude považovať za riadne doručené aj vtedy, ak ju adresát odmietne prevziať, pričom deň odmietnutia prevzatia zásielky, sa bude považovať za deň doručenia. |
9.12 Zmluva zaniká písomnou dohodou zmluvných strán, odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa, podľa Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Dobrovičova 12 , Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
21.05.2021 10:00 — 29.06.2021 15:30
1,00 projekt
159 703,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2021 15:39
17.05.2021 13:00
17.05.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.05.2021 22:10 - Vstupná ponuka | 159 600,00 | € | Cena s DPH |
10.05.2021 22:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 159 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: