• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.05.2021 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    13.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.05.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.05.2021 11:50

Detail zákazky Z20219242

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.05.2021 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    13.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.05.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.05.2021 11:50

Základné údaje

Z20219242

OF-234769

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5743665

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

45630429

HOBLO, spol. s r.o.

Zvolenská cesta 52/41, Pliešovce, 96263, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok do kancelárie

Stôl, skrine

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 45420000-7 - Inštalovanie stolárskych a tesárskych výrobkov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovný stôl rohový
Funkcia
Pracovný stôl rohový
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovný stôl rohový ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
výška 86 cm
šírka 180x180 cm
hĺbka 80x50 cm
Materiál pracovného stola laminátová pracovná doska, vrchná strana laminát HPL, spodná strana protiťah.
Priečna hrana melamínová s rovnakým dekórom a štruktúrou
Profil jednostranný
Radius pozdĺžnej hrany 3 mm (hore, dolu)
Dekor dub Bardolino prírodný
Hrúbka 38 mm
Požadované minimálne vlastnosti vysoká odolnosť voči nárazu, poškriabaniu, vysokej teplote, nenasiakavý a ľahko čistiteľný materiál zabezpečujúci hygienické štandardy, stálofarebný, recyklovateľný.
Inštalácia stola zadná stena na rám existujúcej konštrukcie, nutné výrezy a prispôsobenie, aby stôl tvoril jeden celok bez prekážok, v prednej časti tri celokovové nohy s recykláciou.
Nohy stola povrchová úprava hliník alebo matný neres (povrchová úprava zhodná s úchytkami na skrini).
 2. Skriňová zostava  - skriňa dvojdverová vysoká policová
Funkcia
skriňa dvojdverová vysoká policová
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa dvojdverová vysoka ks 3 ks
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
výška 180 cm
šírka 80 cm
hĺbka 60 cm
Materiál polaminová drevotriesková doska, hrúbky 18 mm, dezén biela matná, ABS hrana hrúbky 2 mm v dezéne lamina,
Požiadavky na materiál stálofarebnosť, recyklovateľnosť, hygienická bezpečnosť, antibakteriálna ochrana, EN-14322, EN-312, klasifikácia P2, Emisná trieda E1
Vnútorné riešenie 4 police po celej výške, rovnomerne rozdelené, výškovo nastaviteľné (raster)
Ostatný popis dvojdverová skriňa, úchytky celokovové poloblúčik, ľahko uchopiteľné, povrchová úprava hliník alebo matný neres, bez zámku
 3. Skriňová zostava  - skriňa zásuvková, sokel
Funkcia
skriňa zásuvková, sokel
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
skriňa zásuvková, sokel ks 3 ks
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
výška bez sokla 60 cm
šírka 80 cm
hĺbka 60 cm
Materiál polaminová drevotriesková doska, hrúbky 18 mm, dezén biela matná, ABS hrana hrúbky 2 mm v dezéne lamina,
Požiadavky na materiál stálofarebnosť, recyklovateľnosť, hygienická bezpečnosť, antibakteriálna ochrana, EN-14322, EN-312, klasifikácia P2, Emisná trieda E1
Vnútorné riešenie 2 zásuvky
Ostatný popis skriňa zásuvková, úchytky celokovové poloblúčik, ľahko uchopiteľné, povrchová úprava hliník alebo matný neres, bez zámku, sokel
 4. Skriňová zostava  - skriňa zásuvková vyššia,  sokel
Funkcia
skriňa zásuvková, sokel
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
skriňa zásuvková, sokel ks 2 ks
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
výška bez sokla 90 cm
šírka 90 cm
hĺbka 60 cm
Materiál polaminová drevotriesková doska, hrúbky 18 mm, dezén biela matná, ABS hrana hrúbky 2 mm v dezéne lamina,
Požiadavky na materiál stálofarebnosť, recyklovateľnosť, hygienická bezpečnosť, antibakteriálna ochrana, EN-14322, EN-312, klasifikácia P2, Emisná trieda E1
Vnútorné riešenie 4 zásuvky rovnakej výšky
Ostatný popis skriňa zásuvková, úchytky celokovové poloblúčik, ľahko uchopiteľné, povrchová úprava hliník alebo matný neres, bez zámku, sokel
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požadujeme kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa za účelom upresnenia miesta realizácia zákazky a kontakt.
Objednávateľ požaduje dovoz a vyloženie tovaru na určené miesto objednávateľom
Montáž prebieha na mieste určenom odberateľom, odporúčame zameranie miestnosti pred realizovaním zákazky a prípadné upravenie rozmerov predmetov.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný opis jednotlivých položiek, ich presnú identifikáciu a špecifikáciu s uvedením presných názvov a cien (vrátane položkovitého rozpočtu s uvedením jednotkových cien, cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy, balenia a pod., rozpísaná v členení: cena bez DPH, sadzba DPH a ceny s DPH.) do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí , že akceptuje predloženú cenovú ponuku  a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže prísť k plneniu zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Tovar musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom, alebo českom jazyku.
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase 8.00 - 14.00 hod., dodávateľ je povinný oznámiť doručenie tovaru min. 24 hod. vopred
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list, alebo faktúru ktorá musí obsahovať povinné náležitosti a zároveň aj číslo zmluvy, rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH, dodací list bude tvoriť prílohu faktúry
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné , respektíve lepšie technické parametre.
Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy
Faktúra bude na prevádzku podľa vystavenej objednávky, súčasťou ktorej bude preberací protokol podpísaný dodávateľom a objednávateľom.
Splatnosť faktúry je 30 dní od  dodania a plnenia predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry dodávateľom.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy bude dodaný v množstve, kvalite a vyhotovení, ktoré určuje táto zmluva a že počas záručnej doby minimálne 24 mesiacov, bude mať také vlastnosti, aby bol spôsobilý na použitie na obvyklý účel, na ktorý sa takýto tovar používa.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy, alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
V prípade zistenia vád tovaru priamo pri dodaní je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 5 pracovných dní.
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa.
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky  po uzavretí zmluvy
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári, bude sa považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. A. Hlinku 2., Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

15.06.2021 08:00 — 30.06.2021 15:00

9,00 ks

2 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.05.2021 10:43

13.05.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.05.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 841
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.05.2021 14:14 - Vstupná ponuka 2 499,60 € Cena s DPH
10.05.2021 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka 2 499,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS