36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
46378979
Messer Medical Home Care Slovakia, s. r. o.
Piešťanská 12, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Monitory vitálnych funkcií vrátane centrálnej monitorovacej jednotky
monitor vitálnych funkcií
Tovar, Služba
1. Položka č. 1 - Modulárny monitor vitálnych funkcií, vrátane základného modulu pre monitorovanie EKG, SpO2, TT, NIBP, 2xIBP - neprenosný
|
|
---|---|
Funkcia |
Monitory slúžia na zaznamenávanie a vyhodnocovanie vitálnych funkcií pacienta a to (EKG, SpO2, TT, NIBP, 2xIBP), ktoré sú dátovou sieťou prenášané do centrálneho monitorovacieho systému. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Modulárny monitor vitálnych funkcií ktorý umožňuje použitie modulov EtCO2, modul BIS alebo Entropie, modul NMT, modul pre meranie kontinuálneho srdcového výdaja, modul metabolickej spotreby metódou nepriamej kalorimetrie. | |
2. Monitor vitálnych funkcií na kontinuálne sledovanie potrebných údajov na farebnej obrazovke s min. veľkosťou uhlopriečky 35 cm. | |
3. Požaduje sa dotykové ovládanie monitora. | |
4. Možnosť pripojiť sekundárny 19" displej pomocou digitálneho grafického rozhrania. | |
5. Optický svetelný alarm viditeľný na veľkú vzdialenosť. | |
6. Elektrické napájanie 230V / 50Hz so záložným napájaním vstavaným akumulátorom so zálohou na 90 minút prevádzky. | |
7. Súčasné zobrazenie min. 6 kriviek. | |
8. Grafické, numerické trendy všetkých monitorovaných parametrov za 48 hod. trend, kurzor. | |
9. Prezeranie vo všetkých typoch trendov s následným vytlačením. | |
10. Odlišné optické a akustické alarmy. | |
11. Možnosť potlačenia zvuk. alarmu, nastaviteľná intenzita zvuk. alarmu. | |
12. Stránka histórie alarmov. | |
13. Monitorované parametre: | |
a) ekg (3, 5,12 zvodové ) | |
b) krivka respirácie a hodnoty v rozsahu 4 až 120 dych/min | |
c) SpO2 /krivky, hodnoty/ v rozsahu 0-100% | |
d) neinvazívny TK systolický, stredný, diastolický | |
e) invazívny TK minimálne 2 vstupy v rozsahu -40 až 320 mmHg | |
f) teplota | |
g) meranie Qt/Qtc intervalu | |
h) meranie respirácie | |
14. Schopnosť 12-zvodovej analýzy ST segmentu, meranie ST elevácie a ST depresie a zobrazenie ST trendov. | |
15. Multi-zvodová EKG analýza a detekcia arytmií. | |
16. Výpočty okysličenia s indexovanými hodnotami: CaO2, CvO2, C(a-v)O2, VO2,VO2I. | |
17. Automatický alebo manuálny záznam špecifických a klinických významných pacientských epizód pre neskoršie vyhodnotenie. | |
18. Kompletné príslušenstvo: príslušenstvo (káble) na meranie EKG, saturačný senzor SpO2, manžeta a prepojovacia hadica na meranie neinvazívneho tlaku, príslušenstvo a senzor pre meranie teploty, pre meranie srdcového výdaja (PiCCO) | |
19. Použitie štandardnej sieťovej štruktúry nemocnice. | |
20. Možnosť rozšírenia o licenciu k legálnemu použitiu všetkého dodaného SW. |
2. Položka č. 2 - Modulárny monitor vitálnych funkcií, vrátane základného modulu pre monitorovanie EKG, SpO2, TT, NIBP, 2xIBP - prenosný
|
|
---|---|
Funkcia |
Monitory slúžia na zaznamenávanie a vyhodnocovanie vitálnych funkcií pacienta a to (EKG, SpO2, TT, NIBP, 2xIBP), ktoré sú dátovou sieťou prenášané do centrálneho monitorovacieho systému. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Modulárny monitor vitálnych funkcií ktorý umožňuje použitie modulov EtCO2, modul BIS alebo Entropie, modul NMT, modul pre meranie kontinuálneho srdcového výdaja, modul metabolickej spotreby metódou nepriamej kalorimetrie. | |
2. Monitor vitálnych funkcií na kontinuálne sledovanie potrebných údajov na farebnej obrazovke s min. veľkosťou uhlopriečky 35 cm | |
3. Požaduje sa dotykové ovládanie monitora. | |
4. Možnosť pripojiť sekundárny 19" displej pomocou digitálneho grafického rozhrania. | |
5. Optický svetelný alarm viditeľný na veľkú vzdialenosť. | |
6. Elektrické napájanie 230V / 50Hz so záložným napájaním vstavaným akumulátorom so zálohou na 90 minút prevádzky. | |
7. Súčasné zobrazenie min. 6 kriviek. | |
8. Prezeranie vo všetkých typoch trendov s následným vytlačením. | |
9. Odlišné optické a akustické alarmy. | |
10. Možnosť potlačenia zvuk. alarmu, nastaviteľná intenzita zvuk. alarmu. | |
11. Stránka histórie alarmov. | |
12. Monitorované parametre: | |
a) ekg (3, 5,12 zvodové ) | |
b) krivka respirácie a hodnoty v rozsahu 4 až 120 dych/min | |
c) SpO2 /krivky, hodnoty/ v rozsahu 0-100% | |
d) neinvazívny TK systolický, stredný, diastolický | |
e) invazívny TK minimálne 2 vstupy v rozsahu -40 až 320 mmHg | |
f) teplota | |
g) meranie Qt/Qtc intervalu | |
h) meranie respirácie | |
13. Schopnosť 12-zvodovej analýzy ST segmentu, meranie ST elevácie a ST depresie a zobrazenie ST trendov. | |
14. Multi-zvodová EKG analýza a detekcia arytmií. | |
15. Výpočty okysličenia s indexovanými hodnotami: CaO2, CvO2, C(a-v)O2, VO2,VO2I. | |
16. Automatický alebo manuálny záznam špecifických a klinických významných pacientskych epizód pre neskoršie vyhodnotenie. | |
17. Kompletné príslušenstvo: príslušenstvo (káble) na meranie EKG, saturačný senzor SpO2, manžeta a prepojovacia hadica na meranie neinvazívneho tlaku, príslušenstvo a senzor pre meranie teploty. | |
18. Použitie štandardnej sieťovej štruktúry nemocnice. | |
19. Možnosť rozšírenia o licenciu k legálnemu použitiu všetkého dodaného SW. |
3. Položka č.3 - Modul/moduly k monitoru vitálnych funkcií - monitorovanie minútového objemu srdca
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Modul na meranie srdcového výdaja termodilučnou metódou. | |
2. Modul na meranie srdcového výdaja metódou PICCO. | |
3. Hemodynamické výpočty s indexovanými aj neindexovanými hodnotami: | |
3.1 C.O., SV, SI, PPV, CCO, EVLW extravaskulárna pľúcna voda, ITBV intratorakálny objem krvi, PVPI index pulmonálnej pľúcnej priepustnosti, CFI, SV, SI, ITBV intratorakálny objem krvi, CFI index funkcie srdca, ITBV intratorakálnej krvi, | |
4. Spracovanie výpočtu vstupných dát, trendy výpočtov, vytlačenie výpočtov. | |
5. Zobrazenie min. 6 C.O. meraní, ktoré možno upraviť na priemerne C.O. | |
6. Možnosť vkladania modulu/modulov do monitora opísaného v položke č.1. |
4. Položka č.4 - Monitorovacia centrála pre monitory uvedené v položke 1 pre 7 pacientov (monitorov)
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Centrálna monitorovacia stanica vrátane vybavenia pre vzájomné prepojenie a komunikáciu centrálnych monitorov a monitorov vitálnych funkcií použitých na oddelení. | |
2. LCD monitor minimálnej veľkosti 40cm - 1 ks | |
3. Centrálna jednotka schopná spojenia na minimálne 7 monitorov. | |
4. Možnosť sledovania parametrov v reálnom čase, trendov a podpora pri prekladaní pacienta v rámci siete. | |
5. Uchovanie kontinuálnych kriviek všetkých monitorovaných parametrov: 72 hodín | |
6. Možnosť nastavenia alarmov lokálne priamo z monitora alebo z centrálneho monitora. | |
7. Prenos informácií z postele na posteľ v rámci siete: (krivky, numerické hodnoty a trendy). | |
8. Možnosť nastavenia rôznych konfiguračných stavov. | |
9. Umožnenie stanice k úplnému prístupu k nastaveniam alarmov na prepojených lôžkových monitoroch. | |
10. Možnosť zadania komplexných údajov o pacientovi (meno, identifikačné číslo, hmotnosť, výška, dátum narodenia, pohlavie). | |
11. Možnosť nastavenia rôznych priorít alarmov z centrálnej stanice na prepojených lôžkových monitoroch. |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
1. Požaduje sa uzatvorenie kúpnej zmluvy. |
2. Požaduje sa jednorázové dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného prístroja: |
2.1 v lehote uvedenej v Prílohe č. 2 - "Kalkulácia ceny" maximálne však do 90 pracovných dní od doručenia od doručenia Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky (ďalej len "Oznámenie"), |
2.2 v pracovných dňoch, |
2.3 v čase od 08:00 hod. do 14:30 hod., |
2.4 do sídla kupujúceho na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením, pričom konkrétne miesto dodania - pracovisko objednávateľa a zodpovedná osoba objednávateľa budú dodávateľovi písomne upresnené po uzavretí zmluvného vzťahu, |
2.5 po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 5 pracovných dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskynúť potrebnú súčinnosť pri dodaní, |
2.6 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky (ak bola vystavená), číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, ŠUKL (ak je to relevantné). |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EU (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
2.7 Súčasťou dodania zariadenia a/alebo služieb je povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi aj: |
- zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy, |
- kontaktné údaje na Klientske pracovisko dodávateľa - tzv. "Hotline", "Helpdesk", "Call centrum..." pre potreby plnenia zmluvy. |
3. Objednávateľ zabezpečí za účelom prevzatia zariadenia prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu zariadenia. |
4. Prevzatie dodaného zariadenia je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady objednávateľom pri dodaní zariadenia, ostáva zariadenie vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi zariadenie riadne prevziať. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo vždy až po zaplatení celej odplaty za plnenie dohodnutej v zmluve. |
5. Súčasťou záväzku dodávateľa podľa bodu 2. je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie zariadenia na stanovený účel, a to najmä, no nie len: |
5.1 certifikát alebo potvrdenie s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu, |
5.2 návod na použitie zariadenia v slovenskom jazyku (resp. v českom jazyku), |
5.3 záručný list, |
5.4 preberací (akceptačný) protokol, |
5.5 inštalačný protokol, |
5.6 protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja. |
6. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom došlo k dodaniu tovaru podľa uzatvorenej zmluvy. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
7. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. Objednávateľ je povinný zaslať faktúru elektronicky na e-mailovú adresu, ktorá mu bude oznámená v Oznámení o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa bodu 2. časti C. tejto zmluvy. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu kupujúceho v prospech účtu predávajúceho. |
8. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. |
9. Kúpna cena zariadenia zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t.j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu dodávateľa do miesta poskytnutia služby a späť, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného zariadenia a/alebo poskytnutím služieb objednávateľovi, uvedením zariadenia do prevádzky (inštaláciou), zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, poskytnutím hardvéru a licencie k nim, prevodom vlastníctva k zariadeniu na objednávateľa, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie. |
10. Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným dodávateľom po elektronickej aukcii stane: |
- dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú verejný obstarávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže, |
alebo |
- dodávateľ, ktorý verejnému obstarávateľovi predložil aktuálnu cenovú ponuku pred vyhlásením tejto súťaže a jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako cena ktorú predložil v aktuálnej cenovej ponuke pred vyhlásením tejto súťaže, |
tak objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia objednávateľ: |
10.1 uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, zašle dodávateľovi oznámenie, v ktorom potvrdí oprávnenie ním ponúknutej ceny. |
10.2 neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, vyhradzuje si právo odstúpiť od tejto zmluvy. |
11. Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti (ďalej len "zariadenie") komplexnú záruku v trvaní uvedenom v Prílohe č. 2 - "Kalkulácia ceny", minimálne však v trvaní 24 mesiacov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky. Uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia. |
Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohlo byť zariadenie využívané na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov na ktoré sa vzťahuje záruka. |
12. Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny zariadenie vykonávať dodávateľ autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na zariadení za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií zariadenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade potreby vyžiadať od dodávateľa predloženie dokladu, prostredníctvom ktorého preukáže oprávnenosť vykonávať autorizovaný servis. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne: |
12.1 oprava vád a porúch zariadenia, t.j. uvedenie zariadenia do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom, |
12.2 dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, ktoré sami o sebe majú kratšiu dobu životnosti, alebo kratšiu záručnú dobu, ako je záručná doba poskytovaná dodávateľom, |
12.3 v prípadoch, ak je to relevantné, vykonanie štandardných vylepšení zariadenia odporúčaných a predpísaných výrobcom zariadenia podľa rozhodnutia dodávateľa, vrátane vykonania servisných aktualizácií, t.j. servisný update softwarového vybavenia zariadenia, zároveň sa vyžaduje k splneniu uvedenej povinnosti poskytnutie súčinnosti objednávateľa, |
12.4 dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke zariadenia, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu, náplní a náhradných dielov, |
12.5 v prípadoch ak je to relevantné, vykonanie validácií a kalibrácií zariadenia (resp. jeho relevantných častí) s periodicitou podľa odporučenia výrobcu zariadenia, min. však jedenkrát ročne, |
12.6 vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, min. však jedenkrát ročne, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky s výnimkou vád uvedených v bode 18. tejto časti. |
12.7 vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami, |
12.8 práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa z a do miesta inštalácie zariadenia v rámci zabezpečenia záručného servisu, |
12.9 vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky zariadenia, vrátane generálnej opravy, |
12.10 technická telefonická podpora a zároveň poradenstvo pri prevádzkovaní zariadenia prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa v pracovných dňoch od 07:30 hod. do 15:30 hod., pričom dodávateľ musí garantovať funkčnosť a prevádzku tohto klientskeho pracoviska. |
13. Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na zariadení počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je fax, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia faxovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka, |
za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľa a jeho evidencia, vrátane mena oznamovateľa, telefónneho čísla pre potvrdenie a stručného opisu vady. |
14. V prípade použitia email. správy kvôli nedostupnosti telefónnej linky, ktorú tvrdí objednávateľ, je dodávateľ povinný preukázať, že telefónna linka bola dostupná, pokiaľ nebude súhlasiť s tvrdením objednávateľa o nedostupnosti tejto linky. Dodávateľ nenesie zodpovednosť za nedostupnosť telefónnej linky v prípade, ak dôjde k výpadku poskytovaných telekomunikačných služieb a dodávateľ túto skutočnosť preukáže objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený k telefonickému hláseniu podporne nahlásiť nefunkčnosť alebo vadu zariadenia tiež zaslaním email. správy na email. adresu dodávateľa uvedenú v Prílohe č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky" (Oprávnená kontaktná osoba pre účel plnenia zmluvy). |
15. Servisný technik dodávateľa je povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste inštalácie zariadenia do 24 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
15.1 V prípade, ak to povaha zariadenia umožňuje, dodávateľ je povinný zabezpečiť odstránenie vady / poruchy pomocou vzdialeného prístupu. Dodávateľ je oprávnený začať odstraňovať vadu formou vzdialeného prístupu v lehote najneskôr do 12 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
16. Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: |
16.1 oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 48 hodín, |
16.2 oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 72 hodín, resp. v závažných prípadoch v termíne po dohode s dodávateľom. |
17. Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť zariadenie do bežnej prevádzky v lehotách vyššie uvedených. V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške: |
17.1 nedodržanie lehoty príchodu servisného technika alebo nezačatie odstraňovania vady formou vzdialeného prístupu: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa, |
17.2 nedodržanie lehoty na odstránenie vady: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa. |
18. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu. |
19. Ak počas trvania záručnej doby, dôjde k vade, ktorá nespadá pod záručný servis, dodávateľ poskytne objednávateľovi telefonické poradenstvo, ktoré zahŕňa telefonické konzultácie pri riešení incidentov a problémov a hľadania riešenia pre odstránenie problému. V prípade, ak by objednávateľ ani po telefonickom riešení problému, nevedel tento problém odstrániť, dodávateľ zabezpečí vyslanie servisného technika do miesta inštalácie zariadenia, pričom servisný zásah je do jednej hodiny od nastúpenia na odstránenie problému poskytovaný bezplatne vrátane dopravy do/z miesta inštalácie zariadenia. |
V prípade, ak servisný zásah trvá dlhšie ako jednu hodinu od nástupu a súčasne sa nejedná o vadu spadajúcu pod záručný servis, je dodávateľ oprávnený si účtovať cenu servisnej hodiny uvedenú v Prílohe č. 2 - "Kalkulácia ceny" za každú ďalšiu hodinu trvania servisného zásahu vrátane do/z miesta inštalácie zariadenia, maximálne však 86 EUR bez DPH za každú ďalšiu hodinu. |
20. Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby zariadenia budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností. |
21. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu (trhu krajín EÚ) existuje cena (ďalej "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
21.1 V prípade, že dodávateľ zľavu podľa predchádzajúceho bodu neposkytne do šesťdesiatich (60) kalendárnych dní od doručenia písomnej výzvy objednávateľa, bude sa takéto konanie dodávateľa považovať za porušenie jeho zmluvných povinností, pričom objednávateľ je oprávnený uplatniť si z tohto titulu u dodávateľa zmluvnú pokutu stanovenú vo výške zisteného rozdielu, t.j. rozdielu medzi poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
22. Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania zmluvy bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky. |
23. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, predávajúci nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je neplatné. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
24. Zmluvné strany sa dohodli, že sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností podľa tohto zmluvného vzťahu v prípade, že toto neplnenie je v dôsledku okolností vylučujúcich zodpovednosť. Pre účely tohto zmluvného vzťahu sa za okolnosti vylučujúce zodpovednosť považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť zmluvné strany, a to najmä podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu. |
Tá zmluvná strana, ktorá sa odvolá na okolnosti vylučujúce zodpovednosť je povinná ná to oznámiť druhej zmluvnej strane najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní od vzniku tejto skutočnosti a môže požiadať o prípadnú úpravu podmienok zmluvy. Na požiadanie zmluvnej strany, ktorej boli avizované okolnosti vylučujúce zodpovednosť, je povinný oznamovateľ predložiť hodnoverný dôkaz. ak nedôjde k dohode, má zmluvná strana, ktorá sa odvolala na okolnosti vylučujúce zodpovednosť, právo odstúpiť od tejto zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane. |
25. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto zmluvného vzťahu sú spracúvané objednávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SRč. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie informácie sú uvedené na webovom sídle objednávateľa. |
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY: |
1. Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky predloží dokumenty: |
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu, |
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania. |
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKUMENTY - Monitory vitálnych funkcií vrátane centrálnej monitorovacej jednotky", |
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf., |
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a). |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť: |
1.1 Vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky". Z vyplnenej Prílohy č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky" musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. Objednávateľ bude akceptovať aj iný – ekvivalentný výrobok, ak má porovnateľné kvalitatívne a výkonnostné charakteristiky, technické vlastnosti, parametre a hodnoty ako tie, ktoré požaduje. |
1.2 Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) všetkých ponúkaných produktov. Prospektový materiál musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt v súlade s Prílohou č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky". |
1.3 Vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 2 – „Kalkulácia ceny". |
C. VYHODNOTENIE DOKUMENTOV a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí dokumenty z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto opisným formulárom a z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY, |
b) objednávateľ môže elektronicky požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, elektronicky zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
28.05.2021 08:00 — 05.10.2021 14:30
10,00 ks
57 872,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2021 12:51
13.05.2021 13:00
13.05.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.05.2021 07:12 - Vstupná ponuka | 57 872,00 | € | Cena bez DPH |
13.05.2021 07:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 57 871,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: