• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.05.2021 15:14
  •    Predkladanie ponúk
    14.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.05.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.05.2021 10:50

Detail zákazky Z20219297

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.05.2021 15:14
  •    Predkladanie ponúk
    14.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.05.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.05.2021 10:50

Základné údaje

Z20219297

OF-234713

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5746438

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

00602175

TIMED, s.r.o.

Trnavská cesta 112, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zdravotnícky materiál - monitoring

snímač k prístroju Somanetic pediatrický a aj pre dospelých, kyslíkové okuliare, alkoholové dezinfekčné tampóny, odsávacie katétre, močové katétre, anestetický okruh, sonda, krytie.

  • 33195000-3 - Systém monitorovania pacientov
  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. zdravotnícky materiál
Funkcia
1. Senzor NIRS pediatrický
2. Senzor NIRS pre dospelých
3. Tampón na dezinfekciu
4. Odsávacie katétre
5. Močové katétre
6. Nasojejunálna sonda
7. Filmové transparentné krytie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. pediatrický senzor k Invos bal 3
1.množstvo v balení ks 10
2. senzor k Invos pre dospelých bal 4
2.množstvo v balení ks 10
3. rozmer cm 3,3 x 3,1
3. množstvo bal 6
3. množstvo v balení ks 4000
4.1 veľkosť Fr 6
4.1 množstvo bal 30
4.1 množstvo v balení ks 100
4.2 veľkosť Fr 8
4.2 množstvo bal 50
4.2 množstvo v balení ks 100
4.3 veľkosť Fr 10
4.3 množstvo bal 12
4.3 množstvo v balení ks 100
4.4 veľkosť Fr 12
4.4 množstvo bal 12
4.4 množstvo v balení ks 100
4.5 veľkosť Fr 14
4.5 množstvo bal 10
4.5 množstvo v balení ks 100
4.6 veľkosť Fr 16
4.6 množstvo bal 100
4,6 množstvo v balení bal 1
5.1 veľkosť CH 6
5.1 množstvo bal 10
5.1 množstvo v balení ks 10
5.2 veľkosť CH 8
5.2 množstvo bal 10
5.2 množstvo v balení ks 12
5.3 veľkosť CH 10
5.3 množstvo bal 6
5.3 množstvo v balení ks 12
5.4 veľkosť CH 12
5.4 množstvo bal 6
5.4 množstvo v balení ks 12
5.5 veľkosť CH 14
5.5 množstvo bal 6
5.5 množstvo v balení ks 12
5.6 veľkosť CH 16
5.6 množstvo bal 3
5.6 množstvo v balení ks 12
5.7 veľkosť CH 18
5.7 množstvo bal 3
5.7 množstvo v balení ks 12
5.8 veľkosť CH 20
5.8 množstvo bal 2
5.8 množstvo v balení ks 12
5.9 veľkosť CH 22
5.9 množstvo bal 1
5.9 množstvo v balení ks 12
6. veľkosť Fr 12
6. dĺžka cm 152
6. množstvo bal 2
6. množstvo v balení ks 2
6. hmotnosť závažia g 7
7.1 rozmer - šírka cm 5
7.1 množstvo bal 6
7.1 množstvo v balení ks 100
7.2 rozmer - dĺžka cm 12
7.2 rozmer - šírka cm 10
7.2 množstvo bal 6
7.2 množstvo v balení ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. senzor pre pediatrických pacientov používaný na monitoring cerebrálnej  saturácie, určený pre pacientov s hmotnosťou menej ako 40kg, kompatibilný s prístrojom INVOS 5100
2. senzor pre dospelých pacientov používaný na monitoring cerebrálnej saturácie, určený pre pacientov s hmotnosťou nad 40kg,  kompatibilný s prístrojom INVOS 5100
3. dvojvrstvový, sterilný, netkaný, obsahuje 70% isopropanol, Webcol
3. dvojvrstvový, sterilný, netkaný, 70% isopropanol, Webcol
4. Vhodný stupeň tvrdosti zaisťuje odolnosť proti zalomeniu, 50cm, zaoblená okrúhla špička, 2 bočné otvory,farebné značenie, latex free
5.1 Sterilný, 100% silikón, dvojcestný, 3ml balónik,štardandarná špička Nelaton, 32cm, odporúčaná doba použitia je viac než 30 dní ( optimálne 30 dní)
5.2 - 5.3. 3ml balónik, 2-cestný, pediatrický, latex potiahnutý silikónom, sterilné. 28 cm, odporúčaná doba použitia je menej než 30 dní ( optimálne 7 dní)
5.4 - 5.8 10ml balónik, 2-cestný, latex potiahnutý silikónom, sterilné. 41 cm, odporúčaná doba použitia je menej než 30 dní ( optimálne 7 dní), štardandarná špička
5.9 30ml balónik, 3-cestný, latex potiahnutý silikónom, sterilné. 41 cm,  odporúčaná doba použitia je menej než 30 dní ( optimálne 7 dní), štardandarná špička
6. vyživovacia sonda pre krátkodobý prístup , materiál - polyuretán
7. vhodné na granulujúce rany, suché až ľahko exudujúce rany,dekubity I.-II.stupňa,donorové miesta transplantácie, pooperačné incízie,miesta I.V. vstupov
7. jednoduchý aplikačný systém umožňujúci aplikáciu jednou rukou
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Ak predmet nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť.
Zazmluvné množstvo je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorý skutok sa stane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo (zmeniť, zvýšiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotlivých cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
Dodávky budú realizované postupne počas platnosti zmluvy na základe písomných objednávok kupujúceho do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky .
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS a uviesť ŠUKL za každú položku.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia a celkovú cenu za položku.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v nesprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Verejný obstarávateľ môže požadovať predloženie bezplatných skúšobných vzoriek spĺňajúcich technické špecifikácie vybraného materiálu, a to ešte pred začatím plnenia zmluvy, najneskôr do 3 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy. Ak verejný obstarávateľ vyhodnotí minimálne u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje, zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená. Dodávateľ sa zaväzuje k dodávaniu tovaru totožného so vzorkami počas celej doby trvania zmluvy. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
V prípade kategorizovaného špeciálneho zdravotníckeho materiálu (ŠZM) nesmie jednotková cena špeciálneho zdravotníckeho materiálu počas celej doby platnosti zmluvy prekročiť maximálnu cenu zdravotníckej pomôcky, ŠZM určenú pre poskytovateľa zdravotnej starostlivosti Ministerstvom zdravotníctva SR.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Porušenie ktorejkoľvek povinnosti predávajúceho uvedenej v tomto bode, považujú zmluvné strany za podstatné porušenie povinnosti predávajúceho, ktoré zakladá právo kupujúceho na odstúpenie od tejto dohody, resp. čiastkovej kúpnej zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúr je 60 dní.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Túto zmluvu môžu zmluvné strany ukončiť aj písomnou výpoveďou v 2-mesačnej výpovednej lehote bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci v ktorom bude výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Výpoveď musí mať písomnú formu a musí byť doručená druhej zmluvnej strane, inak je neplatná. Výpoveďou táto rámcová dohoda zaniká v posledný deň výpovednej lehoty.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

11 313,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.05.2021 15:14

14.05.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.05.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 348
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.05.2021 08:42 - Vstupná ponuka 11 313,40 € Cena s DPH
12.05.2021 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka 11 313,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS