• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.05.2021 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    14.05.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.05.2021 09:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.05.2021 09:15

Detail zákazky Z20219253

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.05.2021 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    14.05.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.05.2021 09:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.05.2021 09:15

Základné údaje

Z20219253

OF-211273

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5746416

Objednávateľ

00738328

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK

Dodávateľ

46912843

BALÁŽIK-SK s.r.o.

189, Urmince, 95602, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis a údržba kotlov a horákov

horák, kotol, kontrola, servis, prehliadka,

  • 50531100-7 - Opravy a údržba kotlov
  • 50531200-8 - Služby na údržbu plynových zariadení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis a údržba kotlov a horákov
Funkcia
Vykonanie servisnej prehliadky v rozsahu záručných podmienok predmetných zariadení.
Jednotlivé zariadenia boli spustené do prevádzky september až november 2014. V prevádzke boli 2 vykurovacie sezóny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kotlov kus 9
Počet horákov kus 2
Tepelný výmenník kus 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kotol Viessmann Vitoplex 200, 1300 kW, rok výroby 2014, skupina Ba, tr. V 2 kusy v jednej kotolni
kotol Viessmann Vitocrosal 200-CM2, rok výroby 2014, skupina Bh 2 kusy v jednej kotolni
kotol Viessmann Vitopend 100-W, rok výroby 2014, skupina Bh 1 kus
kotol Viessmann Vitodens 100 kW, 200 - W B2HA, rok výroby 2014, skupina Bh 2 kusy v jednej kotolni
kotol Viessmann Vitodens 80 kW, 200 - W B2HA, rok výroby 2014, skupina Bh 2 kusy v jednej kotolni
horák Weishaupt WM-G20/3A, rok výroby 2014, skupina A/h 2 kusy v jednej kotolni
Tepelný výmeník Viessmann Vitotrans 300, rok výroby 2014, skupina BA, tr. V 2 kusy v jednej kotolni
Kontrola a prípadné doplnenie tlaku v expanznej nádobe
Kontrola stavu ionizačných a zapaľovacích elektród
Kontrola stavu a tesnosti okruhu plynu a odvodu spalín
Demontáž a montáž horáku, vyčistenie horáku
Vyčistenie výmenníku na strane spalín
Vyčistenie filtru vykurovacieho okruhu
Vyčistenie sifónu odvodu kondenzátu,
Kontrola havarijného stavu kotla
Overenie správneho odťahu spalín
Kontrola prívodu spaľovacieho vzduchu a vetranie priestoru
Kontrola spaľovania (meranie analyzátorom spalín), prípadné nastavenie
Kontrola anódy zásobníkového ohrievača, vnútornej časti zásobníka a poistného ventilu na strane pitnej vody
Kontrola nastavenia regulácie vykurovacieho systému.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane realizácie na mieste plnenia v sídle objednávateľa.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy sa požaduje predložiť "Osvedčenie o odbornej spôsobilosti" servisného technika.
Vzhľadom na zabezpečenie kvality a najmä bezpečnosti prevádzky zariadení, požadujeme od odbornej firmy, aby bola uvedená v zozname oprávnených firiem na www.viessmann.sk.
Splatnosť faktúry v zmysle obchodných podmienok ET 30 dní od doručenia faktúry. K faktúre musí byť priložený súpis vykonaných prác.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

24.05.2021 08:00 — 28.05.2021 12:00

1,00 ks - viď. technická špecifikácia vyššie

2 640,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.05.2021 11:49

14.05.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.05.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 417
 21
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.05.2021 22:08 - Vstupná ponuka 2 640,00 € Cena s DPH
14.05.2021 07:42 - Najvýhodnejšia ponuka 2 532,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS