37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
31668861
AGROTRADE GROUP spol. s r.o.
Šafárikova 124, Rožňava, 04801, SVK
Teleskopický nakladač - 2 ks
nakladač
Tovar, Služba
1. Teleskopický nakladač - 2 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Teleskopický nakladač v počte 2 ks - nový nepoužívaný pracovný stroj v dodávke s čelnou lopatou a prídavným zariadením. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Teleskopický nakladač | ks | 2 | ||
výkon motora | kW | 80 | 90 | |
krútiaci moment | Nm | 500 | 560 | |
max. nosnosť pri plnom zdvihu a vysunutí ramena | kg | 2700 | ||
max. nosnosť pri plnom vysunutí vpred | kg | 1600 | ||
prepravná rýchlosť | km/hod. | 35 | ||
vysunutie ramena vpred | m | 3,5 | ||
výška zdvihu ramena | m | 6 | ||
celková výška stroja | m | 2,8 | ||
šírka stroja | m | 2,6 | ||
prietok hydraulického čerpadla | l/min | 120 | 160 | |
pracovný tlak hydrauliky | bar | 240 | 280 | |
objem lopaty na sypký materiál | m3 | 1 | 1,6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Parametre: | |
Typ motora | vznetový |
emisná norma | stage V |
Palivo | nafta |
Hydraulika | hydraulické hadice a vedenia chránené vo vnútri výložníka |
Pohon | s hydraulickým meničom zamykateľným, s radením pod zaťažením alebo ekvivalent |
Riadenie | riaditeľná predná a zadná náprava, predná aj zadná protichodne a krabí chod |
Parkovacia brzda | ručne ovládaná |
Ovládanie | pomocou joysticku |
Samonivelačný záves s hydraulickým zaisťovaním | áno |
Automatický reverz ventilátora | áno |
Nastaviteľný stĺpik volantu | áno |
Predné a zadné svetlá | áno |
Typ kabíny | presklená bezpečnostná kabína (ROPS),(FOPS) s vykurovaním, ventiláciou vzduchu, klimatizáciou, so všestranne nastaviteľným odpruženým sedadlom, otvárateľné zadné okno |
Svetelná signalizácia | výstražný rotačný oranžový maják uchytený na pracovnom stroji |
Odpruženie | systém pruženia ramena SRS |
Automatický audio - vizuálny varovný systém preťaženia ramena | áno |
Slnečná clona na prednom okne | áno |
Počítadlo motohodín | áno |
Záruka | min. 24 mesiacov |
Prvé uvedenie do prevádzky | rok 2021 |
Povinná výbava prac.stroja | výbava pre prevádzku na pozemných komunikáciách |
Súčasť dodávky: | |
1. Odovzdávací protokol | |
2. Návod na obsluhu a údržbu stroja a prídavného zariadenia | Návod na obsluhu v slovenskom jazyku |
3. Typové schválenie stroja a prídavného zariadenia alebo vyhlásenie o zhode | |
4. Osvedčenie o evidencii - časť II | |
5. Základný technický popis stroja | |
6. Servisná kniha |
2. Prídavné zariadenie - lopata so zametacou kefou
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
lopata so zametacou kefou | ks | 2 | ||
objem lopaty | m3 | 1,6 | ||
šírka lopaty | m | 2,4 | ||
šírka zametacej kefy | m | 2,4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vyhotovenie lopaty | so skrutkovaným otočným britom |
vyhotovenie kefy | rýchlo odnímateľná s galvanizovaným rámom a krytom |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení ceny predmetu zákazky, zahrnie okrem samotnej dodávky nakladačov a prídavných zariadení aj dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie stroja v zmysle článku Zmluvné podmienky, bod. 3.2 Čas / lehota plnenia zmluvy. |
3. K pracovnému stroju sa požaduje dodať: technický preukaz, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie. |
4. Predávajúci sa zaväzuje dodať nové, nepoškodené nakladače a prídavné zariadenia. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručné a servisné podmienky nasledovne: |
a) Objednávateľ požaduje aby dodávateľ zabezpečil minimálne 1 servisné stredisko v mestách v rámci územia Prešovského samosprávneho kraja alebo Košického samosprávneho kraja zabezpečujúce autorizovaný servis predmetu zmluvy, |
b) dodávateľ poskytuje objednávateľovi na predmet zmluvy záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov; v prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom. |
c) záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste dodania, |
d) ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať, |
e) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená, |
f) ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať, |
g) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
h) dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu do 48 hod. od jeho nahlásenia, |
i) záručný servis je možné vykonať v servisných prevádzkach dodávateľa alebo v prípade požiadania objednávateľa operatívne na mieste ním určenom, |
j) dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa. |
6. Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi doručené oznámenie o úspešnosti a ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky a zaslať spätne objednávateľovi súčasne s dokumentmi a v lehote podľa bodu 7. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia oznámenia o úspešnosti a rozpisu tovaru dodávateľovi. |
7. Dodávateľ zašle do 3 pracovných dní po výzve objednávateľa v zmysle bodu 6 nasledovné doklady a dokumenty: |
a) dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom., rozpis tovaru |
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru. |
8. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 7 a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 7 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 7 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov 3 pracovné dni, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
9. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi zaškolenie obsluhy nakladača. Školenie v počte min. 2 osôb ku každému nakladaču je zahrnuté v cene zákazky. |
10. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
11. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
12. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: návod na obsluhu a údržbu, certifikát vozidla alebo vyhlásenie o zhode, osvedčenie o evidencii, servisnú knihu . Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku. |
13. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
14. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
15. Miestom dodania predmetu zákazky sú sídla objednávateľa v mestách: Medzilaborce a Levoča. |
16. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru za každý nakladač s prídavným zariadením samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle bodu 15 Osobitných požiadaviek na plnenie, alebo podľa dodatočného upresnenia. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za predmet zákazky v požadovanej výbave a celkovú cenu za položku. |
17. Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je povinný bezodkladne ju vrátiť predávajúcemu na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami. |
18. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. |
19. Dodávateľ, ktorý spĺňa definičné znaky partnera verejného sektora a na ktorého sa nevzťahujú výnimky zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, má povinnosť zapísať sa do Registra partnerov verejného sektora. |
20. Zistenie nesúladu alebo porušenie povinností, vyplývajúcich podľa bodu 19 sa považujú za podstatné porušenie zmluvných povinností, s možnosťou uplatnenia zmluvných sankcií a/alebo uplatnením ustanovení o okamžitom odstúpení od Zmluvy. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | max. nosnosť pri plnom zdvihu a vysunutí ramena | kg | 2700 | ||
Navrhnutá hodnota | max. nosnosť pri zdvihu a vysunutí ramena 6m | kg | 2700 |
Takto nastavený parameter poukazuje na 1 výrobcu a neumožňuje zúčastniť sa viacerým súťažiacim. Pri strojoch so zdvihom viac ako 6 metra, čo nie je pre verejného obstarávateľa nevýhoda, nastavenie parametra max. nosnosť pri plnom zdvihu a vysunutí ramena znevýhodňuje uvedené stroje, pričom pri požadovadom 6 m je možnosť splniť uvedenú nosnosť
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | max. nosnosť pri plnom vysunutí vpred | kg | 1600 | ||
Navrhnutá hodnota | max. nosnosť pri plnom vysunutí 3,5 m | kg | 1600 |
Keďže verejnému obstarávateľovi stačí plné vysunutie 3,5 m, pričom požaduje 1600 kg nosnosť, stroje s dlhším dosahom majú síce nižšiu nosnosť pri ich maximálnom dosahu, ale pri požadovanom 3,5m môžu plniť požadovaných 1600 kg. Takto nastavené kritéria poukazujú na 1 výrobcu
Medzilaborce, Levoča, Prešovský, Slovenská republika
28.05.2021 07:00 — 25.08.2021 15:00
2,00 ks
226 608,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.05.2021 08:01
19.05.2021 10:00
19.05.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.05.2021 09:00 - Vstupná ponuka | 226 608,00 | € | Cena s DPH |
19.05.2021 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 226 320,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: