• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.05.2021 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2021 13:52
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2021 14:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2021 14:40

Detail zákazky Z20219283

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.05.2021 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2021 13:52
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2021 14:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2021 14:40

Základné údaje

Z20219283

OF-235252

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5749673

Objednávateľ

35557168

REGINA - Domov sociálnych služieb

Kráľovce 195, Kráľovce, 04444, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 odst. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,50
predpokladané množstvo stravných poukážok ks 1500 4320
provízia za sprostredkovanie bez DPH % 0,00 1,00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
forma stravnej poukážky papierová forma
hodnota stravného lístka zahŕňa nominálnu hodnotu stravného lístka, náklady spojené s doručením a dopravou , províziu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
dodanie objednaného množstva stravných poukážok na miesto plnenia podľa objednávky najneskôr do 48 hodín od podania objednávky
výška provízie je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu
interval objednávanie stravných poukážok - raz mesačne
objednávateľ stravovacích poukážok uhradí oprávnenú faktúru do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom banky objednávateľa na účet dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa
spôsob zasielania objednávok: e-mailom. Dodávateľ po uzatvorení zmluvy predloží objednávateľovi e-mailovú adresu, na ktorú má objednávateľ zasielať objednávky.
nominálnu hodnotu stravovacej poukážky určí objednávateľ v súlade so zákonom č. 283/2002 Z.z.  o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. Pri zmene nominálnej hodnoty stravovacej poukážky vyplývajúcej zo zmeny príslušných zákonných ustanovení nebude navýšená výška provízie.
zmluva sa uzatvorí  iba s úspešným uchádzačom, ktorý je zapísaný v registri partnerov verejného sektora.
zmluva sa uzatvára na obdobie do 31.12.2021.
dodávateľ najneskôr do 3 dní od uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi rozpis celkovej ceny predmetu dodávky: sumu stravovacej poukážky v nominálnej hodnote 4,50€, provízia za 1 ks stravovacej poukážky bez DPH, provízia za 1 ks stravovacej poukážky s DPH.
vrátane dopravy na miesto plnenia v čase od 8:0 hod. do 13:00 hod.
doba platnosti stravných poukážok - minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli stravné poukážky vydané
vrátenie nepoužitých stravných poukážok - najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti
provízia zahŕňa všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do odberného miesta objednávateľa a všetky ďalšie náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky - balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu a všetky ďalšie náklady

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

195, Kráľovce, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

25.05.2021 13:54 — 31.12.2021 00:00

4 320,00 ks

19 634,40

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.05.2021 14:05

17.05.2021 13:52

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.05.2021 14:07

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 427
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.05.2021 16:02 - Vstupná ponuka 19 634,40 € Cena s DPH
11.05.2021 09:16 - Najvýhodnejšia ponuka 19 633,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS