• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2021 12:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2021 12:50

Detail zákazky Z20219295

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.05.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2021 12:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2021 12:50

Základné údaje

Z20219295

OF-234396

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5754577

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

31668861

AGROTRADE GROUP spol. s r.o.

Šafárikova 124, Rožňava, 04801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Teleskopický nakladač - 2 ks

nakladač

  • 42418900-8 - Mechanizmy na nakladanie alebo manipuláciu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Teleskopický nakladač - 2 ks
Funkcia
Teleskopický nakladač v počte 2 ks - nový nepoužívaný pracovný stroj v dodávke s čelnou lopatou a prídavným zariadením.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Teleskopický nakladač ks 2
výkon motora kW 80 90
krútiaci moment Nm 500 560
max. nosnosť pri plnom zdvihu a vysunutí ramena kg 2700
max. nosnosť pri plnom vysunutí vpred kg 1600
prepravná rýchlosť km/hod. 35
vysunutie ramena vpred m 3,5
výška zdvihu ramena m 6
celková výška stroja m 2,8
šírka stroja m 2,6
prietok hydraulického čerpadla l/min 120 160
pracovný tlak hydrauliky bar 240 280
objem lopaty na sypký materiál m3 1 1,6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre:
Typ motora vznetový
emisná norma stage V
Palivo nafta
Hydraulika hydraulické hadice a vedenia chránené vo vnútri výložníka
Pohon s hydraulickým meničom zamykateľným, s radením pod zaťažením alebo ekvivalent
Riadenie riaditeľná predná a zadná náprava, predná aj zadná protichodne a krabí chod
Parkovacia brzda ručne ovládaná
Ovládanie pomocou joysticku
Samonivelačný záves s hydraulickým zaisťovaním áno
Automatický reverz ventilátora áno
Nastaviteľný stĺpik volantu áno
Predné a zadné svetlá áno
Typ kabíny presklená bezpečnostná kabína (ROPS),(FOPS) s vykurovaním, ventiláciou vzduchu, klimatizáciou, so všestranne nastaviteľným odpruženým sedadlom, otvárateľné zadné okno
Svetelná signalizácia výstražný rotačný oranžový maják uchytený na pracovnom stroji
Odpruženie systém pruženia ramena SRS
Automatický audio - vizuálny varovný systém preťaženia ramena áno
Slnečná clona na prednom okne áno
Počítadlo motohodín áno
Záruka min. 24 mesiacov
Prvé uvedenie do prevádzky rok 2021
Povinná výbava prac.stroja výbava pre prevádzku na pozemných komunikáciách
Súčasť dodávky:
1. Odovzdávací protokol
2. Návod na obsluhu a údržbu stroja a prídavného zariadenia Návod na obsluhu v slovenskom jazyku
3. Typové schválenie stroja a prídavného zariadenia alebo vyhlásenie o zhode
4. Osvedčenie o evidencii - časť II
5. Základný technický popis stroja
6. Servisná kniha
 2. Prídavné zariadenie - lopata so zametacou kefou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
lopata so zametacou kefou ks 2
objem lopaty m3 1,6
šírka lopaty m 2,4
šírka zametacej kefy m 2,4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie lopaty so skrutkovaným otočným britom
vyhotovenie kefy rýchlo odnímateľná s galvanizovaným rámom a krytom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ pri stanovení ceny predmetu zákazky, zahrnie okrem samotnej dodávky nakladačov a prídavných zariadení aj dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Objednávateľ požaduje dodanie stroja v zmysle článku Zmluvné podmienky, bod. 3.2 Čas / lehota plnenia zmluvy.
3. K pracovnému stroju sa požaduje dodať: technický preukaz, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie.
4. Predávajúci sa zaväzuje dodať nové, nepoškodené nakladače a prídavné zariadenia.
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručné a servisné podmienky nasledovne:
a) Objednávateľ požaduje aby dodávateľ zabezpečil minimálne 1 servisné stredisko v mestách v rámci územia Prešovského samosprávneho kraja alebo Košického samosprávneho kraja zabezpečujúce autorizovaný servis predmetu zmluvy,
b) dodávateľ poskytuje objednávateľovi na predmet zmluvy záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov; v prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom.
c) záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste dodania,
d) ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať,
e) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená,
f) ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať,
g) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka,
h) dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu do 48 hod. od jeho nahlásenia,
i) záručný servis je možné vykonať v servisných prevádzkach dodávateľa alebo v prípade požiadania objednávateľa operatívne na mieste ním určenom,
j) dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa.
6. Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi doručené oznámenie o úspešnosti a ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky a zaslať spätne objednávateľovi súčasne s dokumentmi a v lehote podľa bodu 7. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia oznámenia o úspešnosti a rozpisu tovaru dodávateľovi.
7. Dodávateľ zašle do 3 pracovných dní po výzve objednávateľa v zmysle bodu 6 nasledovné doklady a dokumenty:
a) dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom., rozpis tovaru
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru.
8. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 7 a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 7 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 7 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov 3 pracovné dni, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
9. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi zaškolenie obsluhy nakladača. Školenie v počte min. 2 osôb ku každému nakladaču je zahrnuté v cene zákazky.
10. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
11. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
12. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: návod na obsluhu a údržbu, certifikát vozidla alebo vyhlásenie o zhode, osvedčenie o evidencii, servisnú knihu . Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
13. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
14. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
15. Miestom dodania predmetu zákazky sú sídla objednávateľa v mestách: Medzilaborce a Levoča.
16. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru za každý nakladač s prídavným zariadením samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle bodu 15 Osobitných požiadaviek na plnenie, alebo podľa dodatočného upresnenia. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za predmet zákazky v požadovanej výbave a celkovú cenu za položku.
17. Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je povinný bezodkladne ju vrátiť predávajúcemu na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami.
18. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi.
19. Dodávateľ, ktorý spĺňa definičné znaky partnera verejného sektora a na ktorého sa nevzťahujú výnimky zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, má povinnosť zapísať sa do Registra partnerov verejného sektora.
20. Zistenie nesúladu alebo porušenie povinností, vyplývajúcich podľa bodu 19 sa považujú za podstatné porušenie zmluvných povinností, s možnosťou uplatnenia zmluvných sankcií a/alebo uplatnením ustanovení o okamžitom odstúpení od Zmluvy.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota max. nosnosť pri plnom zdvihu a vysunutí ramena kg 2700
Navrhnutá hodnota max. nosnosť pri zdvihu a vysunutí ramena 6m kg 2700

Takto nastavený parameter poukazuje na 1 výrobcu a neumožňuje zúčastniť sa viacerým súťažiacim. Pri strojoch so zdvihom viac ako 6 metra, čo nie je pre verejného obstarávateľa nevýhoda, nastavenie parametra max. nosnosť pri plnom zdvihu a vysunutí ramena znevýhodňuje uvedené stroje, pričom pri požadovadom 6 m je možnosť splniť uvedenú nosnosť

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota max. nosnosť pri plnom vysunutí vpred kg 1600
Navrhnutá hodnota max. nosnosť pri plnom vysunutí 3,5 m kg 1600

Keďže verejnému obstarávateľovi stačí plné vysunutie 3,5 m, pričom požaduje 1600 kg nosnosť, stroje s dlhším dosahom majú síce nižšiu nosnosť pri ich maximálnom dosahu, ale pri požadovanom 3,5m môžu plniť požadovaných 1600 kg. Takto nastavené kritéria poukazujú na 1 výrobcu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Medzilaborce, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

28.05.2021 07:00 — 25.08.2021 15:00

2,00 ks

226 608,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.05.2021 08:01

19.05.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.05.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 217
 105
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.05.2021 09:00 - Vstupná ponuka 226 608,00 € Cena s DPH
19.05.2021 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka 226 320,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS